МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З дисципліни «Теорія держави і права».1. Сутність, зміст права. 2. Походження і сутність права. 3. Нормативно-правові акти в Україні. 4. Права, волі й обов'язки людини і громадянина в демократичній правовій державі. 5. Норми права й інші соціальні норми. 6. Система права і система законодавства. 7. Закон і право. 8. Метод правового регулювання. 9. Зміст державної політики. 10. Політичні партії. 11. Механізм держави і держапарат. 12. Поняття джерел права. 13. Демократичні партії і демократія в цілому. 14. Різновиду демократії. 15. Державний лад і держава України. 16. Правотлумачення і правова культура. 17. Правосвідомість і роль його в суспільстві. 18. Правопорушення і юридична відповідальність. 19. Іслам і жінка. 20. Правова держава, сутність і риси. 21. Іслам як спосіб життя. 22. Законність і правопорядок. 23. Правотворчість. 24. Правові норми. 25. Форми і поняття демократії. 26. Поняття держави. 27. Правові відносини. 28. Види концепції і теорії права. 29. Теорія походження держави і права. 30. Україна на шляху до соціально-демократичної держави.
Критерії оцінки Рівня підготовки молодших спеціалістів
Критерії оцінок містять в собі основні вимоги до оцінки рівня знань студентів і надають можливість зробити висновок про його рівень професійної підготовки майбутнього юриста. Рівень засвоєння знань оцінюється за чотирьохбальною шкалою згідно чинних норм.
На оцінку «5» студент: - зобов’язаний надати повну обґрунтовану відповідь на питання; - правильно користуватися посібниками, методичними вказівками та іншою літературою; - на основі матеріалу, що вивчається вміти встановити взаємозв’язок набутих знань у межах запропонованих тем дисциплін; - до роботи ставиться добросовісно та охайно.
На оцінку «4» студент: - в цілому правильно виконує завдання, відповідає на питання, використовує основні правила викладення матеріалу, що вивчається; - до роботи ставиться добросовісно та охайно; - допускає незначні помилки, що не змінюють суті висновку або рішення.
На оцінку «3» студент: - не дає повної, чіткої та обґрунтованої відповіді на питання; - з утрудненнями використовує надбані вміння при вирішенні завдань; - допускає помилки під час викладення матеріалу.
На оцінку «2» студент: - не виконує завдання, не дає відповіді про сутність питання, має смутні уявлення; - допускає грубі помилки в остаточних висновках під час викладення матеріалу. Читайте також:
|
||||||||
|