МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ ОБЛІКУ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПО ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Як засвідчують інформаційні дані, приведені в таблиці, всі діти та підлітки шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи, здобувають загальну середню освіту. Значна увага приділяється питанням забезпечення навчанням учнів з фізичними вадами, дітей-інвалідів. В школі складено і протягом року корегується соціальний паспорт. Діти – сироти, позбавлені батьківського піклування та діти з малозабезпечених сімей забезпечені безкоштовним харчуванням, шкільною формою.
Моніторинг кількості дітей за окремими категоріями:
Серйозна увага приділялась контролю за відвідуванням учнями школи. Згідно річного плану роботи протягом року проводилась операція « Урок», зібрана інформація аналізувалась, на основі отриманих даних планувалась та корегувалась робота класних керівників та батьківської громадськості. Превентивна правовиховна робота, а саме: щоденний облік відвідування учнями навчальних занять, систематичний аналіз пропусків уроків, індивідуальна робота з учнями, що мають девіантну поведінку, приносить певні позитивні результати.
Аналіз отриманих даних свідчить про те, що учні школи І ступеня пропускають заняття здебільшого за хворобою, в 1-х, 3-х, 4-в класах допущено велику кількість пропусків за заявами батьків.
Виходячи з даних, можна зробити висновок, що у наступному навчальному році вчителям початкової школи слід: - продовжити роботу щодо пропаганди здорового способу життя серед учнів; - спланувати та проводити цілеспрямовану роботу з батьками для формування в них відповідального ставлення до школи. Динаміка пропусків уроків учнями ІІ та ІІІ ступеня така:
З діаграми видно, що найбільшу кількість пропусків уроків допускають учні 8-а, 8-в,10-а, 10-б та 11-а класів. Значно збільшилась кількість пропусків протягом ІІ семестру в 6-б, 7-а, 7-б, 9-б, 9-г класах. Класним керівникам цих класів необхідно провести детальний аналіз пропусків, посилити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять та підвищити персональну відповідальність за пропуски. Особлива увага приділялась контролю за відвідуванням навчальних занять учнями 9,10,11 класів. Закон «Про мову». Школа забезпечує навчання українською мовою. Згідно « Закону про мову» всі загальношкільні та класні заходи, спілкування учнів та вчителів на уроках і перервах проводяться та відбуваються українською мовою. В школі створено куточок державної символіки, широко пропагуються державні символи у позаурочній виховній та урочній роботі. Куточки символіки держави оформлені практично у кожній класній кімнаті.Документація школи ведеться виключно державною мовою. Закон про охорону праці Одним із значущих питань роботи школи є питання охорони праці. Відповідно Закону про охорону праці проводиться системна робота по створенню безпечних умов навчання та праці, експлуатації інженерно - технічних комунікацій, обладнання. Регулярно здійснюються перевірки систем опалення, електрозабезпечення, складаються акти замірів контурів. Згідно нормативних документів в установлені строки проводиться інструктаж учнів та працівників при виконанні ними певних видів робіт.
