МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Критерії оцінки курсової роботи
При оцінці курсової роботи береться до уваги ступінь самостійності в роботі, враховується новизна, оригінальність проведеного дослідження, складність і глибина розробки теми, обґрунтованість пропозицій, теоретичний і методичний рівень виконання роботи, знання сучасних поглядів на досліджувану проблему, використання періодичних видань з теми, якість оформлення, чіткість викладу доповіді на захисті і правильність відповідей на питання За підсумками захисту за курсову роботу виставляється оцінка на титульний аркуш курсової роботи, в екзаменаційну відомість і залікову книжку студента. Документально підтверджений факт практичного використання результатів курсової роботи на виробництві, в бізнесі, у сфері послуг, науки, освіти, державного і муніципального управління, або публікації їх в науковому виданні, представлений в строк до захисту курсової роботи або безпосередньо на захисті, заохочується підвищенням оцінки (за винятком відмінної і незадовільної) на один рівень. Звернення до викладача за консультацією по виконанню курсової роботи ні за яких обставин не може бути підставою для зниження оцінки. Учбово-методичне забезпечення курсової роботи
Нормативні документи 1. Міждержавний стандарт ГОСТ 2.105-05: Єдина система конструкторської документації. Загальні вимоги до текстових документів. М., ІПК Вид-во стандартів, 2006. 2. Міждержавний стандарт ГОСТ 7.1-2003: Система стандартів за інформацією, бібліотечною і видавничою справою: Бібліографічний запис. Бібліографічний опис: Загальні вимоги і правила складання. М., ІПК Вид-во стандартів, 2004. 3. ДСТУ 1.0:2003. Національна стандартизація. Основні положення. – На заміну ДСТУ 1.0−93; надано чинності 2003-07-01. – К.: Держспоживстандарт України, 2003. – 9 с. 4. Стандарти ДВНЗ УДХТУ.- Зальні вимоги до текстових навчальних документів. Оформлення пояснювальної записки навчальної роботи. - Дніпропетровськ, УДХТУ, 2009. 5. Робоча програма учбової дисципліни «Рекламний менеджмент» /Укл. В.В.Журавель.
Рекомендована література
6.Лукянець Т.І.Рекламний менеджмент.-К.;КНЕУ,1998. 7. Закон України « Про рекламу// Урядовий кур’єр.-1996.-№137-138.-6-7. 8.Айзенберг М.Менеджмент реклами.-М.;ИнтелТех,1993. 9. А.В. Лотов Введение в экономико-математическое моделирование.- М. : Наука, 1984,- 392с. 10.Баззел Р .и др. Информация и риск в маркетинге.-М.;Финстатинформ,1993. 11.Батра Р., Майерс Дж., АакелД.А. Рекламный менеджмент;К; Вильямс,1999. 12.Герасемчук В. И.Управление маркетингом.-К.;ИСИО,1993. 13. Саати Т. Аналитическое планирование. Организация систем. — М.: Радио и связь, 1991. 14. Дайян А Реклама.-М.;Прогресс-Универс,1993 15. Дайян А., Троадек А., Троадек Л.,Стимулирование сбыта и реклама на месте торговли.- Прогресс-Универс,1993 16. Демидов В.Е. Почему именно ФОСТИС?-М.; Экономика,1990. 17.Международный кодекс рекламной практики/Пер с англ.Н.В .Гериной, В.Е.Демидова- Укрреклама, 1995. 18.РосситерДж.,Перси Л.Реклама и продвижение товаров; пер. с англ./ Под ред. Л.А. Волковой. - СПб.; Питер,2001 19.УэллсУ., Бернет Дж. ,Мориартис. Реклама ;принципы и практика.; Пер с англ. .-СПб.;Питер,2001 Читайте також:
|
||||||||
|