Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порівняння програмних засобів моделювання бізнес процесів.

В даний час на ринку представлена достатньо велика кількість CASE-систем, багато хто з яких дозволяє, так або інакше, створювати описи (моделі) бізнес-процесів підприємств. Очевидно, що вибір системи значною мірою визначає весь подальший хід проекту. Раціональний вибір системи можливий при розумінні керівництвом компанії, і її фахівцями декількох аспектів:

– цілей проекту;

– вимог до інформації, що характеризує бізнес-процеси і необхідною для аналізу і ухвалення рішень в рамках конкретного проекту;

– можливостей CASE-систем по опису процесів з урахуванням вимог п.2.

Говорити про перевагу тієї або іншої системи/нотації безглуздо, поки не визначені тип і рамки проекту, основні завдання, які дані проект повинен вирішити. У справжньому дослідженні зроблена спроба провести порівняння найбільш популярних нотацій, використовуваних для опису бізнес-процесів, і двох систем, що підтримують ці нотації. Передбачається, що дане дослідження послужить підставою для дискусії, присвяченої проблемам ефективного застосування CASE-систем для опису і аналізу бізнес-процесів підприємств.

Опис бізнес-процесів проводиться з метою їх подальшого аналізу і реорганізації. Метою реорганізації може бути впровадження інформаційної системи, скорочення витрат на випуск продукції, підвищення якості обслуговування клієнтів, створення посадових і робочих інструкцій при впровадженні стандартів ISO-9000 і так далі Для кожної такого завдання існує певні параметри, що визначають набір критичних знань по бізнес-процесу. Від завдання до завдання вимоги до опису бізнес-процесів можуть мінятися. У загальному випадку, модель бізнес-процеса повинна давати відповіді на наступні питання:

1. які процедури (функції, роботи) необхідно виконати для отримання заданого кінцевого результату;

2. у якій послідовності виконуються ці процедури;

3. які механізми контролю і управління існують в рамках даного бізнес-процеса;

4. хто виконує процедури процесу;

5. які вхідні документы/информацию використовує кожна процедура процесу;

6. які витікаючі документы/информацию генерує процедура процесу;

7. які ресурси необхідні для виконання кожної процедури процесу;

8. яка документация/условия регламентує виконання процедури;

9. які параметри характеризують виконання процедур і процесу в цілому.

Опис бізнес-процеса формується за допомогою нотації і інструментального середовища, що дозволяють відобразити всі вказані вище аспекти. Тільки в цьому випадку модель бізнес-процеса виявиться корисною для підприємства, оскільки її можна буде піддати аналізу і реорганізації.


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. Internet- торгівля , бізнес- портали, аукціон, Internet-банкінг
  5. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  6. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  7. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  8. Амортизація основних засобів
  9. Амортизація основних засобів
  10. Амортизація основних засобів
  11. Амортизація основних засобів і нематеріальних активів.
  12. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльний аналіз нотацій ARIS і IDEF | Переваги та недоліки екстерналізації мережної інтеграції в ланцюзі поставок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.