Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок проведення атестації аспірантів

 

Аспіранти усіх років навчання проходять щорічну атестацію на засіданні кафедри, де вони звітують за всіма пунктами індивідуального плану. Атестація проводиться кафедрами університету протягом вересня–жовтня за графіком, який узгоджується з відділом аспірантури.

На атестації, окрім колективу кафедри, декана факультету (директора інституту), може бути присутнім представник керівництва університету: ректор, перший проректор, проректор з наукової роботи.

Атестація відбувається в усній формі з демонстрацією усього, чим можна підтвердити отримані результати за останній рік підготовки.

Порівняно із проміжним звітуванням атестація має такі особливості:

1. До атестації аспірант забирає з відділу аспірантури перший примірник індивідуального плану та заповнює колонку “Відмітки про виконання” таблиці відповідного року навчання.

Відмічаючи виконання підрозділу 2.3 “Публікація статей” слід враховувати, що якщо публікація була подана чи прийнята до друку в минулому році і про це є відповідна відмітка в індивідуальному плані попереднього року, в поточному році про факт опублікування статті обов'язково повинно бути зазначено, наприклад: “Опубліковано статтю “…”, яка була подана до друку в минулому році”. У протилежному випадку може скластись ситуація, коли на два роки заплановано 2 статті, а аспірант відзвітував однією (в минулому — прийнята до друку і в поточному — опублікована). У разі виявлення цього, аспірант може бути визнаний таким, що не виконав індивідуальний план підготовки.

2. Окрім звітування про виконання складових індивідуального плану з демонстрацією матеріальних підтверджень положень звіту, аспірант повинен зробити коротку доповідь з використанням наочного матеріалу (мультимедійної презентації) про стан проблеми, яку досліджує, отримані теоретичні та експериментальні результати. При цьому слід враховувати такі поради:

1-й рік навчання: доповідь на 4-5 хв., 3-5 слайдів – стан проблеми, постановка завдань, підходи до їх розв'язання, модель процесу або передбачуваного результату, програма експерименту. Забороняється видавати результати магістерської дисертації або результати, опубліковані до вступу в аспірантуру, як нові результати, отримані в аспірантурі. Виступ має бути стислим і завершуватись висновками, де аспірант має чітко показати, що він вже визначив для себе завдання, окреслив шляхи вирішення проблеми і отримав певні наукові результати.

2-й рік навчання: доповідь на 5-7 хв., 5-7 слайдів; дається лаконічна інформація про постановку завдань та підходи до вирішення проблеми (за матеріалами доповіді на попередній атестації), нові наукові результати, проведення та результати обробки експериментальних досліджень, плани щодо впровадження результатів). У висновках слід відзначити наукові та практичні результати, отримані тільки за останній рік підготовки – це не повинні бути результати минулорічної доповіді або опубліковані чи подані до друку в минулому році аспірантської підготовки. Виступ має продемонструвати, що аспірант суттєві успіхи на шляху розв'язання проблеми і наближається до її повного вирішення.

3-й рік навчання: 7-10 хв., 5-10 слайдів; інформація про результати вирішення кожного з поставлених завдань, складені кандидатські іспити, публікації, довідки (акти) впровадження, повідомлення про попередній захист та прийняття дисертації до захисту на спеціалізованій вченій раді, про підготовку автореферату та хід підготовки до захисту дисертації.

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. ISO 15504. Процес атестації
  5. The peace – порядок
  6. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  7. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  11. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  12. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок проведення проміжного звітування | ЗДОБУВАЧІ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ НАД ДИСЕРТАЦІЄЮ ПОЗА АСПІРАНТУРОЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.