Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моніторинг розподілу педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями

Закономірним у ході атестації є підвищення кваліфікаційного рівня педагогів, їхньої спрямованості до саморозвитку, самовдосконалення, про це свідчать результати моніторингу

.

Рік Всього атестувалось Атестовані за протоколом Підтвердили категорію Присвоєно Встановлено Отримали рекомендацію
І ІІ В С Звання Категорія
Старший вчитель Вчитель-мето-дист І ІІ Вища Спеціаліст
Підтверд-жено Встанов-лено Підтверд-жено Встановл        
-             -
-             -
-             -
      -
            --
        -
-               -
                          -
- - - - - - -
- - - - - - - - - - -

 

3.2.3.Науково-дослідницька робота учнів. Організація роботи зі здібними учнями.

Робота вчителів по підготовці учнів до участі в предметних олімпіадах та конкурсах

Важливою складовою роботи вчительського колективу та вагомим показником її є підготовка учнів та результативність участі їх у предметних олімпіадах. Грунтовний аналіз такої роботи приведено в підсумковому наказі « Про підсумки методичної роботи в школі за 2011/2012 н.р.».

Загалом у І етапі брало участь 155 учнів 5-11 класів, проведено олімпіади з 13 навчальних предметів.

Слід відмітити сумлінну роботу вчителів англійської мови, української мови та літератури, історії, математики, інформатики, економіки, які творчо підійшли до розробки олімпіадних завдань. Учням було запропоновано інтеграційні види завдань, які включали вправи тестового характеру на знання фактичного матеріалу та різноманітні види творчих робіт, де учні могли проявити нестандартність, гнучкість мислення, варіативність рішень, логічну послідовність та аргументованість відповідей.

Призові місця (І, ІІ) посіли 42 учні ( 27%). Низькі результати за олімпіадними завданнями показали 24 учні ( 15 %), що свідчить про недостатню підготовленість учнів і несистемну роботу вчителів зі здібними школярами.

За результатами ІІ туру олімпіад слід відмітити сумлінну працю вчителів: Хомік С.М., Мартиненка П.В., Фефілової Г.Є.,Обушко С.Я., Пономарьової Г.В., Міщук А.Г., Колесник В.П., Датова Ф.М., Бріткіної Л.Г., Сасси Н.М., Ільєнко В.І., Погребняка О.І., Ланевської Л.П., Ківшарь В..М.- по підготовці учнів-призерів ІІ туру олімпіад, які виявили достатньо високий рівень сформованості навчальних умінь, навичок, нестандартність, гнучкість і креативність мислення, логічну послідовність, вміння правильно висловлювати обґрунтовані судження, культуру мовлення, інтелект при рішенні олімпіадних завдань. Загальний підсумок участі учнів школи у ІІ турі предметних олімпіад такий:

 

 

Призові загальнокомандні місця учні школи посіли з 11 навчальних предметів: І м.- хімія, інформаційні технології, українська мова та література, фізика, обслуговуюча праця, світова література, педагогіка та психологія; ІІ м. – основи інформатики, історія, фізика, українська мова та література, математика, економіка, біологія, світова література,основи правознавства, хімія, технічна праця; ІІІ м. - географія, основи інформатики, англійська мова, фізика, українська мова та література, математика, біологія, світова література, основи правознавства, інформаційні технології. Загалом результати предметних олімпіад такі: перші місця посіли 8 учнів, друге місце посіли 23 учнів, третє місце посіли 15 учнів.

Із 36 учасників ІІ туру предметних олімпіад 16 учнів брали участь в одній олімпіаді, 12 учні – у двох олімпіадах, 6 учнів - у трьох олімпіадах, І учениця Смілянець О.
(11-б кл.) – у чотирьох олімпіадах посіла призові місця , 1 учень Д’яченко К. брав участь у 5 олімпіадах та посів призові місця.

Слід зазначити, що 8 учнів (22%) через недостатню підготовленість і компетентність показали низькі результати.

У порівнянні з 2010-2011 н.р. загальна кількість призових місць збільшилась з 26 до 46.

 

 

 

За результатами ІІІ туру олімпіад учні посіли 5 призових місць: Смілянець О._ І м. в олімпіаді з педагогіки та психології, Танковська К.- ІІ м. в олімпіаді з української мови, Соляник Д.- ІІ м. в олімпіаді з інформатики, Книш Б. – ІІІ м. в олімпіаді з фізики, Сизонова Т.- ІІ м. в олімпіаді з обслуговуючої праці.

