Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання

Завдання 1Ознайомлення з комп’ютерною програмою

1. Ознайомитися з інтерфейсом комп’ютерної програми “Дослід Юнга”.

2. Міняючи відстань між щілинами, відстань до екрану, і довжину хвилі визначити, як міняється інтерференційна картина при зміні цих параметрів.

3. Міняючи параметри “Монохроматичний”, “Біхроматичний” та “Прямокутний спектр” (див. Інтерфейс програми) отримати чітку інтерференційну картину для різних довжин хвиль.

 

Завдання 2Визначення довжини світлової хвилі

1. Для певної довжини хвилі (задається викладачем) при “Монохроматичному” досліді добитися того, щоб на екрані укладалася ціла кількість темних смуг n.

2. Роздрукувавши з програми інтерференційну картину, визначити розмір зображення інтерференційної картини ( ) за допомогою лінійки. На основі формули (64.6) визначити довжину світлової хвилі в досліді Юнга.

3. Дослід повторити 4 рази для інших параметрів L i d.

4. Визначити середнє значення і похибки для довжини світлової хвилі та записати їх у висновок.

 

Завдання 3Визначення розміру інтерференційної картини

1. При фіксованому значенні L і λ (задається викладачем) провести “Монохроматичний” дослід так, щоб на екрані укладалася ціла кількість темних смуг n.

2. Дослід повторити 10 раз, міняючи параметр d.

3. З отриманих результатів побудувати графік залежності N = f(d).

4. Обчислити розмір зображення інтерференційної картини , де – тангенс кута нахилу прямої на графіку залежності N = f(d). Порівняйте його із у завданні 2.

5. Результати записати у висновку.

 

Таблиця 64.1 –Варіанти завдань

Номер варіанту
Довжина хвилі, нм

 

Контрольні запитання

1. У чому полягає суть явища інтерференції?

2. Які хвилі називаються когерентними?

3. Охарактеризуйте методи утворення когерентних пучків.

4. Що таке оптична різниця ходу?

5. Як міняється інтерференційна картина, якщо дослід провести при параметрі “Прямокутний спектр”, а не “Монохроматичний”?

6. Чим визначається кількість видимих інтерференційних смуг?


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. The peace – порядок
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  10. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  11. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  12. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.