Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформатизація навчально-виховного процесу

Використання сучасних інформаційних технологій стало невід’ємною складовою роботи школи щодо підвищення якості навчально-виховного процесу. Виходячи з цього можна виділити декілька основних напрямів.

 

Матеріально-технічна база

На початок 2011-2012 навчального року в школі функціонував 1 комп’ютерний клас, а також використовувалися комп’ютери в кабінеті фізики (1), шкільній бібліотеці (1), управлінській діяльності (3 – директор, заступник директора, секретар). Вісі вони об’єднані в локальну мережу, а також мають доступ до Інтернет. Кабінет фізики додатково обладнано мультимедійною дошкою і проектором. Також проектор з екраном використовується в роботі Шкільного телебачення.

Протягом 2011-2012 навчального року було придбано 2 комп’ютери, що дозволило комп’ютеризувати робоче місце соціального педагога і учительську кімнату.

 

Використання комп’ютерної і мультимедійної техніки на уроках

Протягом значного часу в школі проводиться робота з використання сучасних інформаційних технологій в навчальному процесі з таких напрямів:

- проведення уроків у комп’ютерному класі з різних навчальних дисциплін (нажаль з-за відсутності другого комп’ютерного класу ця робота поки що не є системною);

- використання мультимедійної дошки для демонстрації презентацій, учбових фільмів тощо;

- використання на уроках інших мультимедійних засобів;

- створення медіатек з різних навчальних тем для використання на уроках;

- створення і використання комп’ютерних тестів для контролю та корекції рівня навчальних досягнень учнів.

Крім того вчителі школи взяли участь у пілотному проекті «Відкритий світ». За допомогою розробок на сайті ow.org.ua вибірково з деяких тем проводилися уроки в 7-их класах з таких предметів: фізика, математика, хімія, біологія, українська мова, географія. У 2012-2013 навчальному році планується продовження участі у цьому проекті.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV. План навчального процесу.
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  6. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  7. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  8. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  9. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  12. Безпечність обладнання, технологічного процесу та вимоги безпеки щодо розташування виробничного обладнання.




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг розподілу педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями | Використання сучасних інформаційних технологій в позакласній роботі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.