Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вироблення та реалізація раціональних управлінських рішень.

В основі раціональних рішень лежить не емпіричний досвід керівника, а об’єктивний аналіз умов, в яких діє організація в даний момент, та прогноз даних умов на перспективу. Таке рішення приймається і виробляється за декілька етапів.

І етап: Виникнення ситуації, яка потребує прийняття рішення.

На даному етапі визначається так зване проблемне поле, його ознаки та формулюються питання, які необхідно вирішити.

Ознаки:

- проблеми завжди мають певний зміст (що?);

- пов’язані з конкретним місцем (де?);

- пов’язані з певним часом виникнення необхідності розв’язання та часткової повторюваності (коли?);

- кількісними параметрами (скільки?);

- колом осіб, які можуть бути винними у виникненні проблем, ініціаторами або учасниками її вирішення (хто?);

- іноді буває досить цінним вияснення причин виникнення проблеми (чому?).

Одну і ту ж проблему можуть породжувати різні причини. В такому випадку говорять, що проблеми мають різну внутрішню структуру та взаємозв’язок між окремими її елементами.

Найбільш важливим моментом аналізу проблеми є виявлення причинно-наслідкових взаємозв’язків між окремими складовими та елементами проблеми. Цей взаємозв’язок може бути односторонній чи двохсторонній, обернений чи прямий, строгий чи нестрогий.

Причинно-наслідковий аналіз проблеми також дає можливість вияснити фактори її виникнення:

- внутрішні (недосконала структура організації, помилкові критерії її оцінки і т.д.);

- зовнішні (техногенні фактори, соціально-економічні умови тощо).

Результатом причинно-наслідкового аналізу є класифікація проблем, яка може здійснюватись за рядом ознак:

- за ступенем важливості для організації;

- за масштабністю, тобто за кількістю осіб (членів організації), інтереси яких дані проблеми займають;

- за ступенем ризику, тобто ймовірністю виникнення небажаних для організації наслідків чи подій в результаті виникнення проблеми;

- за терміновістю: терміновість проблеми, як правило, знаходиться в обмеженому зв’язку з її важливістю. В момент свого виникнення важливі проблеми не є “горящими”, що дає формальну можливість для керівників перенести їх вирішення на пізніший строк, а потім в метушні (суєті) і взагалі забути;

- за ступенем формалізації: одні проблеми легко формулюються, розчленяються на окремі елементи, між якими легко прослідковуються взаємозв’язки. Їх зручно виражати кількісними показниками, що відкриває пряму дорогу для математичного моделювання та вирішення їх за допомогою формальних методів.

Інші проблеми структуризуються тільки в основному, кількісно описати в них вдається тільки основні параметри. Прості – взагалі не структуризуються і піддаються тільки якісному опису.


Читайте також:

  1. Альтернативна реалізація із вільним вихідним кодом – сервер SAMBA
  2. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  3. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  4. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  5. База управлінських рішень і закони організації.
  6. Бюджет управлінських (загальноцехових) витрат
  7. Важливою складовою економічної політики 60-х рр. була реалізація програми “нових рубежів” президента Дж. Кенеді.
  8. Вибір місця розташування підприємства як проблема прийняття рішень.
  9. Вибір раціональних способів усунення заданих дефектів
  10. Вибір раціональних способів усунення заданих дефектів
  11. Вибір управлінських рішень
  12. Види управлінських рішень




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та класифікація управлінських рішень. | ІІ етап: Збір та обробка інформації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.