Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ІНШИХ ВИДІВ РИГЕЛІВ

 

Ригель таврового поперечного перерізу з полицею вгорі

 

Статичний розрахунок такого ригеля (розрахункова схема, навантаження, побудова епюр M i Q) не відрізняються від розрахунку ригеля таврового перерізу з полицею внизу (див. п.п.5.1, 5.2).

Дійсний переріз ригеля зводиться до розрахункового прямокутного на опорі (з шириною в рівною ширині ребра тавра і висотою h рівною висоті тавра) та таврового в прольоті з заданими розмірами.

Розрахунок на міцність нормальних перерізів ведуть в прольотах як для елементів таврового поперечного перерізу за схемою алгоритму №5, а на опорах як для елементів прямокутного поперечного перерізу за схемою алгоритму №2. Порядок цього розрахунку див. п. 5.4.

Аналогічно, як і для ригеля з полицею внизу, ведуть розрахунок на міцність нахилених перерізів (див. п.5.5) і полиці (див. п.5.7).

Приклад побудови епюри матеріалів наведено в п. 5.6.

Стик ригеля таврового перерізу з полицею вверху розраховується за методикою, викладено в п. 6.3.

Армування ригеля див. рис. 6.1.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VII. Етап проектування
  10. VII. Етап проектування
  11. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок стику ригеля з колоною | Ригель прямокутного поперечного перерізу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.