МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Форми життяБОТАНІКА В ПОНЯТТЯХ, ТЕРМІНАХ, ТАБЛИЦЯХ, СХЕМАХ ТА ЛАТИНСЬКИХ НАЗВАХ РОСЛИН ЗАПОРІЖЖЯ, 2010 Посібник підготували: Ю.І.Корнієвський, канд. фарм. наук, доцент; В.Г.Корнієвська, викладач вищої категорії; В.І.Гайдаш, канд. фарм. наук, доцент; Н.МЛванкіна, викладач вищої категорії; О.М.Денісенко, канд. фарм. наук, асистент. Рецензент: доктор фарм. наук, проф. Доля B.C. Посібник у схематично-таблічній формі систематизує і узагальнює основний зміст курсу медичної ботаніки. В його основі - програма з ботаніки для фармацевтичних вузів. ВСТУП Біологія - наука про живу природу. Об'єкт вивчення - живі організми (більше 2 млн. видів). Ознаки: живлення, дихання, ріст, розвиток, розмноження. Систематика - наука, що вивчає природну систему сучасних і вимерлих організмів. Головні таксони (одиниці класифікації) в біології - царство, відділ (тип), клас, порядок (ряд), родина, рід, вид. ЦАРСТВА ЖИВОЇ ПРИРОДИ ;
Відповідальний за випуск Ю.І Корнієвський. [і Ознаки: Ііпрості одноклітинні організми, які не мають оформленого ядра, але мають ядерні елементи. Мікробіологія- наука, що вивчає мікроорганізми Відділ Бактерії Будова клітини: оболонка, цитоплазма, ядерні елементи, запасні поживні речовини. Форма бактерій: коки (кулясті); палички (бацили); З вібріони (зігнуті); спірили (спірально вигнуті); джгутикові (мають джгутики - тоненькі вирости цитоплазми). Форми життя
Розмноження - простий поділ клітин (20-30 хв.)- У несприятливих умовах втрачають воду, стискаються, утворюють - спору. Відділ Ціанобактерії Ознаки: одноклітинні і колоніальні організми, не мають оформлених ядер, мають синьо-зелене забарвлення, зумовлене наявністю специфічного комплексу пігментів, здатні до фотосинтезу. Види: мікроцистіс, носток, анабена, спіруліна. Значення: масове розмноження викликає "цвітіння води". Ціанобактерії виділяють отруйні речовини. Із спіруліни одержують харчовий білок.
а Підмембранні компоненти
Одномембранні органели (вакуолярна система клітин)
рибосоми мітохондрія Будова тваринної клітини
Характерні ознаки клітин прокаріот та еукаріот
Деякі важливі етапи в історії вивчення клітини
Царство Дроб'янки Відділ бактерії Різноманітність бактерій Порівняльна характеристика бактерій та синьо-зелених водоростей
Ботаніка- розділ біології, що вивчає рослини. Загальна характеристика: одно- і багатоклітинні організми, жвиляться автотрофне (фототрофно), первинні продуценти органічних речовин на Землі, джерело кисню в атмосфері. ПІДЦАРСТВО - Справжні водорості Загальна характеристика: одно- і багатоклітинні організми, мають тіло - талом, або слань різної форми (ниткоподібне, листоподібне і т.д.), тканин немає. Мають хлорофіл, або інші пігменти (фікоціан, фікоеритрин, каротин), який забезпечує автотрофне живлення. Проте деякі водорості в темряві переходять на гетеротрофне живлення. Альгологія- наука, що вивчає водорості. Спорофіт (нестатеве покоління) - рослина, на якій утворюються спори. Гаметофіт (статеве покоління) - рослина, на якій утворюються статеві органи з статевими клітинами. Всього на Землі відомо приблизно 55 тис. видів водоростей. Відділ Зелені водорості - 15 тис. видів Ознаки: В клітинах містять пігмент - хлорофіл. Одноклітинні зелені водорості: хламідомонада, хлорела, вольвокс (колонія водоростей). статеве розмноження
безстатеве розмноження зооспора хроматофор
зооспора Будова і життєвий цикл хламідомонади.
Багатоклітинні зелені водорості: улотрикс, спірогіра (нижчасті водорості), ульва (талом-пластинка). Будова і .життєвий цикл улотрикса. Відділ Діатомові водорості - 15 тис. видів Ознаки: одноклітинні або колоніальні, на поверхні талому утворюють кремнистий панцир. Поширені у воді і грунті. Види: навікула, цимбела, пінулярія, планктоніела. Відділ Бурі водорості - 1500 видів Ознаки: багатоклітинні, морські рослини, в клітинах містять зелений пігмент - хлорофіл і червоні пігменти. Талом - різної форми (листоподібний, кущистий та інші). Види: ламінарія, або морська капуста (20 м), макроцистіс (до 100 м), саргас, фукус. Відділ Червоні водорості - 4 тис. видів Ознаки: багатоклітинні, морські водорості, в клітинах переважають пігменти червоного кольору - фікобілін, фікоеритрин. Поширені до глибини 200 м. Види: порфіра, церамій, немаліон, кораліна Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|