Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.

Розробки та пропозиції щодо поліпшення комплексу маркетингу ТМ та досліджуваних магазинів здійснюються на підставі аналізу існуючого стану, проведених маркетингових досліджень, бенчмаркінгу політики конкурентів, матеріалів передового досвіду з спеціалізованих і галузевих журналів, Інтернету.

По складовим комплексу маркетингу магазинів спочатку системно відображається існуючий стан справ та розробляються пропозиції щодо поліпшення маркетингової, підприємницької або комерційної діяльності з детальним обґрунтуванням цих пропозицій).

6.1 та 6.2 Удосконалення товарної і цінової політики.

Стосовно товарної та цінової політики необхідно розробити алгоритм та механізм впровадження нового бренду, програми його цінового позиціонування (назву, логотип, салоган, упаковку, ціну тощо).

 

 
   
Рис. 5.1. Зовнішній вигляд нової продукції ТМ «Якобз»

 

У табл. 5.2. представлено ціна на нові види чай ТМ «Якобз».

Таблиця 5.2.

Рекомендовані роздрібні ціни на чай ТМ «Якобз»

Вид чаю Ціна, грн.
1. Чорний цейлонський чай «Якобз» 14,95
2. Чорний цейлонський чай «Якобз» зі смаком граната 17,95
3. Чорний цейлонський чай «Якобз» зі смаком ківі 17,95
4. Чорний цейлонський чай «Якобз» зі смаком чорниці 17,95
5. Чорний цейлонський чай «Якобз» зі смаком винограду 17,95

5.3. Удосконалення заходів ФОПСТИЗу.

Стосовно заходів ФОП бажано розробити 6 видів реклами, а саме: на транспортний засіб, бігборд або лайтбокс, в пресі й на радіо, на телебаченні і директ-мейл. Стосовно заходів СТИЗу доцільно запропонувати систему знижок та інших акційних заходів стимулювання збуту в розрізі мережі магазинів або в окремо взятому магазині на місяць; розробити сценарій проведення семплінгу (одяг та робочий стіл, текст на фірму виробника та сам продукт що дегустується та плакат з умовами СТИЗу); або розробити сценарій проведення презентації (запрошення, сценарій з детальним описом заходу, регламентом, визначеною метою та альтернативними відповідно до реакції аудиторії).

 

Рис. 5.2. Реклама нової продукції

 

 

 
 

 


Рис. 5.3. Акція «Заощаджуй разом з «Якобз»»!

 

Стосовно мерчандайзінгу і продажу необхідно розробити сценарій візиту торгового агента (дилера чи дистриб’ютора) з наявністю фрагмента каталога та комерційної оферти; розробити стандарти мерчандайзингу та роботи продавців, систему стимулювання їх праці тощо.

 

НОВИНКА !!! НОВИНКА !!! НОВИНКА !!! НОВИНКА !!! НОВИНКА !!!
       

 

Рис. 5.4. Рекомендована викладка чаю ТМ «Якобз» на полицях магазину.


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  3. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  4. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  5. Аудит проекту розробки ПЗ
  6. Базові принципи розробки ПЗ в VCS
  7. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  8. Бухгалтерський та податковий облік розробки ПЗ
  9. Видатки на дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення плануються за КЕКВ 2280.
  10. Вимоги до систем розробки
  11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕДОТРИМАННЯ НОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ ТА ЕТИКЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.




Переглядів: 897

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Характеристика внутрішнього маркетингового середовища торгового закладу. | Зведена анкета

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.