МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основные подходы в психологии
1. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. К.: «Перун». 2005.
2. О. Д. Карп’юк підручник для 2 класу. К.: Прок - Бізнес , 2004.
3. О. Д. Карп’юк підручник для 3 класу. К.: Навчальна книга, 2003.
4. О. Д. Карп’юк підручник для 4 класу. К.: Прок – Бізнес, 2004.
5. І. О. Князєва Англійська мова. Граматичний практикум. 1 рівень – Х.: Веста, 2010. Лекция 1 Тема 1: «Введение в психологию: понятие «психология», историческое развитие и основные направления в психологии» План: 1.Понятие «психология» 2.Историческое развитие психологии 3.Основные подходы в психологии Под запись: Понятие «психология» Психология – наука о закономерностях развития и функционирования психики как особой формы жизнедеятельности. Психика – свойство высокоорганизованной живой материи, заключающееся в активном отражении субъектом объективного мира, построении им неотчуждаемой от него картины мира и саморегуляции на этой основе своего поведения и деятельности. Формы психики: · Психич. процессы (внимание, мышление..) · Психич. состояния (бодрость, раздражительность..) · Психич. свойства (темперамент, характер, способности) Историческое развитие психологии 1 этап -предметом изучения психологии считалась душа. Наличием души пытались объяснить все непонятные явления в жизни человека. 2 этап -в XVII веке в связи с развитием естественных наук предметом изучения психологии стали считать явления сознания. Сознание - способность думать, чувствовать, желать. 3 этап -в XX веке предметом психологии стали считать поведение человека. Мотивы, вызывающие поступки, не учитывались. 4 этап (современный) -в настоящее время предметом изучения психологии считается психика. Основные подходы в психологии Психоанализ –поведение определяется не столько сознательным, сколько бессознательным. З.Фрейд и последователи. Бихевиоризм - отрицает сознание как предмет научного исследования и сводящее психику к различным формам поведения. Когнитивизм – исследует психологические явления, характеризующиеся пониманием человеком окружающего мира. Гештальтпсихология – изучение психики с помощью целостных структур – гештальтов. Трансперсональная психология – психические явления как формы особого духовного опыта. Деятельностный подход - диалектико-материалистический взгляд на происхождение психики (нейропсихологическая основа психики).
Читайте також:
|
||||||||
|