МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Моніторинг роботи класних керівників.Методичне об’єднання класних керівників. У школі працює 34 класних керівники, які об’єднані в методичне об’єднання класних керівників. Згідно з планом методичної роботи було проведено 4 засідання методичного об’єднання класних керівників
Моніторинг якісного складу класних керівників
.
Робота з класними керівниками проводилась за такими напрямами: професійному – підвищення рівня професійної підготовки педагогічних працівників шляхом формування якостей, необхідних для реалізації основних видів виховної діяльності; методичному – упровадження нових видів роботи, освоєння інноваційних методів виховання дітей; психолого-педагогічному – систематична й планомірна робота психолога, соціального педагога та класних керівників щодо вивчення нахилів, здібностей, потреб учнів; науково-теоретичному – самоосвіта педагогів, робота з удосконалення науково-теоретичного рівня підготовки класних керівників, ознайомлення з ЕПД. Засідання методичного об'єднання класних керівників здійснювались з використанням активних форм роботи. Усі класні керівники працювали над реалізацією в класах виховних проектів різного спрямування та видом діяльності. Виховна робота в школі реалізувалась через проектну діяльність класів, педагогічного колективу. Кожен клас на початку навчального року обрав тему виховного проекту, врахувавши особливості класу, здібності, інтереси учнів та завдання, які були поставлені перед класом на навчальний рік.
Але ще не всі класні керівники в повній мірі володіють проектною технологією у виховній роботі, недостатньо творчо підходять до організації виховної діяльності в класі. На жаль, не змогли до кінця реалізувати виховні проекти, заплановані на поточний навчальний рік 5-а клас (класний керівник Кашуба О.О.), 7-а клас (класний керівник Обушко С.Я.), 8-в клас (класний керівник Ілюшина О.А.),9-а клас (класний керівник Бріткіна Л.Г.), 9-б клас (класний керівник Хомік С.М.).Необхідно продовжити роботу щодо запровадження в діяльність педагогічного колективу сучасних виховних технологій як необхідної передумови творчого зростання вчителів, запроваджувати інноваційні технології, спрямовані на позитивне педагогічне мислення та емоційну стабільність класного керівника. Завдання: Класним керівникам 1-11 класів реалізувати сучасні виховні технології в практиці на основі проектування виховних справ та розвитку особистості вихованця, що дозволяє: - практично реалізувати індивідуальний підхід; - планувати і прогнозувати результати виховних впливів; - обирати найбільш ефективні форми й методи виховної роботи; - об’єктивно оцінювати ефективність і результативність виховної роботи.
Протягом навчального року вивчалось питання орієнтованості педагогів у взаємодії з дітьми; проведено анкетування педагогів з метою вивчення типу орієнтованості педагогів на навчально-дисциплінарну чи особистісно оієнтовану модель взаємодії з дітьми. Результати анкетування такі:
Висновок: для більшості класних керівників характерна спрямованість на навчально-дисциплінарну модель взаємодії з учнями, але у порівнянні з опитуванням, проведеним у 2010 році, кількість учителів, орієнтованих на цю модель взаємодії зі школярами, знизилась на 9%.
Проведено самооцінку участі класних керівників у суспільно педагогічній діяльності школи, в якій кожен класний керівник визначив участь у всіх заходах, що проводились в школі, та проаналізував власну діяльність щодо організації участі учнів класу в різноманітних конкурсах, проставивши бали за шкалою. За результатами моніторингу найбільшу кількість балів показала класний керівник 7-б класу Класним керівникам 5-б, 8-а, 8-б, 9-б, 9-а, 11-б класів необхідно звернути увагу на подолання формального виконання плану роботи школи, проявляти творчу ініціативу при виконанні посадових обов’язків класного керівника. Дослідження свідчать, що на високому творчому рівні працює близько 5% класних керівників, середньому – репродуктивному – більше 80%, інші – на низькому, що свідчить про необхідність впроваджувати продуктивну технологію, що підвищує потенціал і можливості кожного.
Проведено самодіагностику класних керівників щодо оцінки ступеня навичок володіння ними вміннями й навичками виховної роботи, де високий рівень вмінь і навичок – від 35 до 42 балів, середній – від 20 до 35, низький – менше 20 балів. За результатами самодіагностики всі класні керівники 5-11 класів показали загальний високий рівень вмінь і навичок виховної роботи. За напрямами діяльності: 1.Найбільш вільно класні керівники володіють навичками планування виховної роботи, методикою проведення класних годин, батьківських зборів, організації виконання учнями громадських доручень. 2.Вимагають удосконалення вміння й навички прогнозування рівнів розвитку колективу та особистості, аналізу різних форм виховної роботи, організації роботи з важковиховуваними учнями. Невирішені проблеми: - у масовій виховній практиці не знайшов широкого застосування системний підхід до організації виховної діяльності, а більше розповсюдження має «педагогіка заходів». - використання недіяльних форм виховання, вербально-моралізаторських форм виховання. - недостатній рівень діяльності класних керівників щодо вивчення індивідуально-психологічних особливостей учнів з метою оптимізації виховного процесу; - недостатній рівень знань класних керівників специфіки педагогічного керівництва проектною діяльністю учнів. Завдання: - з метою підвищення ефективності діагностично-корекційної роботи класних керівників провести психологічний семінар-тренінг; - організувати роботу постійно діючого науково-практичного семінару «Проектні технології та формування проектної культури класного керівника»
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|