МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. Знайдіть єдино правильну відповідь.1. Ринок - це:
а) система коопераційних зв’язків, що склалася у результаті суспільного поділу праці; б) діяльність економічних суб’єктів в умовах товарної форми виробництва; в) спосіб узгоджування дій економічних суб’єктів на основі цінової системи та конкуренції; г) визначена територія, на якій регулярно здійснюється масовий обмін певних товарів.
2. Основним мотивом поведінки суб’єктів ринку є:
а) задоволення суспільних потреб; б) особиста економічна вигода; в) правильно – пп. а, б; г) задоволення потреб колективу.
3. Необхідною умовою функціонування ринку, є:
а) вільне підприємництво; б) регулярний обіг готівкових грошей; в) низькі податки; г) відсутність криз в економіці.
4. До функцій ринку не відноситься:
а) доведення товару до споживача; б) оптимізація економічних зв’язків; в) соціальний захист населення; г) узгодження інтересів економічних суб’єктів..
5. Знайдіть рису, яка не характерна для ринку:
а) ринок – система взаємодії різних суб'єктів господарювання; б) ринок – механізм узгодження економічних інтересів; в) ринок – засіб забезпечення соціальної рівності; г) правильна відповідь відсутня.
6. Механізм функціонування ринку включає:
а) попит, пропозицію, інфраструктуру; б) попит, пропозицію, ціну; в) попит, ціну, конкуренцію; г) пропозицію, ціну, вільне підприємництво.
7. Попит – це:
а) потреба, яку бажає задовольнити економічний суб’єкт; б) гроші, які має суб’єкт у своєму розпорядженні; в) кількість товару, яка може бути придбана при тих чи інших цінах за його одиницю; г) правильна відповідь відсутня.
8. Кількість конкретного продукту, який виробник може і хоче виробити та продати за певною ціною, - це:
а) закон пропозиції; б) крива пропозиції; в) величина пропозиції; г) правильна відповідь відсутня.
9. Яким чином попит пов’язаний із потребами?
а) у попиті відображаються всі потреби економічного суб’єкта; б) у попиті відображаються найнагальніші потреби; в) у попиті відображаються потреби, співрозмірні з можливостями; г) попит відображає потреби, але у деяких випадках він може виходити за їх ні межі.
10. Закон попиту відображає:
а) зворотний зв'язок між ціною і кількістю товару, що купується; б) прямий зв'язок між ціною і кількістю товару, що купується; в) міру зв’язку між товарами, які знаходяться у обігу; г) незалежність кількості придбаного товару від ціни за його одиницю.
11. Якщо ціна товару зростає, то згідно закону попиту:
а) попит скорочується; б) величина попиту скорочується; в) попит зростає; г) величина попиту зростає.
12. До безпосередніх факторів зміни попиту не відноситься:
а) зміна цін на комплементарні товари; б) зміна доходів покупців; в) зміна цін на товари-субститути; г) зміна цін на ресурси.
13. Зміна якого фактора не викликає зрушення кривої попиту:
а) смаки і переваги споживачів; б) ціна даного товару; в) ціна товару-субституту; г) правильна відповідь відсутня.
14. Як графічно зображуються зміни в попиті?
а) пересування у здовж кривої попиту вгору або вниз; б) зміщення кривої попиту вправо або вліво; в) зміна куту нахилу кривої попиту; г) правильна відповідь відсутня.
15. У якому твердженні слово «попит» слід замінити висловлюванням «величина попиту»?
а) після підвищення ціни на авіаквитки попит на проїзд залізничим транспортом виріс; б) влітку 2014р. очікуване збільшення ціни на хліб викликало різке збільшення попиту на макаронні вироби; в) влітку попит на сонцезахисні окуляри виріс; г) після підвищення ціни на авіаквитки попит на послуги “Австрійських авіаліній” знизився.
16. Якщо два товари є субститутами, то підвищення ціни одного із них призведе до:
а) зростання величини попиту на інший товар; б) зростання попиту на інший товар; в) скорочення попиту на інший товар; г) скорочення величини попиту на інший товар.
17. Очікування майбутньої зміни цін:
а) не впливають на поточний попит; б) здатні змінити величину попиту; в) можуть змінити поточний попит; г) правильна відповідь відсутня.
18. Який із чинників безпосередньо не вплине на ринковий попит на молочні йогурти з фруктами?
а) зростання доходів споживачів; б) підвищення закупівельних цін на молоко; в) зниження цін на сиркові десерти; г) збільшення чисельності населення.
19. Якщо, за умови відсутності замінників, збільшаться ціни на окуляри для зору, то:
а) попит на них буде збільшуватись; б) попит на них буде знижуватись; в) попит залишиться незмінним; г) правильна відповідь відсутня.
20. Пропозиція це:
а) кількість виробленого товару; б) кількість товару, яка здатна задовольнити наявні потреби з урахуванням ціни за його одиницю; в) кількість товару, що може бути вироблена і запропонована до продажу за певними цінами за його одиницю у певний період часу; г) правильно – пп. а, б, в.
