МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Законодавчі заходи щодо охорони ВР
Важливу роль у вирішенні завдань раціонального використання водних ресурсів відіграє регулювання відносин у сфері водокористування. Ці відносини регулюються розпоряд-женнями єдиного державного водного фонду, встановленням основних положень для використання вод, охорони їх від забруднення і виснаження, запобіганням та ліквідацією шкідливої дії вод, встановленням загальнодержавних нормативів водокористування, вимог до якості води, їх використання й державного водного кадастру; затвердженням схем комплексного використання й охорони вод, державного контролю за використанням і охороною вод. Водне законодавство регламентує місця будівництва підприємств, споруд та інших об'єктів, які впливають на стан водойм. Будівництво цих об'єктів має узгоджуватися з органами, що займаються регулюванням використання та охорони вод, виконавчими комітетами місцевих рад народних депутатів, з органами, які здійснюють державний санітарний нагляд, охорону рибних запасів та іншими органами відповідно до законодавства України. Водне законодавство встановлює умови, за відсутності виконання яких забороняється введення в експлуатацію об'єктів, зокрема: § нових і реконструйованих підприємств без очисних споруд; § зрошувальних й обводнювальних систем, водосховищ і каналів до проведення заходів щодо запобігання затопленню, підтопленню, заболочуванню тощо; § осушувальних систем до готовності водоприймачів та інших споруд; § водозабірних споруд без рибозахисних пристроїв; § гідротехнічних споруд до готовності пристроїв для пропускання паводкових вод і риби; § бурових свердловин на воду без обладнання їх водорегулювальними установками і встановлення у разі потреби санітарної охорони; § наповнення водосховищ без здійснення заходів щодо підготовки ложа. Як випливає з Постанови Верховної Ради України «Про основні напрями державної політики в галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки» (1998), до основних пріоритетів охорони довкілля і раціонального природо-користування належать: § формування збалансованої системи природокористування та адекватна структурна перебудова виробничого потенціалу економіки; § екологізація технологій у промисловості, енергетиці, будівництві, сільському господарстві, транспорті; § поліпшення екологічного стану і запобігання забрудненню р. Дніпро та інших річок, Чорного й Азовського морів; § будівництво нових і реконструкція діючих потужностей комунальних очисних споруд; § забезпечення населення якісною питною водою.
Для здійснення поставлених завдань передбачається: § реструктуризація економіки з істотним зменшенням частки енерго-, водо- і матеріаломістких виробництв; § запровадження дійових економічних складових впливу на систему природокористування; § створення ефективної системи правового й організаційного забезпечення в сфері охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки та раціонального використання природних ресурсів; § створення державної системи моніторингу навколишнього природного середовища; § здійснення управління водними ресурсами на основі басейнового принципу, збереження і відродження малих річок; § запобігання забрудненню внутрішніх водойм і морських вод, зменшення та припинення скидання забруднених стічних вод у водні об'єкти, захист підземних вод від забруднення.
Читайте також:
|
||||||||
|