Невирішені питання: -значна кількість учнів школи ІІІ ступеня допускають пропуски уроків без поважних причин; -недостатній контроль кл. керівників за відвідуванням учнями школи. -шкільне учнівське самоврядування недієве. Основні завдання: -посилити відповідальність кл. керівників за виконанням посадових обов’язків; - систематично заслуховувати звіти кл. керівників про роботу з даного питання - акцентувати увагу на питанні розвитку дитячого самоуправління 3.2.Організація та здійсненя методичної роботи 3.2.1. Моніторинг результатів освітньої роботи вчителів Методологічна та методична грамотність педколективу. Протягом року значна увага приділялась усвідомленню вчителями основних напрямків розвитку та модернізації сучасної освіти: реалізації професійної компетентності педагогів; удосконаленню роботи вчителів по забезпеченню переходу від інформаційно-пояснювального до особистісно зорієнтованого, адаптивного навчання; від педагогіки піклування до діяльнісного підходу, синергетично- тьюторських методик та сучасних інноваційних мультимедійних технологій. У площині цих питань було сплановано та проведено засідання педагогічних рад, навчальні семінари-практикуми, засідання творчої лабораторії, проводилось анкетування вчителів з метою встановлення рівня їх педагогічних компетенцій . Велике значення для подальшого розвитку та удосконалення методичної грамотності вчителів мав Фестиваль педмайстерності «Панорама творчих уроків», протягом якої вчителі провели презентацію своїх уроків з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. У школі запроваджено та регулярно проводиться анкетування вчителів з метою встановлення рівня їх педагогічної грамотності. Значну роль у розвитку методичної грамотності відіграло те, що вчителі школи включені в систему підготовки та участі в щорічних міських та обласних виставках-презентаціях педагогічної майстерності. Це стимулює самоосвітню фахову роботу вчителя. Невирішені проблеми: - лише невеликий відсоток вчителів залучений до науково-практичної роботи; - інертність вчителів до впровадження мультимедійних методик; - відсутність гнучкої мобільності у сучасних умовах розвитку суспільства і освіти. Основні завдання: - робота по зміні стереотипу мислення вчителів; - активне включення вчителів у систему апробаційно-педагогічного пошуку. Робота над методичною темою школи. Методична робота протягом 2011/2012 навчального року була організована у відповідності до наказу № 246-О від 01.09.11, проводилися згідно з річним планом роботи школи та була підпорядкована реалізації загальношкільної проблеми «Модернізація освітнього процесу в умовах адаптивної школи», основної методичної проблеми «Розвиток особистісного творчого потенціалу та акмеологічної культури вчителя як висхідний вектор формування освітнього середовища». Значна увага приділялась удосконаленню роботи вчителів по забезпеченню переходу від інформаційно-пояснювального до дієво-розвивального навчання, від педагогіки піклування до особистісно зорієнтованих та інноваційних технологій. Основними питаннями методичної роботи були: питання класно-узагальнюючого контролю 1, 4, 5, 9, 10, 11-х класів; стану викладання навчальних предметів: української мови та літератури, математики, фізичної культури, захисту Вітчизни; моніторингу навчальних досягнень учнів (САДКШУ І, ІІ, підсумковий етапи); створення умов для самореалізації та співпраці учнів та учителів на уроці, використання інноваційних методик для досягнення результатів у навчанні. Ці питання протягом року обговорювались на засіданні методичних об’єднань, на методичних радах, нарадах за участю директора та його заступників.
Протягом року на засіданнях педрад було запропоновано для обговорення такі методичні питання: 1. Основні напрямки роботи школи у 2011/2012н.р. (серпень); 2. Аналітична діяльність педагогів (листопад); 3. Концептуальні основи системи професійної компетентності вчителя: ІКТ як один з чинників професійної мобільності педагогів (лютий); 4. Аналіз освітньої діяльності школи за 2011/2012н.р. (травень) З метою висвітлення інноваційних технологій та залучення до обговорення і впровадження їх в практику роботи вчителів у школі було проведено: 1. Психолого-педагогічний семінар «Психолог-педагогічний аналіз уроку – аналіз дотримання педагогічних і психологічних основ процесу навчання». 2. Засідання творчої лабораторії: «Перспективи впровадження методики ейдетики , ТРВЗ – педагогіки та методики розвивального навчання в навчально-виховний процес школи» навчальний семінар-практикум «Метод проектів» (вересень). 3. Семінар-практикум «Удосконалення корекційно-аналітичної діяльності вчителя за даними моніторингових досліджень». 4. Засідання методичної ради «Вивчення та використання інноваційних педтехнологій учителями-предметниками» (листопад); «Аналіз реалізації педагогами школи індивідуальних програм удосконалення професійної компетенції»(березень); 5. Нарада за участю директора «Інформаційна культура і комп’ютерна грамотність як необхідна умова підготовки вчителя та учнів»; 6. Фестиваль педмайстерності «Панорама творчих уроків».
