МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до КСБО великого підприємства– Облік витрат за видами витрат, видами діяльності (продукції) та центрами) відповідальності – Автоматичне створення форм первинних документів при визначені нових об'єктів аналітичного обліку – Інтеграція в єдину систему документообігу підприємства, що охоплює планову, облікову, фінансову, технологічну і юридичну служби – Поєднання нових програмних комплексів з вже працюючими на підприємстві шляхом включення вже існуючої інформації до єдиної бази даних – Адаптація до галузевих і регіональних стандартів складання та подання бухгалтерської звітності
Бухгалтерська інформаційна система великого підприємства повинна забезпечувати: – автоматизоване рішення всього комплексу задач бухгалтерського обліку, планування, аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, а також внутрішнього аудиту; – одержання оперативної інформації, що постійно змінюється, про поточний стан справ на підприємстві. Такий режим важливий, наприклад, для великих промислових підприємств, які намагаються більш ефективно використовувати свої ресурси; для великих торговельних будинків, які можуть бути збитковими у випадку, якщо інформація про рух і наявність товарів та інших засобів не оновлюється протягом короткого періоду часу, а також для інших підприємств, де відбувається постійний рух великих обсягів засобів. Основний акцент при цьому повинен бути зроблений на одержання оперативних аналітичних звітів і відомостей по використанню вкладених фінансових ресурсів; – можливість консолідованого управління і одержання консолідованих фінансових звітів. Великі підприємства можуть мати філії або склади віддалені один від одного. Крім того, фінанси такого підприємства можуть належати групі власників. Тому актуальною є наявність в такій системі віддалених робочих місць з можливістю здійснювати обмін даними для оперативного управління із центру. На відміну від великих підприємств, на малих підприємствах основну увагу приділяють веденню не управлінського, а фінансового обліку, який за трудомісткістю і значенням займає чільне місце. При створенні бухгалтерських інформаційних систем на невеликих підприємствах використання комп'ютерів дозволяє автоматизувати всі процедури з обробки інформації на робочому місці бухгалтера. Існують декілька підходів до автоматизації бухгалтерського обліку при створенні таких бухгалтерських інформаційних систем. Це пов'язано з тим, що невеликі підприємства з простою структурою не вимагають ведення управлінського обліку як окремої підсистеми бухгалтерського обліку. При першому підході створюється система, яка автоматизує тільки фінансовий облік. Таку бухгалтерську інформаційну систему відносять до класу міні-бухгалтерій. Як правило, бухгалтерський облік в цій системі ведеться однією людиною - бухгалтером. При другому підході крім фінансового обліку частково автоматизується управлінський облік. В цьому випадку бухгалтерський облік ведуть або на одному робочому місці шляхом розмежування доступу, або на двох робочих місцях два працівники (бухгалтер і його помічник). Різні групи користувачів формують свої вимоги до програм. І чим більшій кількості цих вимог програма відповідає, тим на більш високому рівні вона знаходиться. Самостійне вивчення
Заняття 4.2
Читайте також:
|
||||||||
|