Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Законодавчі заходи щодо охорони ВР

 

Важливу роль у вирішенні завдань раціонального використання водних ресурсів відіграє регулювання відносин у сфері водокористування. Ці відносини регулюються розпоряд-женнями єдиного державного водного фонду, встановленням основних положень для використання вод, охорони їх від забруднення і виснаження, запобіганням та ліквідацією шкідливої дії вод, встановленням загальнодержавних нормативів водокористування, вимог до якості води, їх використання й державного водного кадастру; затвердженням схем комплексного використання й охорони вод, державного контролю за використанням і охороною вод.

Водне законодавство регламентує місця будівництва підприємств, споруд та інших об'єктів, які впливають на стан водойм. Будівництво цих об'єктів має узгоджуватися з органами, що займаються регулюванням використання та охорони вод, виконавчими комітетами місцевих рад народних депутатів, з органами, які здійснюють державний санітар­ний нагляд, охорону рибних запасів та іншими органами відповідно до законодавства України.

Водне законодавство встановлює умови, за відсутності виконання яких забороняється введення в експлуатацію об'єктів, зокрема:

§ нових і реконструйованих підприємств без очисних споруд;

§ зрошувальних й обводнювальних систем, водосховищ і каналів до проведення заходів щодо запобігання затопленню, підтопленню, заболочуванню тощо;

§ осушувальних систем до готовності водоприймачів та інших споруд;

§ водозабірних споруд без рибозахисних пристроїв;

§ гідротехнічних споруд до готовності пристроїв для пропускання паводкових вод і риби;

§ бурових свердловин на воду без обладнання їх водорегулювальними установками і встановлення у разі потреби санітарної охорони;

§ наповнення водосховищ без здійснення заходів щодо підготовки ложа.

Як випливає з Постанови Верховної Ради України «Про основні напрями державної політики в галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки» (1998), до основних пріоритетів охорони довкілля і раціонального природо-користування належать:

§ формування збалансованої системи природокористування та адекватна структурна перебудова виробничого потенціалу економіки;

§ екологізація технологій у промисловості, енергетиці, будівництві, сільському господарстві, транспорті;

§ поліпшення екологічного стану і запобігання забрудненню р. Дніпро та інших річок, Чорного й Азовського морів;

§ будівництво нових і реконструкція діючих потужностей комунальних очисних споруд;

§ забезпечення населення якісною питною водою.

 

Для здійснення поставлених завдань передбачається:

§ реструктуризація економіки з істотним зменшенням частки енерго-, водо- і матеріаломістких виробництв;

§ запровадження дійових економічних складових впливу на систему природокористування;

§ створення ефективної системи правового й організаційного забезпечення в сфері охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки та раціонального використання природних ресурсів;

§ створення державної системи моніторингу навколишнього природного середовища;

§ здійснення управління водними ресурсами на основі басейнового принципу, збереження і відродження малих річок;

§ запобігання забрудненню внутрішніх водойм і морських вод, зменшення та припинення скидання забруднених стічних вод у водні об'єкти, захист підземних вод від забруднення.

 


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  4. Адміністративно-запобіжні заходи
  5. Акти з охорони праці в організації.
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  9. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  10. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  11. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  12. Антиінфляційні заходи у постсоціалістичних країнах




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародна та державна політика в галузі використання ВР та їх охорони | Організація контролю за станом ВР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.