МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Західноукраїнські землі у 1921 -1939рр.План. Соціально – економічне становище українського населення у складі Польщі, Румунії та Чехословаччини. Друга хвиля української еміграції.
Рекомендована література. 1. Бойко О.Д. Історія України. К., 2001. С. 429-442. 2. Історія України. Курс лекцій. Т.2. К., 1992. С. 282-301. 3. Лановик Б., Матейко Р. Історія України. К., 1999. С. 390-396. 4. Смолій В.А.. Історія України. Е., 1997. С. 297-307. 5. Субтельний О. Україна: Історія. - К., 1993. С.369-392. Проаналізуйте особливості соціальне - економічного розвитку західне - українських земель у міжвоєнну добу. Вкажіть їхній статус в країнах, у складі яких вони опинилися після І світової війни Визначте відмінності й загальні риси у політиці керівництва цих країн щодо українських територій Аналізуючи ситуацію в західноукраїнських землях, опишіть реакцію населення на таку політику, дайте характеристику політичним партіям, що виникли і діяли на територіях західноукраїнських земель і відстоювали інтереси українців. Докладно зупинимося на програмах та діях найбільших партій Галичини (Компартія Західної України (КГЙУ), Українське національне - демократичне об’єднання (УНДО), Організація українських націоналістів (ОУН), радикальна партія). Закарпаття (докладно зупиниться на створенні Закарпатської України, діях її керівництва на чолі з А.Волошиним по захисту від угорських військ). Північної Буковини (Українська національна партія. Націоналістична організація). Розкажіть про ситуацію, що склався в ОУН. Висвітліть теоретичне підґрунтя її стратеги і тактики, зупиніться на ідеологічних розбіжностях, що мали місце в партії, дайте короткі відомості про лідерів двох течій в організації (С. Бандера і Е. Коновалець). Розкрийте поняття інтегрального націоналізму, автором якого був теоретик українського націоналізму;. Д. Донцов. Розкрийте також сутність українського монархізму, який проповідував історик В. Липинський. Аналізуючи становище в Північній Буковині і Бессарабії, опишіть політичну боротьбу в краї, назвіть українські - партії,, що діяли в умовах румунської окупації, їх ідейну спрямованість. При висвітленні ситуації в Закарпатті, поясніть особливості соціальне - політичного життя в цьому регіоні. Зупиніться на характеристиці сутності русинства, русофільства, українофільства. Визначте, яка з цих течій користувалася дійсною підтримкою населення. 3’ясуйте причини, що сприяли проголошенню незалежності Карпатської України. Проаналізуйте діяльність її керівництва на чолі з А. Волошиним по захисту держави від угорських військ. З'ясуйте, які військові формування захищали незалежність Закарпатської України. Після першої світової війни – друга хвиля української еміграції. Проаналізуєте основні мотиви виїзду українців за кордон, визначте країни, де компактно прожили українці, їх внесок у розвиток української культури за межами України.
Читайте також:
|
||||||||
|