МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Предмет економічної наукиПри сильном кровотечении — наложить жгут.
IV При наличии ран — наложить стерильные повязки.
V При наличии переломов костей конечностей — наложить шины.
Тема 1. Економічна наука та її роль у розвитку громадського харчування в Україні 1.Предмет економічної науки. 2.Виробництво та його фактори.
Предмет економічної науки Життя – це постійний вибір між можливостями та бажаннями. Ідеально, коли те й інше співпадає. Однак це буває дуже і дуже рідко, оскільки бажання (потреби) змінюються з дня у день, а можливості, як правило, змінюються обернено пропорційно до наших бажань. Наші бажання (потреби) пов’язані із забезпеченням “цивілізованого рівня життя”, для досягнення чого потрібні природні та виробничі ресурси, які є обмежені. Рівень наших можливостей також обумовлений часом, грішми, життєвим досвідом (освітою) та ін. Намагання знайти “золоту середину” між потребами і можливостями спонукає кожного з нас до щоденного вибору. Отримати ідеальне рішення не можливо, оскільки ресурси обмежені. Економіка – це усі види діяльності людей, які дозволяють їм забезпечити свою життєдіяльність і як сфера народного господарства має складну структуру, що включає багато галузей, видів виробництва і територіальних комплексів. Економіка охоплює галузі матеріального виробництва (промисловість, будівництво, сільське господарство, транспорт) та нематеріального виробництва (освіта, культура, охорона здоров’я). Предметом економічної науки є виробничі відносини в їх взаємодії з продуктивними силами, а також організацією управління і ефективного ведення господарства як чинників суспільного багатства. Об’єктом дослідження основ економічної науки є економіка в цілому, на всіх її рівнях: - мікрорівень з особливостями діяльності окремих споживачів і виробників, продавців і покупців; - макрорівень зі специфікою функціонування господарства країни в цілому; - мегарівень з оцінкою діяльності в межах світового господарства і міжнародних економічних зв’язків. Вперше термін «економіка» ввів Арістотель у 3 ст. до н.е. У перекладі з грецької «економіка» означає мистецтво ведення домашнього господарства («ойкос»-дім, «номос»- вчення). Аристотель відрізняв економіку й хриматистику. Перша пов’язується із задоволенням потреб людей, друга з накопиченням грошей. Термін «політична економія» вперше використав французький вчений- меркантиліст Антуан де Монкретьєн у 1615 р. при виданні своєї книги «Трактат політичної економії». Але повернемось до предмета економічної теорії і визначимо ключові терміни «продуктивної сили» й «виробничі відносини». Продуктивні сили складаються з двох елементів: робочої сили й засобів виробництва. Виробничі відносини являють собою сукупність відносин людей у сферах безпосереднього виробництва, розподілу, обміну і споживання. При цьому розрізняють організаційно-економічні й соціально-економічні відносини. Організаційно-економічні відносини характеризують систему зв’язків між людиною і виробничим процесом ( поділ праці, організація і оплата праці, грошовий обіг та ін.). Соціально-економічні відносини описують відносини людей при здійсненні господарської діяльності. Йдеться про відносини власності, розподілу доходів і багатства в цілому, відтворення суспільного виробництва.
Читайте також:
|
||||||||
|