Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Вироблення педагогічної техніки.

Вивчення передового педагогічного досвіду і ство­рення на його базі педагогічної теорії.

Дослідження законів і закономірностей педагогіч­них явищ і процесів.

Функції педагогіки.

Функції та завдання педагогіки

Навчання — цілеспрямована взаємодія вчителя та учнів, у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння й навички.

У живому педагогічному процесі всі педагогічні ка­тегорії взаємопов'язані та взаємозумовлені. Як у широ­кому соціальному, так і в широкому педагогічному зна­ченні виховання охоплює навчання та освіту. Закономір­ністю навчального процесу є виховуючий характер навчання.

Складність і багатогранність педагогічного процесу зу­мовлені і багатофункціональністю педагогіки.

 

Педагогіка як наука виконує кілька функцій.

У педагогіці сформульовано такі головні педагогічні Закони:

— засвоєння підростаючим поколінням соціального досвіду старших поколінь як необхідна умова входження суспільне життя, спадкоємності поколінь, життєзабезпе­чення суспільства, окремого індивіда і розвитку здібнос­тей кожної особистості;

— обов'язкова відповідність змісту, форм, методів навчання і виховання вимогам розвитку виробничих сил суспільства;

— неминучість виховних наслідків у процесі взаємодїї дітей зі світом у різноманітних життєвих ситуаціях, подіях, процесах, конфліктах;

— формування дитячої особистості через її активний самовияв і самоствердження в діяльності, спілкуванні.

До закономірностей педагогічних явищ належать ви­ховуючий характер навчання; взаємозв'язок і взаємозу­мовленість розвитку і виховання; вирішальний вплив ді­яльності людини на формування її особистості та ін.

2 .Теоретичне обґрунтування змісту, принципів, мето­дів, форм навчання і виховання.

Ця функція передбачає розкриття змісту й технології реалізації конкретних принципів навчання і виховання, використання певного методу виховання залежно від ві­ку школяра та ін.

Ідеться про виявлення передового і новаторського пе­дагогічного досвіду педагогічних колективів і окремих педагогів, умов і причин успішності та ефективності їхньої діяльності, підготовку відповідних методичних матеріалів, педагогічних рекомендацій.

4. Експериментальні дослідження педагогічної діяльності.

Мета таких досліджень — побудова на їх основі моде­лей реформування педагогічної діяльності, втілення дося­гнень педагогічної науки в практику діяльності закладів освіти з метою її вдосконалення.

Педагогічна техніка — стиль поведінки і спілкування вчителя з учнями (як і де вчитель має стояти в класі, як йому слід говорити, жестикулювати й артикулювати то­що). Виробленню її сприяють постійні вправляння, авто­тренінг, самоконтроль. Сутність функцій педагогіки ви­являється у практичному спрямуванні процесу навчання, виховання і розвитку підростаючого покоління.


Читайте також:

  1. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  2. Визначення ефективності соціально-педагогічної роботи
  3. Вироблення навичок швидкого читання
  4. Вироблення політичних напрямів
  5. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
  6. Вироблення системи читання.
  7. Вироблення стратегії фірми
  8. Вироблення та реалізація раціональних управлінських рішень.
  9. Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги
  10. Вправляння – поступове створення умов, в яких учень виконує певні дії з метою вироблення необхідних і закріплення позитивних форм поведінки.
  11. Готовність викладача до педагогічної діяльності




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виховання — цілеспрямований та організований процес формування особистості. | Завдання педагогіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.