Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОРГАНІЗАЦІЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до виконання курсової роботи з дисципліни

″Організація баз даних і баз знань″

для студентів спеціальності 6.080400 ІУСТ,

напрям 6050101 ″Комп’ютерні науки″

 

 

Ужгород. 2012

 

ББК – 32.973.018.2+74.58

УДК – 004.655;371.114

Н - 49

 

Методичні вказівки до виконання курсової роботи по дисципліни ″Організація баз даних і баз знань″. / Укладач В.О. Нелюбов. – Ужгород: Видавничий центр ЗакДУ, 2012. – 63 с.

 

 

Кафедра програмного забезпечення систем.

 

 

Затверджено

на засіданні кафедри програмного забезпечення систем

 

Протокол № від 2012 р.

 

 


ЗМІСТ

ВСТУП..…………………………………………………………...................................
ОРГАНІЗАЦІЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ……………………………………
Загальні вказівки щодо виконання курсового проекту………………………..
ПРИКЛАД ПРОЕКТУВАННЯ БАЗИ ДАНИХ ФАКУЛЬТЕТУ ІНФОРМАТИКИ….
Формулювання призначення бази даних……………………………………….
Опис предметної області пошук і впорядкування необхідних відомостей..
Визначення сутностей та їх атрибутів…………………………………………...
Інформаційно-логична модель бази даних……………………………………..
Перевірка таблиць на відповідність нормальним формам………………...
Обґрунтування вибору СУБД……………………………………………………..
Перевірка працездатності проекту БД…………………………………………..
Реалізація проекту бази даних………………………………………………..
Отримання інформації з БД яка передбачена завданням………………..
Розробка застосування…………………………………………………………
ІНСТРУКЦІЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ ЗАСТОСУВАННЯ БД ФАКУЛЬТЕТУ ІНФОРМАТИКИ………………………………………………………………………….  
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………….  
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………………  
Додаток 1. Завдання на курсовий проект……………………………………….  
Додаток 2. Рекомендації відносно структури і оформлення пояснювальної записки……………………………………………………………………………  
Додаток 3. Зразок оформлення титульного аркуша…………………………  
   

ВСТУП

На сучасному ринку праці високу вартість мають тільки фахівці, які володіють широким набором компетенцій що передбачають глибокі сталі знання та вміння їх використовувати для вирішення різноманітних практичних завдань. Тому головною метою навчання є формування певного набору компетенцій, які необхідні майбутньому фахівцеві. На відміну від знань, які можна завчити, запам'ятати, знайти в готовому вигляді у відкритих джерелах інформації, компетенції є активними знаннями, які студент навчився використовувати при вирішенні різноманітних учбових завдань на базі реальних ситуацій і проблем. Самостійна робота дослідницького характеру, пов'язана з вирішенням реальних проблем, стає центральним моментом процесу навчання, а студент повною мірою перетворюється на головну дійову особу, від зусиль якого залежить рівень і якість компетенцій.

Автоматизовані інформаційні системи (АІС) є невід’ємною чистиною систем управління переважної більшості сучасних підприємств і установ. Основу АІС складають бази даних (БД). Тому ґрунтовні теоретичні знання в галузі БД і вміння практично розробляти застосування БД для різноманітних предметних областей є необхідною і важливою компетенцією, якою має володіти спеціаліст по інформаційним управляючим системам і технологіям для того щоб бути конкурентоспроможним на ринку праці. Одним з найбільше дієвих засобів по формуванню компетенцій є виконання курсових проектів по вирішенню реальних практичних завдань у певній предметній області. Тому, згідно з навчальним планом, для студентів що навчаються за спеціальністю інформаційні управляючи системи та технології, обов’язковим є виконання курсового проекту з дисципліни «Організація баз даних і баз знань», а ці методичні вказівки призначенні для спрямування цієї роботи.

Основним завданням курсового проекту є опанування студентами практичних навичок по проектуванню і створенню застосувань БД. В методичних вказівках по етапах докладно розглядається технологія проектування і створення застосування бази даних на прикладі факультету інформатики. Надаються практичні рекомендації щодо використання ефективних прийомів роботи.

 


 

ОРГАНІЗАЦІЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  6. VII. Етап проектування
  7. VII. Етап проектування
  8. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  9. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  10. Адміністративно-територіальна організація
  11. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  12. Бюрократична організація




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Етапи курсового проектування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.