Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги

ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Трудове виховання

Трудове виховання – це ціннісно-змістовна взаємодія вихователя й вихованця, що забезпечує формування готовності учня до трудової діяльності в умовах ринку

Основні види трудової діяльності: навчальна праця; трудове навчання; суспільно-корисна праця; продуктивна праця; самообслуговуюча праця.

Профорієнтація — це науково обґрунтована система соціально-економічних, психологічних, виробничо-технічних та індивідуальних заходів,спрямованих нанадання допомоги учням у професійному самовизначенні згідно з особистими здібностями, можливостями, покликанням і розрахунку потреб суспільства.

Основними формами профорієнтаційної роботи у сучасній школі визначені – урок, позакласна і позашкільна робота.

Основними складовими системи профорієнтації у загальноосвітній школі є:

1. професійна освіта;

2. професійна консультація;

3. професійний відбір;

4. професійна адаптація;

5. професійна діагностика;

6. практична спроба трудової діяльності.

Фізичне виховання –– складова частина загального виховання; соціально-педагогічний процес, спрямований на зміцнення здоров’я й загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок та умінь.

Зміст фізичного виховання об’єднує три основні компоненти:

ü оздоровчий (оптимізація форм і функцій організму людини);

ü розвивальний (підвищення рівня рухових здібностей);

ü освітній (розширення й удосконалення обсягу знань, рухових навичок і вмінь).

Функції фізичного виховання як соціально-педагогічного процесу:

1. виховна

2. освітня

3. розвиваюча

4. оздоровчо-гігієнічна

5. просвітницька

Важковиховувані діти – категорії учнів, у яких під впливом несприятливих для їхнього розвитку соціальних, психолого-педагогічних та медико-біологічних факторів відбувається порушення моральних ставлень до навчання та норм поведінки, зниження або втрата почуття відповідальності за свої вчинки.

Педагогічно занедбані діти – діти, за якими не має належного догляду в сім’ї та з якими погано впораються вчителі в школі

Обдарованість – це системна інтегральна якість психіки людини, яка розвивається на протязі життя і визначає можливість досягнення нею більш високих (незвичайних, неабияких) результатів в одному чи декількох видах діяльності в порівнянні з іншими людьми.

Талант – високий ступінь розвитку обдарованості, що дозволяє отримати продуктивний результат діяльності, який відзначається новизною, досконалістю, суспільною й особистісною значущістю.

Геніальність – найвищій ступінь обдарованості, сутністю якого є відкриття, соціально-значущі для суспільства, розвитку науки і культури.


Читайте також:

  1. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  2. Б. Громадсько-політичний рух 60-90 рр. ХІХ ст. інтелігенції Росії та України, в центрі уваги яких був народ, селянська община та соціальна революція.
  3. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  4. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  5. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  6. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  7. В галузі фізичного виховання
  8. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  9. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  10. Види виховання
  11. Види та форми уваги
  12. Види уваги




Переглядів: 1032

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ | Правові, процесуальні та організаційні основи судово-медичної експертизи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.