МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типова задачаЗа стандарт прийняти на півсуму хворих в кожному відділенні лікарні А і Б
Таблиця .Розподіл хворих та померлих по відділенням лікарні А і Б (дані умовні)
I. Розрахунок стандартизованих показників летальності прямим методом. Iетап методу стандартизації: розрахунок інтенсивних показників (у цьому випадку летальності) у двох порівнюваних сукупностях. Летальність розраховується у відсотках. Т а б л и ц а 2. Показники летальності по відділеннях і по лікарнях А и Б в цілому (в % до числа минулих хворих) (I етап методу стандартизації)
Т а б л и ц а 3. Розрахунок стандарту (II етап методу стандартизації)
Отже, якщо із 600 хворих терапевтичного відділення вмерло 30, то показник летальності = (30*100) : 600 = 5 % (і так по всіх відділеннях лікарень А і Б). По лікарнях А і Б у цілому летальність становить 4,0 й 3,8% відповідно (табл. 23). II етап. Визначення стандарту. Оскільки умовою завдання передбачено за стандарт прийняти напівсуму хворих по кожному відділенню лікарень А і Б, то проводили наступні обчислення (табл. 24). III. етап. Розрахунок очікуваних величин (у цьому випадку числа померлих) у кожній групі стандарту. Якщо з 600 хворих терапевтичного відділення лікарні А вмерло 30, то скільки вмерло б, якби число хворих становило б 400 (стандарт)? Склаємо про порцію: 600-30х = (400 * 30) : 600 = 20. 400-х Далі: якщо з 200 хворих терапевтичного відділення лікарні Б померло 12, то скільки вмерло б, якби число хворих становило б 400 (тобто число хворих у кожному з терапевтичних відділень було б однаковим, «стандартним»). З аналогічної пропорції одержуємо очікувану величину -24. Отримані аналогічним методом дані по всіх відділеннях і по лікарнях А і Б у цілому представлені в табл. 25. IV етап. Розрахунок стандартизованих показників. За умови, що в кожній лікарні число хворих становило 1000 (стандарт, див. табл. 24), міркуємо в такий спосіб. З 1000 у лікарні А очікуване число померлих становить 34, відповідно, показник летальності обчислюється на основі пропорції: 1000 – 34 х = 3,4 100 - х а в лікарні Б: 1000 – 44 х = 4,4 100 - х Це і є стандартизовані показники, тобто показники, обчислені за умови, що склад хворих у кожній з лікарень однаковий (стандартний). Таблиця 4. Розрахунок очікуваних величин (числа померлих) у кожній групі (по відділеннях і лікарням А і Б у цілому) стандарту (III етап методу стандартизації)
Всього 34 44
—показник летальності по лікарні А в цілому вище, ніж по лікарні Б (4,0%> 3,8%); —показники летальності по всіх відділеннях, навпроти, вище в лікарні Б (у терапевтичних відділеннях—6,0 й 5,0%, у хірургічних —3,0 й 2,0%, в інфекційних відділеннях — 5,0 й 4,0%). 3. Більш високий показник летальності в лікарні А пояснюється розходженням в складі хворих і перевагою в ній хворих терапевтичного профілю, що мають саму високу летальність, а більш низький показник летальності в лікарні Б обумовлений перевагою в ній хворих хирургічного профілю, що мають найнижчу летальність. Стандартизований показник летальності вище в лікарні Б. Таким чином, якби склад хворих у лікарнях А і Б були б однаковими, то летальність була б вище в лікарні Б.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|