Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За характером дії дослідника розрізняють

       
   

 

 


 

передбачає виявлення існуючих психічних особливостей або рівнів розвитку, а також конс­татацію співвідношення причин і наслідків.   передбачає активний цілеспря­мований вплив (досвід) експери­ментатора на досліджуваних для того, щоб виховати певні власти­вості та якості. Це дозволяє розкрити механізми, динаміку, закономірності утворення психіч­них феноменів, визначити умови їх ефективного розвитку.

 

 

3. Основні етапи експериментального дослідження

 

1. (визначення теми дослідження, попередня постановка проблеми, вивчення необхідної наукової літератури, уточнення проблеми, вибір об’єкта і предмета досліджень, формування гіпотези

 

2. складання програми експерименту, вибір залежних і незалежних змінних, визначення послідовності експериментальних дій, розробка способів фіксації й аналізу результатів, складання інструкцій, формування вибірки.

Якщо експеримент тривалий, то здійснюється пілотажне обстеження, щоб виявити грубі помилки і невідповідність в експериментальній програмі.

 
 


3. сукупність досліджуваної роботи

 

 

4. формулювання висновку про підтвердження чи спростування гіпотези на основі процедур аналізу отриманих результатів, а також підготовка наукового звіту.

 

Артефакти (“штучно зроблений”) – неправильні висновки

 
 


 

механізми базуються на самонавіюванні та навіюванні;

 

 

сам факт участі в експерименті може впливати на поведінку досліджуваних. Наприклад, стимулювати спроби відповідати очікуванням експериментатора;

 

 

 

 


експериментатор, упевнений у правильності висновків гіпотези, починає впливати на досліджуваних так, що вона отримує фактичне підтвердження;

 

 

 
 


 

присутність публіки і самого експериментатора може змінити поведінку досліджуваного;

 

 


 

залежність оцінки незнайомого явища або людини від першого враження.

 

 


Читайте також:

  1. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.
  2. Види процедур отримання аудиторських доказів за їх характером
  3. Відтворення основних засобів виробничого характеру –це процес безперервного їх оновлення. Розрізняють просте і розширене відтворення.
  4. Враховуючи вищезгадані функції, розрізняють два види використання емблеми.
  5. Дослідницькі вміння. Етика дослідника
  6. За перебігом розрізняють доброякісну і злоякісну гіпертонічну хворобу.
  7. За ступенем участі спостерігача в досліджуваній ситуації розрізняють невключене і включене спостереження.
  8. За характером дослідницьких завдань та за термінами проведення соціологічні дослідження мають декілька видів
  9. За характером ексудату
  10. За характером зміни
  11. За характером і часом проведення інструктажі бувають наступних видів:вступний, первинний, повторний, позаплановий і цільовий.




Переглядів: 712

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види експериментів | Способи уникнення впливу на результати спотворень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.