МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.Розробки та пропозиції щодо поліпшення комплексу маркетингу ТМ та досліджуваних магазинів здійснюються на підставі аналізу існуючого стану, проведених маркетингових досліджень, бенчмаркінгу політики конкурентів, матеріалів передового досвіду з спеціалізованих і галузевих журналів, Інтернету. По складовим комплексу маркетингу магазинів спочатку системно відображається існуючий стан справ та розробляються пропозиції щодо поліпшення маркетингової, підприємницької або комерційної діяльності з детальним обґрунтуванням цих пропозицій). 6.1 та 6.2 Удосконалення товарної і цінової політики. Стосовно товарної та цінової політики необхідно розробити алгоритм та механізм впровадження нового бренду, програми його цінового позиціонування (назву, логотип, салоган, упаковку, ціну тощо).
У табл. 5.2. представлено ціна на нові види чай ТМ «Якобз». Таблиця 5.2. Рекомендовані роздрібні ціни на чай ТМ «Якобз»
5.3. Удосконалення заходів ФОПСТИЗу. Стосовно заходів ФОП бажано розробити 6 видів реклами, а саме: на транспортний засіб, бігборд або лайтбокс, в пресі й на радіо, на телебаченні і директ-мейл. Стосовно заходів СТИЗу доцільно запропонувати систему знижок та інших акційних заходів стимулювання збуту в розрізі мережі магазинів або в окремо взятому магазині на місяць; розробити сценарій проведення семплінгу (одяг та робочий стіл, текст на фірму виробника та сам продукт що дегустується та плакат з умовами СТИЗу); або розробити сценарій проведення презентації (запрошення, сценарій з детальним описом заходу, регламентом, визначеною метою та альтернативними відповідно до реакції аудиторії).
Рис. 5.3. Акція «Заощаджуй разом з «Якобз»»!
Стосовно мерчандайзінгу і продажу необхідно розробити сценарій візиту торгового агента (дилера чи дистриб’ютора) з наявністю фрагмента каталога та комерційної оферти; розробити стандарти мерчандайзингу та роботи продавців, систему стимулювання їх праці тощо.
Рис. 5.4. Рекомендована викладка чаю ТМ «Якобз» на полицях магазину. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|