МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії оцінки курсової роботи
При оцінці курсової роботи береться до уваги ступінь самостійності в роботі, враховується новизна, оригінальність проведеного дослідження, складність і глибина розробки теми, обґрунтованість пропозицій, теоретичний і методичний рівень виконання роботи, знання сучасних поглядів на досліджувану проблему, використання періодичних видань з теми, якість оформлення, чіткість викладу доповіді на захисті і правильність відповідей на питання За підсумками захисту за курсову роботу виставляється оцінка на титульний аркуш курсової роботи, в екзаменаційну відомість і залікову книжку студента. Документально підтверджений факт практичного використання результатів курсової роботи на виробництві, в бізнесі, у сфері послуг, науки, освіти, державного і муніципального управління, або публікації їх в науковому виданні, представлений в строк до захисту курсової роботи або безпосередньо на захисті, заохочується підвищенням оцінки (за винятком відмінної і незадовільної) на один рівень. Звернення до викладача за консультацією по виконанню курсової роботи ні за яких обставин не може бути підставою для зниження оцінки. Учбово-методичне забезпечення курсової роботи
Нормативні документи 1. Міждержавний стандарт ГОСТ 2.105-05: Єдина система конструкторської документації. Загальні вимоги до текстових документів. М., ІПК Вид-во стандартів, 2006. 2. Міждержавний стандарт ГОСТ 7.1-2003: Система стандартів за інформацією, бібліотечною і видавничою справою: Бібліографічний запис. Бібліографічний опис: Загальні вимоги і правила складання. М., ІПК Вид-во стандартів, 2004. 3. ДСТУ 1.0:2003. Національна стандартизація. Основні положення. – На заміну ДСТУ 1.0−93; надано чинності 2003-07-01. – К.: Держспоживстандарт України, 2003. – 9 с. 4. Стандарти ДВНЗ УДХТУ.- Зальні вимоги до текстових навчальних документів. Оформлення пояснювальної записки навчальної роботи. - Дніпропетровськ, УДХТУ, 2009. 5. Робоча програма учбової дисципліни «Рекламний менеджмент» /Укл. В.В.Журавель.
Рекомендована література
6.Лукянець Т.І.Рекламний менеджмент.-К.;КНЕУ,1998. 7. Закон України « Про рекламу// Урядовий кур’єр.-1996.-№137-138.-6-7. 8.Айзенберг М.Менеджмент реклами.-М.;ИнтелТех,1993. 9. А.В. Лотов Введение в экономико-математическое моделирование.- М. : Наука, 1984,- 392с. 10.Баззел Р .и др. Информация и риск в маркетинге.-М.;Финстатинформ,1993. 11.Батра Р., Майерс Дж., АакелД.А. Рекламный менеджмент;К; Вильямс,1999. 12.Герасемчук В. И.Управление маркетингом.-К.;ИСИО,1993. 13. Саати Т. Аналитическое планирование. Организация систем. — М.: Радио и связь, 1991. 14. Дайян А Реклама.-М.;Прогресс-Универс,1993 15. Дайян А., Троадек А., Троадек Л.,Стимулирование сбыта и реклама на месте торговли.- Прогресс-Универс,1993 16. Демидов В.Е. Почему именно ФОСТИС?-М.; Экономика,1990. 17.Международный кодекс рекламной практики/Пер с англ.Н.В .Гериной, В.Е.Демидова- Укрреклама, 1995. 18.РосситерДж.,Перси Л.Реклама и продвижение товаров; пер. с англ./ Под ред. Л.А. Волковой. - СПб.; Питер,2001 19.УэллсУ., Бернет Дж. ,Мориартис. Реклама ;принципы и практика.; Пер с англ. .-СПб.;Питер,2001 Читайте також:
|
||||||||
|