 

Слід відмітити достатньо високу результативність участі учнів у предметних конкурсах і турнірах:

Назва конкурсу Місце
1. Конкурс ораторського мистецтва І
2. Турнір з математики ІІІ
3. Турнір з хімії ІІ
Турнір з біології ІІІ
Турнір з фізики І
Турнір з історії ІІІ
Фестиваль комп’ютерної графіки та анімації ІІІ
«Щедрість рідної землі» І, ІІ, ІІІ
Конкурс «Годівничка» ІІ
Конкурс знавців української мови І,ІІІ
Конкурс «Юний дослідник» ІІ
«Податки очима дітей» І, ІІ
Обласний фестиваль-конкурс юних літераторів»Слово. Образ. Митець» І, ІІ, ІІ
Конкурс знавців російської мови «Родная природа в творчестве С. Есенина І
Обласний конкурс з російської мови, історії, культури, присвячений 300-річчю з дна народження М.Ломоносова ІІІ
Всеукраїнський фестиваль «Перший у космосі» П’ять І місць
Обласний конкурс з російської мови, історії, культури, присвячений 200-річчю Бородинської битви ІІ
    Всього: І м -12, ІІм -3, ІІІ-3.

 

Простежується підвищення інтересу здібних учнів до участі у предметних конкурсах, кількість учасників зростає в порівнянні з попереднім роком. Так, у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» брало участь 112 учнів; із них отримали «Золотий колосок» - 29 учень, «Срібний колосок» - 60 нагороди по 2 номінаціям.

У Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру – 2011» брало участь 209 учнів, відмінні результати мають 18 учнів, добрі – 90 учнів. У конкурсі знавців фізики «Левеня» брало участь 45 учнів, з них 9 переможців, 13 учнів мають срібні сертифікати.

Другий рік учні беруть участь у конкурсі з інформатики «Бобер»( 2 учні –ІІ м.) та конкурсі «Русский медвежонок»-192 учасники(24 переможців). Школярі взяли активну участь і в нових предметних конкурсах: «Лелека» - 38 учасників ( Ім.- 1 учень,
ІІм -18 учнів, ІІІм -4 учнів), «Грінвіч»- 68 учасників: (Ім -2 учня, ІІм –10 учнів,
ІІІм -12 учні), « Патріот» -72 учасники: ( Ім.-4 учні, ІІм. -3 учні, ІІІ м. -16 учні), «Пазл»- 36 учасників:( Ім.-2 учні, ІІм.- 6 учнів, ІІІ м. -1), «Кришталева сова»- 79 учасників:
( Ім.-22 учні, ІІм.- 16 учнів, ІІІ м. -17), «Соняшник»- 102 учасники (ІІІм.- 8).

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота ШНТ, творчих лабораторій.

У 2011/2012 навчальному році продовжило працювати Шкільне наукове товариство «Ерудит», до складу якого входить 36 учнів. Члени ШНТ у співпраці з учителями-предметниками протягом року працювали над науково-дослідницькими роботами, захист яких відбувся на секційних засіданнях наукового симпозіуму.

Науково-дослідницькі роботи 4-х учнів: Лезенко П. (світова література) Сизонової Т., (біологія), Григорової Д. (українська мова), Головніна Д. (англійська мова) пройшли захист на міському етапі та на обласному засіданні МАН у м. Харкові та стали кандидатами в члени МАН.

Продовжила роботу творча лабораторія по вивченню та впровадженню інноваційних педтехнологій: «Розвиток дивергентного мислення та пам’яті молодших школярів за методикою ейдетики та ТРВЗ-педагогіки», «Технології розвивального навчання». В апробації даних експериментальних методик беруть участь учителі: Жовтоног Л.В.- вчитель початкових класів, Блохіна Л.Б.- вчитель початкових класів, Дєєва О.Ю.- вчитель української мови та літератури. Вчителі: Петренко О.В., Атаманова Г.П. – продовжили працювати з учнями третіх класів за методикою «Росток». Протягом впровадження даних методик учителі вносили корективи та доповнення в навчальні програми з математики, письма, читання, української мови, розробляли рекомендації батькам та учням з питань організації виконання домашніх завдань, проводили моніторинг навчальних досягнень учнів, звітували про хід експерименту на засіданні методичного об’єднання, методичної ради, провели відкриті уроки для своїх колег.

Протягом навчального року продовжили роботу Школа удосконалення педмайстерності та Школа молодого вчителя. Досвід вчителя української мови та літератури Дєєвої О.Ю. було захищено на міському етапі конкурсу «Учитель року-2012», де вчитель посіла І місце та стала лауреатом обласного етапу конкурсу.

