Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

* * *

Ніхто не змусить тебе вчитися.

Вчитися ти будеш лише тоді, коли захочеш цього сам. [1]


Мета методичних рекомендацій – ознайомити студентів з основними поняттями, принципами, підходами до виконання і захисту практики за темою майбутньої БКР та кваліфікаційної роботи бакалавра (додатки А і Б). Для збереження єдності вимог, стратегічної послідовності та цілісності, а також для зручності навчання студентів на бакалавраті (впродовж 8-го семестру) у методичних вказівках наведено вимоги, процес та особливості практикування і виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи (БКР).

 

Оволодіння студентами сучасними методами менеджменту, формами організування та здійснення міжнародної економічної діяльності, знаряддями праці у галузі їх майбутньої професії; формування на базі здобутих знань, професійних умінь і навичок здатності до прийняття самостійних рішень у реальних ринкових і виробничих умовах; формування потреби у систематичному поновленні своїх знань та творчого застосовування їх у практичній діяльності закладає підґрунтя і доцільність практики, під час якої, зокрема, поглиблюються та закріплюються теоретичні знання.

Проходження практики на рівні бакалавра, виконання звітів та їх захист проводяться перед написанням бакалаврської випускної роботи, що є заключною ланкою практичної підготовки бакалаврів.

 

Виконання та захист кваліфікаційної роботи бакалавра як кінцевий етап діагностики якості знань при отриманні освітньо-кваліфікаційного рівня (ОКР) “Бакалавр” для відповідної галузі знань за відповідною спеціальністю, спрямований на здобуття та закріплення студентом практичних навичок щодо [4, 8]:

· ретельного вивчення стану об’єкта дослідження з акцентуванням уваги на виявленні та вирішенні реальних проблем в сучасних умовах;

· системного огляду відповідних наукових та навчально-методичних матеріалів за вказаною у темі роботи проблемою;

· комплексного оцінювання законодавчої та нормативно-довідкової бази за вказаною у темі роботи проблемою;

· оцінювання та аналізування основних техніко-економічних показників, що характеризують діяльність об’єкту дослідження;

· розроблення та прийняття конкретних управлінських рішень щодо виявлення та теоретичного обґрунтування пропозицій вирішення проблем у сфері міжнародної економічної діяльності об’єкту дослідження;

· коректного оформлення, грамотного презентування і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра перед членами відповідної Державної екзаменаційної комісії (ДЕК).

 

Методичні вказівки розроблені з урахуванням порядку та послідовності тематичних блоків (розділів, тем) навчальної програми для студента відповідних напряму (галузі знань), спеціальності та спеціалізації освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр”.

 

Пропоновані послідовність, кількість, структура та обсяг виконання БКР мають рекомендаційно-обов’язковий характер, проте можуть змінюватися залежно від цілей та завдань конкретного навчального процесу, кількості годин, відведених для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра, та обсягу пройденого теоретичного матеріалу студентами відповідних форм навчання.

Для студентів екстернату виконання відповідних завдань з практики та БКР визначається відповідальним за екстернат - заступником завідувача кафедри з питань екстернату (к.е.н., доц. Босак Андрій Остапович; 304, IV) та видається студенту в індивідуальному порядку (згідно з положеннями відповідного навчального плану/програми).

 


Автентичність[9]

Майстер не звертав ніякої уваги на дипломи і вчені ступені.

Він оцінював людину, а не її посвідчення.

Якось він мовив: „Якщо є вуха, щоб слухати спів птаха,

чи потрібно питати у нього паспорт?”



Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  6. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  7. А) загальні критерії
  8. Білковий обмін: загальні відомості
  9. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  10. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  11. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  12. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Львів – 2012 | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОБСЯГІВ, СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.