Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для студентів усіх напрямів підготовки

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до самостійної роботи з дисципліни “Інженерна графіка”

за темою “ Геометричні побудови ”

для студентів усіх напрямів підготовки

денної та заочної форм навчання

 

 

 

Дніпропетровськ

 

Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Інженерна графіка” за темою “Геометричні побудови” для студентів усіх напрямів підготовки денної та заочної форм навчання / Укладачі: Ярова Т.П.,

Середа С. Ю. – Дніпропетровськ: ДВНЗ ПДАБА, - 2014. - 37 с.

 

Вказівки надають практичні знання, вміння та навички для виконання креслеників за правилами і вимогами державних стандартів. Містять основні прийоми виконання геометричних побудов, циркульних спряжень, лекальних кривих, а також необхідні дані про стандартні правила оформлення креслеників.

 

Укладачі: Ярова Т. П., доцент кафедри нарисної геометрії та графіки

ДВНЗ ПДАБА,

Середа С. Ю, асистент кафедри нарисної геометрії та графіки

ДВНЗ ПДАБА.

 

Відповідальний за випуск: Ткач Д. І., кандидат технічних наук, професор,

зав. кафедри нарисної геометрії та графіки ДВНЗ ПДАБА.

 

Рецензент: Ткач Д. І., кандидат технічних наук, професор, зав. кафедри

нарисної геометрії та графіки ДВНЗ ПДАБА.

 

Затверджено на засіданні кафедри нарисної геометрії та графіки

ДВНЗ ПДАБА.

Протокол № 9 від 30.05.2014р.

Зав. кафедри Ткач Д. І.

 

Затверджено на засіданні

Президії методичної ради

ДВНЗ ПДАБА.

Протокол № 9 (98) від 20.06.2014р.

 

Зміст

Стор.

Вступ….....…………………........……………………………………….... 1. Креслярські інструменти, приладдя та матеріали…………………… 2. Основні правила оформлення креслеників…………………………... 2.1. Формати креслеників і оформлення креслярських аркушів ….. 2.2. Основний напис…………………………………………………... 2.3. Масштаби креслеників…………………………………………... 2.4. Лінії кресленика………………………………………………….. 2.5. Шрифти креслярські……………………………………………... 2.6. Нанесення розмірів на креслениках…………………………….. 3.Найпростіші геометро-графічні побудови …………………………... 3.1. Побудова паралельних і перпендикулярних прямих…………... 3.2. Поділ відрізка прямої…………………………………………….. 3.3. Поділ кутів………………………………………………………... 3.4. Визначення центра дуги кола…………………………………… 3.5. Побудова плоских багатокутних фігур………………………… 3.6. Поділ кола і побудова правильних багатокутників……………. 3.7. Побудова похилу і конусності…………………………………... 4. Спряження…………………………………………………………....... 4.1. Побудова дотичних до кіл……………………………………….. 4.2. Спряження двох прямих…………………………………………. 4.3. Спряження прямої з колом………………………………………. 4.4. Спряження двох кіл……………………………………………… 5. Побудова циркульних і лекальних кривих…………………………... 5.1. Побудова овалів…………………………………………………. 5.2. Побудова лекальних кривих…………………………………..... Словник термінів та слів…………………………………………………. Список рекомендованої літератури ……………………………………..  

 

 

Вступ

Геометричне креслення є галуззю оволодіння практичними навичками графічних побудов різноманітних геометричних систем точок і прямих.

Мета геометричного креслення - придбати практичні навички якісної графічної побудови зображень геометричних об’єктів і тим самим створити сприятливі умови для поступового формування професійного конструктивно-композиційного мислення.

Найважливішим фактором досягнення цієї мети є дотримання точності графічних побудов, а також суворе виконання всіх вимог державних стандартів на форму і зміст проектно-конструкторської документації.


Читайте також:

  1. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  4. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  5. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  6. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  9. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  10. Вимоги до зань і умінь студентів
  11. Вимоги щодо активності роботи студентів
  12. Вироблення політичних напрямів




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зведена анкета | Креслярські інструменти, приладдя та матеріали

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.