В першому прольоті обриваємо 2 стержні Ø25А-ІІІ; площа залишеної арматури (2Ø25А-ІІІ) становитиме . В стиснутій зоніпісля обриву арматури на опорі залишиться 2Ø20А-ІІІ з . Визначаємо тримку здатність перерізу при цьому армуванні за схемою алгоритму №4 (подвійне армування):
1. ;
2. ;
3. ;
4. (дод. 7);
5. .
Визначаємо точки теоретичного обриву, поперечні сили в цих точках Q і зусилля, що сприймається хомутами , де S – прийнятий крок хомутів в точці теоретичного обриву.
Стержні, що обриваються, повинні бути заведені за точку теоретичного обриву на величину , де d – діаметр стержня,що обривається.
Аналогічно поводимо обрив арматури в другому і третьому прольотах і на опорах.
При визначенні на опорах треба пам’ятати, що розрахунковий переріз тавровий і користуватися схемою алгоритму №6.
Епюра матеріалів для даного приладу розрахунку наведена на рис. 5.3.