Відповідно до плану роботи школи було проведено предметні Тижні з інформатики, хімії, математики, в яких брала участь значна кількість учнів, що сприяло формуванню стійкого пізнавального інтересу до навчальних предметів. Традиційно проводилися: Декада українських національних традицій, Шевченківські дні, Шкільний науковий симпозіум, Тиждень фізичної культури і здоров’я.
САДКШУ. Складовим якості освіти є результати підсумкового етапу САДКШУ (моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з навчальних предметів) та моніторинг рівня якості знань учнів за навчальний рік по паралелям класів.
За результатами підсумкового етапу САДКШУ, які були оформлені у вигляді діаграм проведено моніторинг якості освіти та зроблено наступні висновки: 1.Вчителі намагалися відтворити об’єктивні дані зрізу навчальних досягнень учнів на кінець 2011/20112н. р. 2.Аналіз моніторингу показує, що більш високий та достатній рівень засвоєння знань учні мають з фізичної культури (93%), інформатики (71%), економіки (76%), захисту Вітчизни (98%), біології (79%), етика ( 82%), зарубіжна література (71%), технічної праці (97%), обслуговуюча праця (96%), Основ здоров’я (95,4%). 3. Незначний відсоток показників початкового рівня навчальних досягнень у учнів зберігається з історії (0, 35%), англійської мови (0,15 %), математики (0,25%). 4.У порівнянні з ІІ етапом САДКШУ підвищилась якість знань з усіх навчальних предметів. Залишилися майже незмінними відсотки якості знань з математики: (55%), з хімії (49,3%). 5.Учні 5-а, 6-б, 7-а, 8-б, 9-а, 10-б класів показали кращі результати навчальних досягнень з усіх предметів, що підлягали моніторингу підсумкового етапу САДКШУ. Це свідчить про стійкий рівень мотивації до навчання, старанну систематичну підготовку як до поточних уроків, так і до контрольних робіт, тематичного оцінювання. Моніторинг рівня якості знань учнів за 2011/2012 навчальний рік по паралелям класів свідчить про високі результати якості знань в таких класах:
За результатами підсумкового етапу САДКШУ, які були оформлені у вигляді діаграм, проведено моніторинг якості освіти та зроблено висновки.
Якість навчальних досягнень учнів.
Моніторинг якості навчальних досягнень учнів за 2011/2012 н.р. має такі показники:
Порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень учнів за минулі роки показує, що якість знань учнів підвищилася на 5,4%, дещо знизилися показники початкового рівня з 3,53% до 1,94% , але майже половина учнів (49,8%) продовжує навчатися на середньому рівні:
1Шкільні методичні об’єднаня учителів-предметників. Важливим напрямком діяльності педколектива є робота методичних об’єднань учителів-предметників. У 2011/2012н.р. на засіданні методичних об’єднань було розглянуто і обговорено питання, пов’язані з науковою спрямованістю та удосконалення навчального процесу, підвищенням творчого потенціалу вчителів, а саме: - Оригінальні прийоми навчання дітей в початковій школі за методикою ейдетики та ТРВЗ-педагогіки (м/о вчителів початкових класів); - Інтерактивні методики в практиці роботи початкової школи (м/о вчителів початкових класів); - Ключові компетентності і форми організації навчальної діяльності учнів на уроках російської мови. Інтерактивні засоби навчання на уроках мови та літератури. Виховання громадянської особистості (етапи навчальної діяльності учнів при формуванні орфографічних навичок).Проектні технології на уроках мови та літератури. Формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності школярів при вивчення мови за електронними підручниками. (філологічне методичне об’єднання); - Інтерактивні принципи і підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розв’язування задач виробничо-технічного змісту в 11 класі. Тестування- метод об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів. Комп’ютер на уроках фізики (фізико-математичне методичне об’єднання); - Допрофільна підготовка учнів під час вивчення соціальної географії в профільних класах. Розвиток самоосвітньої компетенції учнів в процесі вивчення фізичної географії. Особистісно