![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. РАДІАЦІЙНИЙ, ХІМІЧНИЙ, БІОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ3.1. Загальний обсяг замовлень товару торгівельною фірмою у квартал (період T днів) дорівнює Ø оптимальній обсяг замовлень Ø середню кількість замовлень у квартал Ø середній інтервал між послідовними замовленнями Ø мінімальні середні витрати системи у квартал. Визначити ці ж параметри системи, а також величину резервного запасу Розглянути також випадок, коли термін виконання замовлення від моменту його подачі до реальної поставки складає Параметри моделі: 3.2. Музичний магазин продає популярні компакт-диски. Розподіл денного попиту на диски можна апроксимувати нормальним розподілом з математичним сподіванням Визначити оптимальну стратегію управління запасами для магазина: Ø оптимальний обсяг замовлення; Ø оптимальну кількість поставок і інтервал часу між поставками; Ø мінімальні витрати; Ø величину резервного запасу і точку замовлення. Параметри моделі: 3.3. Туристична фірма обслуговує клієнтів, маючи у своєму розпорядженні s власних автобусів. Якщо у якийсь день попит на k автобусів нижче кількості наявних автобусів s, то незайняті автобуси використовуються на перевезеннях пасажирів на міських маршрутах, при цьому фірма втрачає прибуток у Розв’язати задачу для трьох умов відносно попиту, вираженого у кількості автобусів: 1. Попит є дискретна випадкова величина X, задана рядом розподілу
2. Попит є неперервною величиною, розподіленою за експоненціальним законом із щільністю розподілу 3. Попит є неперервною величиною, розподіленою за нормальним законом з параметрами Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Ø оптимальну кількість автобусів s, яку повинна мати фірма щоденно, щоб можливі втрати прибутку були мінімальні; Øвтрати від нестачі автобусів (збитки від незадоволеного попиту); залежність загальних витрат від втрат у наслідок дефіциту; залежність економічної функції (математичного сподівання втрат) від величини збитку Показники витрат: 3.4. Автотранспортна фірма зберігає запасні деталі на складі і витрачає їх рівномірно протягом дня. Витрати на зберігання однієї деталі на складі дорівнюють Розв’язати задачу для трьох умов відносно попиту на запасні деталі: 1. Попит є дискретна випадкова величина X, задана рядом розподілу
2. Попит є неперервною величиною, розподіленою за експоненціальним законом із щільністю розподілу 3. Попит є неперервною величиною, розподіленою за нормальним законом з параметрами Визначити оптимальну стратегію управління запасами: оптимальний щоденний запас деталей на складі такий, щоб можливі витрати на їх зберігання і збитки від дефіциту були мінімальні. Показники витрат 3.5. Станція технічного обслуговування автомобілів виконує заміну шин і витрачає їх у кількості Q одиниць у місяць. Замовлення на нову поставку шин обходиться станції у Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Ø оптимальний обсяг поставки і оптимальний щоденний запас шин на складі такі, щоб можливі витрати на їх зберігання і збитки від дефіциту були б мінімальні; Ø кількість замовлень і інтервал часу між послідовними замовленнями. Параметри моделі: 3.6. Фірма закуповує імпортні комп’ютери і комплекти запчастин до них. Протягом терміну експлуатації комп’ютерів деталі зберігаються на складі фірми і витрачаються у відповідності з попитом на них. Нестача запасних деталей у разі їх потреби призводить до певних збитків у наслідок виходу комп’ютерів із ладу. Витрати на закупівлю одного комплекту деталей дорівнюють Попит за період (наприклад, 10 років) описується одним із наступних імовірнісних розподілів: 1. Нормальним розподілом з математичним сподіванням a = 5 і стандартним відхилення 2. Рівномірним розподілом із щільністю ймовірності f(x) = 1/(b–a), де 3. Дискретним розподілом
Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Ø оптимальний запас запасних частин, щоб можливі витрати на їх зберігання і збитки від дефіциту були мінімальні; Ø мінімальні витрати на створення і утримання запасу. Показники витрат 3.7. Розглянемо систему управління запасами, описану у попередній задачі, але припустимо, що попит задовольняється не миттєво, а рівномірно протягом періоду. Припустимо також, що попит розподілений за рівномірним законом із щільністю ймовірності Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Ø оптимальний запас запасних частин, щоб можливі витрати на їх зберігання і збитки від дефіциту були б мінімальні; Ø мінімальні витрати на створення і утримання запасу. Параметри моделі: 3.8. Щоденний попит на продукцію протягом одного періоду задовольняється миттєво на початку періоду. Попит є випадковою величиною, рівномірно розподіленою на інтервалі від Визначити оптимальну стратегію управління запасами: оптимальний обсяг замовлення Параметри моделі: 3.9. У великому продовольчому магазині необхідно визначити, скільки пакетів молочних продуктів потрібно замовляти на день. Вивчення продажу цих продуктів показало, що попит у день можна вважати випадковою величиною, розподіленою за нормальним законом із середнім Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Øоптимальний розмір закупівлі молочних продуктів, який максимізує середній прибуток; Øсередню кількість непроданих пакетів; Øмаксимальне значення прибутку; Øпорівняти денну виручку для випадку, коли у день закуповується оптимальна кількість молочних продуктів із середньою виручкою, коли у день закуповується така кількість, яка дорівнює середньому попиту. Параметри моделі: 3.10. Створення запасу товару у магазині протягом тижня здійснюється миттєво на його початку. Щоденний попит на товар є випадковою величиною, розподіленою за нормальним законом із середнім Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Ø оптимальну кількість закупівлі товару, яка максимізує середній прибуток; Ø середню кількість непроданих пакетів; Ø максимальний прибуток. Параметри моделі: 3.11. До курортного сезону універсальний магазин повинен закупити партію дорогих шкіряних сумок. Кожна сумка коштує магазину Визначити оптимальну стратегію управління запасами: Øоптимальну кількість сумок, яку слід закупити; Øщо дасть магазину додаткова інформація про попит. Параметри моделі: 3.12. Автозаправна станція замовляє бензин у фірми, яка обслуговує декілька АЗС. Власник АЗС повинен вирішити, скільки йому слід замовляти бензину на місяць. Замовлення потрібне не пізніше, ніж за Визначити оптимальну стратегію управління запасами: оптимальний обсяг замовлення бензину і прибуток, який може одержати АЗС. Параметри моделі: 3.13. Торгівельна фірма постачає автомобілі представницького класу. Одночасно з випуском автомобілів виготовляються і деякі запасні частини до них. Після того, як збірка автомобіля закінчена, вже важко дістати до нього додаткові запасні частини. Треба визначити, скільки запасних частин певного типу слід мати у комплекті до автомобіля, який замовляє фірма. Припускається, що попит на запасні частини невеликий і розподілений за законом Пуассона, а інтенсивність попиту (на основі накопиченого досвіду) складає Параметри моделі: 3.14. Автотранспортна фірма закуповує двигуни до імпортних автомобілів. Попит на двигуни випадковий і описується розподілом Пуассона із середнім значенням Визначити, скільки запасних двигунів s повинна закупити фірма, щоб очікуваний прибуток від експлуатації автобусів був максимальний. Параметри моделі: VI. РАДІАЦІЙНИЙ, ХІМІЧНИЙ, БІОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|