Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вироблення педагогічної техніки.

Вивчення передового педагогічного досвіду і ство­рення на його базі педагогічної теорії.

Дослідження законів і закономірностей педагогіч­них явищ і процесів.

Функції педагогіки.

Функції та завдання педагогіки

Навчання — цілеспрямована взаємодія вчителя та учнів, у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння й навички.

У живому педагогічному процесі всі педагогічні ка­тегорії взаємопов'язані та взаємозумовлені. Як у широ­кому соціальному, так і в широкому педагогічному зна­ченні виховання охоплює навчання та освіту. Закономір­ністю навчального процесу є виховуючий характер навчання.

Складність і багатогранність педагогічного процесу зу­мовлені і багатофункціональністю педагогіки.

 

Педагогіка як наука виконує кілька функцій.

У педагогіці сформульовано такі головні педагогічні Закони:

— засвоєння підростаючим поколінням соціального досвіду старших поколінь як необхідна умова входження суспільне життя, спадкоємності поколінь, життєзабезпе­чення суспільства, окремого індивіда і розвитку здібнос­тей кожної особистості;

— обов'язкова відповідність змісту, форм, методів навчання і виховання вимогам розвитку виробничих сил суспільства;

— неминучість виховних наслідків у процесі взаємодїї дітей зі світом у різноманітних життєвих ситуаціях, подіях, процесах, конфліктах;

— формування дитячої особистості через її активний самовияв і самоствердження в діяльності, спілкуванні.

До закономірностей педагогічних явищ належать ви­ховуючий характер навчання; взаємозв'язок і взаємозу­мовленість розвитку і виховання; вирішальний вплив ді­яльності людини на формування її особистості та ін.

2 .Теоретичне обґрунтування змісту, принципів, мето­дів, форм навчання і виховання.

Ця функція передбачає розкриття змісту й технології реалізації конкретних принципів навчання і виховання, використання певного методу виховання залежно від ві­ку школяра та ін.

Ідеться про виявлення передового і новаторського пе­дагогічного досвіду педагогічних колективів і окремих педагогів, умов і причин успішності та ефективності їхньої діяльності, підготовку відповідних методичних матеріалів, педагогічних рекомендацій.

4. Експериментальні дослідження педагогічної діяльності.

Мета таких досліджень — побудова на їх основі моде­лей реформування педагогічної діяльності, втілення дося­гнень педагогічної науки в практику діяльності закладів освіти з метою її вдосконалення.

Педагогічна техніка — стиль поведінки і спілкування вчителя з учнями (як і де вчитель має стояти в класі, як йому слід говорити, жестикулювати й артикулювати то­що). Виробленню її сприяють постійні вправляння, авто­тренінг, самоконтроль. Сутність функцій педагогіки ви­являється у практичному спрямуванні процесу навчання, виховання і розвитку підростаючого покоління.


Читайте також:

  1. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  2. Визначення ефективності соціально-педагогічної роботи
  3. Вироблення навичок швидкого читання
  4. Вироблення політичних напрямів
  5. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
  6. Вироблення системи читання.
  7. Вироблення стратегії фірми
  8. Вироблення та реалізація раціональних управлінських рішень.
  9. Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги
  10. Вправляння – поступове створення умов, в яких учень виконує певні дії з метою вироблення необхідних і закріплення позитивних форм поведінки.
  11. Готовність викладача до педагогічної діяльності




Переглядів: 1047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виховання — цілеспрямований та організований процес формування особистості. | Завдання педагогіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.