МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТАПро першочергові заходи щодо захисту прав дітей З метою поліпшення соціального захисту дітей, у тому числідітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, розв'язання проблем дитячої бездоглядності і безпритульності, створення належних умов для соціально-психологічної адаптації дітей, реалізацію їх права на сімейне виховання та здоровий розвиток п о с т а н о в л я ю: 1. Визначити одним із головних напрямів діяльності органів 2. Кабінету Міністрів України: 1) забезпечити додержання центральними та місцевими органами 2) підготувати та подати на затвердження: до 1 жовтня 2005 року проект Національної програми подолання протягом другого півріччя 2005 року проект Національного 3) розробити та подати на розгляд Верховної Ради України до передачі Міністерству України у справах молоді та спорту закріплення повноважень з питань опіки та піклування над запровадження економічних механізмів стимулювання та 4) розробити та затвердити до 1 вересня 2005 року концепцію 5) вирішити після законодавчого визначення повноважень 6) розробити механізм фінансування витрат на утримання 7) передбачати під час підготовки проектів законів про 8) опрацювати питання щодо механізму реалізації 9) забезпечити до 1 жовтня 2005 року приведення 10) проаналізувати до 1 серпня 2005 року стан фінансового 11) вирішити протягом 2005 року питання щодо запровадження 12) забезпечити доступ сімей, дітей та молоді, які проживають 13) підтримати реалізацію експериментального проекту у 3. Міністерству юстиції України за участю Верховного Суду проаналізувати у двомісячний строк судову практику щодо вивчити у тримісячний строк питання щодо можливості створення опрацювати питання щодо впровадження ювенального судочинства 4. Міністерству охорони здоров'я України: забезпечити проведення до 1 жовтня 2005 року медичного огляду проаналізувати у двомісячний строк стан роботи щодо 5. Міністерству України у справах молоді та спорту затвердити 6. Міністерству внутрішніх справ України: проаналізувати у двомісячний строк стан роботи з розшуку надавати Президентові України щоквартально інформацію щодо вжити заходів щодо посилення роботи з виявлення осіб, які 7. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, вжити заходів щодо суттєвого поліпшення роботи, спрямованої вирішити до 15 серпня 2005 року питання забезпечення служб у забезпечити до 1 жовтня 2005 року створення і ведення банку взяти під особливий контроль питання щодо забезпечення забезпечити у двомісячний строк проведення обстеження умов проаналізувати у двомісячний строк ефективність діяльності вжити невідкладних заходів щодо збереження житла, в якому забезпечити в установленому порядку вирішення питання про сприяти діяльності громадських, благодійних, релігійних всебічно сприяти у вирішенні в установленому порядку питань 8. Державному комітету телебачення і радіомовлення України: забезпечити здійснення заходів щодо популяризації історичних запровадити цикли теле- і радіопередач для висвітлення питань
м. Київ, 11 липня 2005 року
КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА ПО КУРСУ «УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ» Выбор варианта:один вариант для всех. Задание контрольной работы: 1. Основываясь на содержании 14 пунктов программы повышения качества Э.Деминга, распределите эти пункты по следующим группам: - Миссия организации, - Цели в области качества, - Преобразование философии менеджмента, - Работа в команде, - Совершенствование взаимодействия руководителей и сотрудников организации.
2. На чем основаны статистические методы контроля качества?
3. Заполните таблицу по статистическим методам контроля качества.
4. Дайте краткую характеристику стандарта ИСО 9001:2001. Цели стандарта, значение, область действия.
5. Постройте диаграмму Исикавы для следующих результатов: - Победа сборной России на чемпионате мира по футболу (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на А-Г); - Уменьшение количества травматических случаев (главными факторами могут являться - персонал, технология, оборудование и инструменты) (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на Д-З); - Качество авиаперелета (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на И-М); - Качество изготовления продукта (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на Н-Р); - Невыполнения стратегии (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на С-Т); - Повышения комфортности проживания (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на У-Ш); - Качество российских научных исследований (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на Щ-Ю); - Качество российского кинематографа (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на Я); 6. Сравните понятия «сертификация соответствия» и «декларация соответствия». Что общего у этих понятий и в чем разница между ними?
7. Используя статистические методы контроля качества, определите, что в наибольшей степени повлияло на оценку студента, полученную на экзамене
8. Объясните, как связаны между собой понятия «качество, как соответствие стандартам» и «качество, как степень удовлетворения запросов потребителя».
10. Дайте краткую характеристику методу СФК, отдельно укажите: - Цель применения, - Область применения, - Достоинства, - Ограничения.
12. Дайте краткую характеристику стандарта ИСО 9004:2001. В чем принципиальное отличие этого стандарта от стандарта ИСО 9001:2001?
13. Решите аудиторскую задачу. 1. В ходе аудита зафиксировано следующее несоответствие по разделу 5.4.1 «Не оформлены документально методы измерения установленных для организаций целей в области качества». Содержится ли в ИСО 9001:2011 требования, касающиеся рассматриваемой ситуации, и если да, то насколько они выполнимы. (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на А-К). 2. В ходе аудита зафиксировано следующее несоответствие по разделу 5.5.1 «Не определены ответственность и полномочия отдела кадров (отсутствует положение об отделе кадров)». Содержится ли в ИСО 9001:2011 требования, касающиеся рассматриваемой ситуации, и если да, то насколько они выполнимы. (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на Л-Р). 3. В ходе аудита зафиксировано следующее несоответствие по разделу 5.1 «Не установлен срок действия политики в области качества». Содержится ли в ИСО 9001:2011 требования, касающиеся рассматриваемой ситуации, и если да, то насколько они выполнимы. (выполняют студенты, чьи фамилии начинаются на С-Я).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|