 

Робота вчителів по формуванню педагогічного спадку.

Простежується тенденція збільшення кількості підготовлених робіт на ярмарок педагогічних ідей, що свідчить про зростання активності педагогів.

Так, у цьому навчальному році 17 (34%) вчителів представили свої науково-методичні роботи на міський етап виставки-ярмарку педідей, за підсумками обласного етапу було нагороджено трьох педагогів: Дипломами І ступеня – Фефілова Г.Є., Загоруйко О.Я., Паращич В.В.; Дипломом ІІ ступеня – Фефілова Г.Є., Диплом ІІІ ступеня - Фефілова Г.Є., Надоля І.В.

Але залишається низькою зацікавленість педпрацівників у друкуванні своїх методичних розробок у педагогічній пресі. Лише 4 (11,7 %) учителів надрукували розробки своїх уроків у фахових періодичних виданнях :

Такі вчителі, як Паращич В.В., Фефілова Г.Є. конструктивно і системно співпрацюють з освітянськими видавництвами як України, так і Росії.

­

Школа у контексті освіти міста

 

На базі школи у 2011/2012 н.р. було проведено такі міські заходи:

- зовнішнє незалежне оцінювання з української мови, математики;

- міський семінар методичного об’єднання вчителів природничих дисциплін « Досвід організації дослідницької діяльності учнів »;

- міський семінар методичного об’єднання вчителів математики « Стан і шляхи підвищення якості математичної освіти ».

В цьому навчальному році педагоги школи продовжили працювати з питань координації науково-методичної діяльності із вищими навчальними закладами. Так, вчитель Фефілова Г.Є. стала учасником семінару підвищення кваліфікації викладачів російської мови та літератури, який проводив Російський університет дружби народів фонд «Русский мир», на базі Національної української академії у м. Харкові. Директор школи Гонта В.О. та заступник директора з навчальної роботи Алтанець Н.А. взяли участь у роботі ХІХ регіональної науково-практичної конференції «Освіта як фактор формування інноваційного людського потенціалу», яку проводила Харківська Національна українська академія, та виступили з доповіддю «Освіта в Україні: сучасний стан, перспективи розвитку».У липні 2012р. директор школи брала участь у роботі Першого Міжнародного конгресу вчителів, де презентувала школу та була нагороджена медаллю, дипломом та отримала сертифікати.

Невирішені проблеми:

- методичні об’єднання здійснюють недостатню співпрацюють з іншими методичними об’єднаннями;

- проведена недостатня робота по підвищенню самоосвітнього рівня вчителів у методичних об’єднаннях художньо-естетичного циклу, вчителів фізичної культури і здоров’я.

- учителі методоб’єднання фізичної культури, фізико-математичного та художньо-естетичного циклу не брали участь у виставці-ярмарку інноваційних педтехнологій;

- вчителі вищої категорії та вчителі-методисти недостатньо активно публікують розробки уроків і позаурочних заходів у фахових педагогічних журналах та не розробляють програми навчальних спецкурсів та факультативів;

- кількісно-якісний склад та кваліфікаційний рівень педагогів школи є достатньо потужним, щоб активізувати роботу по виявленню та якісній підготовці здібних учнів для науково-дослідних робіт у МАН;

-методична рада школи проводить недостатню роботу по підготовці ефективного педагогічного досвіду вчителів та захисту його на міському рівні.

Основні завдання:

- спланувати та організувати роботу по спільній науково-методичній діяльності методоб’єднань;

- здійснювати протягом 2012-2013 навчального року самомоніторинг участі у методичній роботі вчителів-предметників;

- продовжити роботу творчої лабораторії по впровадженню методики ейдетики, залучити до експерименту вчителів предметів філологічного та гуманітарного циклу;

- створити творчі групи вчителів по підготовці учнів до предметних олімпіад, турнірів, інтелектуальних конкурсів;

- удосконалити та продовжити роботу Шкільного наукового товариства, активно залучати учнів до роботи в МАН;

- в плані роботи методичної ради школи передбачити питання організації та проведення роботи з вчителями по підготовці ефективного педагогічного досвіду та захисту його на міському рівні.

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  3. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  4. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  5. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  7. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  9. Адаптація працівників.
  10. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  11. Адміністративна і дисциплінарна відповідальність медичних працівників
  12. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ ОБЛІКУ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПО ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ | Інформатизація навчально-виховного процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.