МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ БКР
Текст пояснювальної записки повинен бути виконаним науковою мовою, з використанням термінології словників, без надмірного вживання займенників та мовних «штампів». Існування у формулюванні теми БКР відповідного словосполучення (“…в умовах розвитку/розширення/активізуваня/диверсифікування… міжнародної економічної діяльності” тощо) повинно обов’язково знайти своє адекватне відображення при написанні відповідних теоретичних, аналітичних та графічних викладок, змінивши характер висвітлення матеріалу. При виконанні теоретичної частини для “пожвавлення сприйняття матеріалу” у тексті доцільно навести кілька рисунків (схеми, моделі, механізми, алгоритми тощо) і/або таблиць, які характеризують аналізоване явище (діяльність, процес тощо) згідно предмету досліджень БКР. Виконання у тексті таблиць та рисунків обов’язково повинно супроводжуватись відповідними посиланням та коментарями пояснювального (аналізуючого) чи узагальнювального характеру. Не рекомендується розташовувати на сторінці 1-2-3 таблиці або рисунки підряд. При виконанні рисунків у пояснювальній записці заголовок та нумерація (Н: Рис. 1.1. Назва або Рис. 1.1.1. Назва) вказується під(!) рисунком, у графічному матеріалі – лише заголовок над(!) рисунком. У графічному матеріалі нумерація таблиць/рисунків не потрібна. Рисунки з відображенням динаміки (явища, процесу, діяльності тощо) повинні містити діапазон (тривалість) аналізованого періоду (класичне формулювання “за період…”); рисунки з відображенням статики (явища, процесу, діяльності, організаційної структури тощо) повинні містити зазначення про дату, на яку актуальне зображення (класичне формулювання “станом на…”). Наведені у пояснювальній записці та у графічному матеріалі таблиці/рисунки повинні бути виконані у чорно-білих тонах, можливе застосування відтінків сірого забарвлення; не допускається використання інших кольорів. Не ставиться, проте зберігається наскрізна нумерація на сторінках, де розташовані: · титульний аркуш та бланк завдання; · розділи роботи (анотація, зміст, вступ, література, додатки); · початок розділів теоретичної та аналітико-рекомендаційної частин. Обов’язковим є чітке дотримання вимог щодо обсягів пояснювальної записки та кількості графічного матеріалу. Розташування графічного матеріалу на відповідному аркуші вертикально чи горизонтально обумовлюється виключно міркуваннями зручності, читабельності та доцільності. При формуванні короткого змісту аналізованого літературного джерела чи правового акту на графічному аркуші необхідно в межах 1-2 речень охарактеризувати джерело вцілому, а також - в межах 1-3 речень вказати/описати взаємозв’язок з предметом дослідження згідно теми БКР. При узагальненні та формулюванні проблем/особливостей на відповідному графічному аркуші слід максимально лаконічно зазначити їх суть, а в окремих випадках – причину виникнення та можливий наслідок; при формулюванні шляхів (напрямів) вирішення проблем або рекомендацій щодо певних особливостей – слід лаконічно вказати суть і, в окремих випадках, можливий наслідок. Обов’язковим є використання у випускній роботі бакалавра комп’ютерних технологій як інструмента дослідження (застосування стандартного програмного забезпечення) [4]. Читайте також:
|
||||||||
|