Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зведена анкета

Район (вулиця)____________________ Назва магазину____________

Інтерв’юер ______________ Дата____________

Стать: ¨ Чоловік – 45,0% ¨ Жінка – 55,0%

Вік: ¨ до 20р. – 35,0% ¨ 21-30рр. – 52,5% ¨ 31-40рр. – 12,5%

¨ 41-50рр. – 0,0% ¨ 51 і більше – 0,0%

Соціальний статус:

¨студент (ка) - 57,5% ¨пенсіонер – 0,0%

¨приватний підприємець – 7,5% ¨тимчасово не працюю – 2,5%

¨державний службовець – 22,% ¨домогосподарка – 10,0%

Дохід на 1-го члена родини в місяць:

¨до 1000грн. – 77,5% ¨1000-1500грн. – 20,0% ¨більше 1500грн. – 2,5%

 

Чи вживаєте Ви каву?

¨ Так – 100,0% ¨ Ні – 0,0%

Продукції якої кавової торгової марки Ви надаєте перевагу?

¨ «Jacobs» - 57,55 ¨ «Nescafe» - 37,5% ¨ «Tchibo» - 2,5%

¨ «Галка» - 2,5% ¨ «Жокей» - 0,0% ¨ «Чорна карта» - 0,0% Інше – 0,0%

Чи коштували Ви каву ТМ «Jacobs»?

¨Так - 100,0% ¨ Ні – 0,0%

Якому виду кави ТМ «Jacobs» Ви надаєте перевагу?

¨ Розчинній – 92,5% ¨ Меленій – 7,5%

Як часто Ви споживаєте каву ТМ «Jacobs»?

¨ Щодня – 22,5% ¨ 1 -2 рази на тиждень – 17,5%

¨ 2 – 3 рази на місяць – 15,0% ¨ Рідко – 45,0%

Як часто Ви купуєте каву ТМ «Jacobs»?

¨ Щотижня – 10,0% ¨ Декілька разів на місяць – 32,5%

¨ Рідко – 52,5% ¨ Взагалі не купую – 5,0%

Чи влаштовує Вас асортимент кави ТМ «Jacobs»?

¨ Так – 95,0% ¨ Ні – 5,0%

8. Звідки ви дізналися про ТМ «Jacobs»?

¨ З реклами в ЗМІ – 50,0% ¨ Купив (ла) за порадою – 12,5%

¨ Пригостили – 5,0% ¨ Кипив (ла) випадково – 32,5%

Оцініть рекламу кави ТМ «Jacobs»?

Середній бал 3,4

Оцініть за 5 – ти бальною шкалою співвідношення ціни та якості кави ТМ «Jacobs» ?

Ціна Середній бал 3,6
Якість Середній бал 4,8

Оцініть за 5 – ти бальною шкалою зручність упаковки кави ТМ «Jacobs»?

Середній бал 4,3

12. Якщо ціна підвищиться на 10% , чи будете Ви продовжувати споживати каву ТМ «Jacobs» або перейдете на іншу торгову марку?

¨Так, буду продовжувати споживати – 40,0%

¨Ні, перейду на іншу ТМ – 60,0%

Де Ви найчастіше купуєте каву ТМ «Jacobs»?

¨ В супермаркетах – 85,0%¨В місцях вуличного розповсюдження – 0,0%

¨ В магазинах – 12,5% ¨ На базарі – 2,5%

В яких супермаркетах Ви купуєте каву ТМ «Jacobs»?

¨ «Екомаркет» - 60,0% ¨ «Квартал» - 25,0% ¨ «Вопак» - 5,0%

¨ «Караван» - 7,5% ¨ «Фуршет» - 0,0% Інше – 2,5%

Де Ви найчастіше вживаєте каву ТМ «Jacobs»?

¨ Кафе – бар – 10,0% ¨ Вдома – 35,0%

¨ На навчанні – 30,0% ¨ На роботі – 25,0%

 

Каву яких торгових марок Ви споживаєте окрім ТМ «Jacobs»?

Торгова марка Куштували ( 1 – 2 рази) Споживаєте
«Nescafe» 27,5% 45,0%
«Tchibo» 52,5% 10,0%
«Галка» 20,0% 2,5%
«Жокей» 45,0% 2,5%
«Maxwel House» 42,5% 0,0%
«Elite» 12,5% 0,0%
«Черная карта» 37,5% 5,0%
Інше 0,0% 0,0%

17. Якій розфасовці кави ТМ «Jacobs» Ви надаєте перевагу?

¨ Скляна банка 100 гр. – 35,0% ¨ Скляна банка 50 гр. – 17,5%

¨ М’яка упаковка 75 гр.- 10,0% ¨ М’яка упаковка 150 гр.- 5,0%

¨ Стік – 32,5%

Чи є необхідність проведення акцій?

¨ Так – 97,5%¨ Ні – 2,5%

Чи рекомендували б Ви своїм родичам, друзям, знайомим купити продукцію ТМ «Jacobs» ?

¨ Так – 75,0% ¨ Ні – 0,0% ¨ Обов’язково порекомендую – 25,0%

20. Ваші побажання та пропозиції ТМ «Jacobs»? __________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. Анкета — основний інструмент дослідження
  2. ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ ОБЛІКУ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПО ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ
  3. Зведена ефективність економічної системи
  4. Зведена податкова накладна
  5. Соціометрична анкета
  6. ТЕМА 7. ЗВЕДЕНА І КОНСОЛІДОВАНА ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ




Переглядів: 1397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу. | Для студентів усіх напрямів підготовки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.