зорієнтоване навчання учнів на уроках хімії. Психолого-педагогічні особливості проведення лекції у старших класах. Використання можливостей системи роботи з обдарованими учнями для підготовки успішності їх у майбутньому. (суспільно-природниче методичне об’єднання); - Розвиток навичок діалогічного мовлення на уроках англійської мови. Розвиток творчих здібностей учнів під час введення нових лексичних одиниць на уроках англійської мови. Формування принципів мовленнєво-мисленнєвої активності під час організації навчання обдарованих учнів на уроках англійської мови. Позаурочна діяльність школярів. Масові та групові форми позакласної роботи (методичне об’єднання вчителів англійської мови); - Проектна технологія на уроках трудового навчання. творча робота на уроках музичного мистецтва ( художньо-естетичне методоб’єднання); - Формування здорового способу життя школярів на уроках фізичної культури і здоров’я . Одним з головних напрямків методичної роботи була діяльність малих педрад, на яких обговорювалися такі питання: -Формування позитивної мотивації до навчання учнів 1-х кл.та їх адаптація в школі. - Адаптація учнів 5-х кл. до навчання у школі ІІ ступеню. -Формування позитивної мотивації до навчання учнів 1-х кл.та їх адаптація в школі. - Рівень сформованості в учнів 4-х кл. базових компетентностей і підготовленість їх до навчання у школі ІІ ступеня. - Створення умов для самореалізації та саморозвитку учнів 5-х кл.Забезпечення особистісно зорієнтованого підходу до учнів 5-х кл. у НВП. - Формування базових компетентностей учнів 9-х кл. та підготовка їх до профільного навчання у школі ІІІ ступеня. - Реалізація індивідуально-типологічних особливостей учнів у системі профільного навчання учнів 10-х кл.
3.2.2 Професійна компетентність та майстерність вчителів. Підвищення самоосвітнього рівня. Узагальнення ефективного педагогічого досвіду. Протягом року вивчався та узагальнювався ефективний педагогічний досвід учителів: Фефілової Г.Є., Атаманової Г.П.- на шкільному рівні. Вчителі, чий досвід вивчався на рівні школи, проводили відкриті уроки, звітували на засіданні методичних об’єднань про хід вивчення та впровадження ЕПД. Підвищення професійного рівня та атестація педагогічних працівників. Згідно з річним планом роботи школи підвищили свій професійний рівень та пройшли курсову підготовку 14 вчителів з таких навчальних предметів: українська мова та література -2, англійська мова- 2, математика -1, початкові класи -2, фізика-1, основи здоров’я-3, світова література-3, географія, природознавство- 2, директор школи -1, біологія -1. Протягом навчального року згідно з річним планом роботи школи, наказом № 333-О від 18.10.2011 було організовано та проведено атестацію педагогічних працівників з метою виявлення їх рівня кваліфікації, педагогічного професіоналізму, вивчення відповідності займаній посаді. Атестації підлягали 4 учителів. У ході атестації членами атестаційної комісії відвідувались уроки, позаурочні заходи, які проводили вчителі, що підлягали атестації, проводились співбесіди з вчителями, опитування учнів та батьків щодо рейтингу кожного вчителя, вивчалась система роботи вчителів щодо розвитку навчальних досягнень учнів, робота з обдарованими дітьми. На засіданнях методичних об’єднань заслуховувались звіти вчителів щодо підвищення кожним свого освітньо-методичного рівня. За результатами вивчення та аналізу стану роботи вчителів, які підлягали атестації, було підбито підсумки та винесення рішення шкільної та міської атестаційної комісії згідно з якими: · Алтанець Наталія Аскенівна, учитель української мови та світової літератури, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель – методист». · Атаманова Галина Петрівна, учитель початкових класів, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель – методист». · Фефілова Галина Євгенівна, учитель російської мови, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель – методист». · Ківшарь Вікторія Миколаївна, учитель біології, відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|