Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типова задача 2

1.Отримані слідуючі дані про довготривале лікування в поліклініках 45 хворих ангіною (в днях)

20‚18‚19‚16‚17‚16‚14‚13‚15‚14‚15‚13‚12‚13‚3‚4‚12‚11‚12‚11‚10‚12‚11‚10‚11‚8‚7‚11‚11‚10‚10‚10‚9‚8‚8‚9‚4‚5‚6‚9‚5‚9‚6‚7‚7.

Зразок виконання завдання:

1.Складаємо простий (незгрупований) варіаційний ряд послідовно розташовуючи варіанти в порядку їх зростання з відповідними їм частотами

Довго тривалість лікування в днях(   Число хворих (р)   Довго тривалість лікування в днях (ᶹ)   Число хворих(р)  

 

n=45

2.Находимо моду (М0) з найбільшою частотою зустрічається варіанта рівна 11 дням отже М0=11. Знаходимо порядковий номер медіани (Ме) по формулі ( n+1) ∕ 2=(45+1) ∕ 2=23 отже 23 тя по рахунку варіанта являється медіаною.В нашому прикладі таким варіантом являється 11 Ме=М0=11 дням

3Вираховуємо взважену середню арифметичну (М) за формулою:

М=Ʃᶹ ᵖ ∕ n=3+4*2+5*2+6*2+7*3+8*3+9*4+10*5+11*6+12*4+13*3+14*2+15*2+16*2+17+18+19+20 ∕ 45=10.7 дня

 

 


Читайте також:

  1. Атипова пневмонія (5АК8)
  2. Б. Задача
  3. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  4. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  5. Види засобів КЗІ залежно від способу їхньої реалізації, їх характеристика. Типова загальна схема шифратору
  6. Вторая задача анализа на чувствительность
  7. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  8. Задача 1
  9. ЗАДАЧА 1
  10. Задача 1
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційні завдання до практичного заняття №6 | Варіант 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.