21. Кількість конкретного товару, який виробник може і хоче виробити та продати за певною ціною – це:
а) закон пропозиції; б) крива пропозиції; в) пропозиція; г) правильна відповідь відсутня.
22. Закон пропозиції виражає:
а) зворотний зв'язок між ціною і кількістю запропонованого товару; б) прямий зв'язок між ціною і кількістю запропонованого товару; в) зв'язок між різними за якістю товарами; г) вірна відповідь не названа.
23. Безпосереднім фактором зміни величини пропозиції товару є:
а) витрати виробника; б) мода на товар; в) ціна товару; г) правильно – пп. а, б.
24. Зміна величини пропозиції означає:
а) зміщення кривої пропозиції вправо або вліво; б) переміщення уздовж кривої пропозиції вгору або вниз; в) правильно – пп. а, б; г) правильна відповідь відсутня.
25. Збільшення пропозиції означає:
а) зміщення всієї кривої пропозиції вправо; б) зміщення всієї кривої пропозиції вліво; в) переміщення по кривій пропозиції вгору; г) переміщення по кривій пропозиції вниз.
26. Зі зниженням цін на ресурси, що застосовуються у виробництві певного товару, крива пропозиції:
а) зміститься ліворуч; б) зміститься праворуч; в) залишиться незмінною; г) пропозиція не залежить від цін на ресурси.
27. Підвищення ефективності виробництва призведе до:
а) зміщення кривої пропозиції вправо; б) зміщення кривої пропозиції вліво; в) пересування по кривій пропозиції вправо; г) пересування по кривій пропозиції вліво.
28. Які фактори не впливають на пропозицію відповідного товару:
а) витрати виробництва; б) цінові очікування продавців; в) зміна цін на інші товари; г) правильна відповідь відсутня.
29. Які зміни в пропозиції відбудуться, якщо підійняти заробітну плату працівникам підприємства?
а) пропозиція зросте; б) пропозиція залишиться незмінною; в) пропозиція може зменшитися; г) між цими явищами немає ніякого зв'язку.
30. Якщо у серпні уряд зробив заяву про підвищення закупівельних цін на цукор з 1 вересня, то:
а) пропозиція цукру у серпні буде зростати; б) пропозиція цукру у серпні залишиться незмінним; в) пропозиція цукру у вересні буде зростати; г) правильна відповідь відсутня.
31. Ринкова рівновага – це ситуація на ринку, коли:
а) ціна знаходиться в рівновазі протягом тривалого періоду; б) обсяг попиту дорівнює обсягу пропозиції; в) держава не втручається в діяльність ринку; г) усі відповіді правильні.
32. Припустимо, що влада, намагаючись підтримати ціни на сільськогосподарські продукти на високому рівні, уводить преміювання фермерів за скорочення посівних площ. Як це вплине на положення кривої попиту та кривої пропозиції сільськогосподарських продуктів?
а) змістить криві попиту та пропозиції вліво; б) змістить криву пропозиції вправо, а криву попиту залишиться без змін; в) крива попиту і крива пропозиції змістяться вправо; г) крива попиту залишиться без змін, а крива пропозиції зсунеться вліво.
33. Як вплине подорожчання пального на ціну рівноваги на ринку картоплі?
а) вона залишиться незмінною; б) вона зросте, оскільки підвищиться попит через зменшення обсягів постачання картоплі; в) вона знизиться через переміщення попиту на інші товари; г) вона зросте через зменшення пропозиції даного товару на ринку при незмінному попиті.
34. Яка з наведених подій буде впливати на ціну свинини не так, як інші:
а) зросла ціна яловичини; б) збільшилась кількість любителів свинини; в) різко зросли ціни на корми для худоби; г) лікарі не рекомендують вживати багато свинини.
35. Якщо ринкова ціна вища рівноважної, то:
а) з’являється надлишок товарів; б) виникає дефіцит товарів; в) споживачі купують менше товарів; г) падає ціна на ресурси.
36. Ціна рівноваги на ринку відповідає:
а) рівновазі доходів і витрат товаровиробників; б) рівності цін на фактори і результати виробництва; в) рівності величин попиту та пропозиції; г) правильна відповідь відсутня.
37. Коли ринкова ціна знаходиться на рівні нижчому за рівноважний, то:
а) виникає дефіцит товарів; б) виникає надлишок товарів; в) рівновага не змінюється; г) правильна відповідь відсутня.
38. Інфраструктура ринку:
а) характеристика якісних показників товарів; б) характеристика попиту, пропозиції та ціни на окремому ринку товарів; в) сукупність організаційних структур, що забезпечують обіг товарів та послуг; г) сукупність структурних елементів ринку.
39. Продукт інфраструктури ринку:
а) матеріальні блага; б) транспортні послуги; в) посередницькі послуги; г) реєстрація підприємств.
40. Структура ринку – це:
а) організаційні форми зв'язку товаровиробників; б) інформаційна форма зв'язку товаровиробників; в) сукупність взаємопов’язанних ринків; г) правильна відповідь відсутня.
Читайте також:
|
||||||||
|