Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вироблення політичних напрямів

Співвідношення політичних напрямів і договорів

Структура політики Співтовариства формується засновницькими договорами. У зв'язку з цим слід розрізняти, з одного боку, Договір про заснування Європейського Союзу, а з іншого — Договір про функціонування ЄС. Останній є рамковим договором, який містить принципи, алебільш загального характеру, які мають бути прийняті й введені в дію. У цьому випадку формулювання політичних напрямів наражається на проблему вибору між різними політичними альтернативами,що потребує обережних і уважних підходів.

Єдине обмеження, накладене на органи ЄС, які займаються розробкою політичних напрямів, полягає в тому, що законодавство, яке є результатом їх роботи, має ґрунтуватися на статтях договору. Однак, навіть цю вимогу можна обминути з огляду на "всеосяжність" статей Договору про заснування Європейського Співтовариства.

 

Процес вироблення політичних напрямів

У більшості випадків саме Комісія виступає в ролі ініціатора політики Співтовариства. Справді, Рада згідно зі ст. 168 Договору про функціонування ЄС може вимагати від Комісії проведення досліджень, які вона вважає необхідними для розв'язання спільних завдань, і вносити до неї відповідні пропозиції. Однак саме Комісія буде нести відповідальність за політичні наслідки впровадження цих пропозицій. Вносячи пропозиції щодо політичних напрямів. Комісія незмінно дотримується принципу консуль­тацій. Спочатку вона проводить дискусії з тими, на кого ці пропозиції можуть вплинути, — на політичному рівні, а також на рівні професійних спілок і державних службовців. Після цього вона приступає до деталь­них роз’яснень змісту політичних пропозицій за допомогою своїх спе­ціалізованих підрозділів, зокрема юридичної служби. Це дає їй можливість виробити остаточну позицію, яку вона передає на розгляд до Ради. Як тількиосновні напрями політики будуть узгоджені. Комісія починає роз­глядати практичні деталі впровадження цих пропозицій. Для того щоб з ясувати практичний зміст пропозицій, організовують засіданняекспертів із числа державних службовців зацікавлених країн. Ці експерти повністю поінформовані про наміри своїх урядів і можуть кваліфіковано проконсультувати Комісію щодо шансів прийняття цих пропозицій на національному рівні. До того ж це буде основою для законодавства, спрямованого на впровадження цих політичних пропозицій.

Після узгодження політичних напрямів можна починати втілювати їх у життя. Політична пропозиція рідко реалізується лише в одному зако­нодавчому документі. Дуже часто трапляється, що з неї походить велика кількість нормативних актів. Це потребує скоординованих дій, а також прийняття розкладів їх реалізації. Іноді видається так звана Біла книга, в якій детально викладається запропонована, але ще формально не підтвер­джена законодавча програма. Найнаочніший приклад — "Біла книга Кокфілда щодо єдиного ринку" (the Cockfield White Paper on the Single Market). її висновки були схвалені на засіданні Глав урядів у 1985 р. і викладені в Єдиному європейському акті 1986 р. Загальна законодавча програма може бути прийнята для вже схвалених політичних напрямів. Такими були, наприклад, загальна програма 1969 р. щодо усунення технічних бар'єрів у торгівлі й Програма 1961 р. про скасування обмежень щодо свободи наданняпослуг.

 


Читайте також:

  1. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  2. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  3. Вибори, їх класифікація та особливості при різних політичних режимах.
  4. Вибори, їх класифікація та особливості при різних політичних режимах.
  5. Виникнення Народного Руху України за перебудову. Роль цієї організації у розвиткові політичних подій в республіці протягом 1989-1991 р.
  6. Вироблення навичок швидкого читання
  7. Вироблення педагогічної техніки.
  8. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
  9. Вироблення системи читання.
  10. Вироблення стратегії фірми
  11. Вироблення та реалізація раціональних управлінських рішень.




Переглядів: 899

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття та класифікація законодавчих процедур | Прийняття законодавства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.