МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної увагиФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ Трудове виховання Трудове виховання – це ціннісно-змістовна взаємодія вихователя й вихованця, що забезпечує формування готовності учня до трудової діяльності в умовах ринку Основні види трудової діяльності: навчальна праця; трудове навчання; суспільно-корисна праця; продуктивна праця; самообслуговуюча праця. Профорієнтація — це науково обґрунтована система соціально-економічних, психологічних, виробничо-технічних та індивідуальних заходів,спрямованих нанадання допомоги учням у професійному самовизначенні згідно з особистими здібностями, можливостями, покликанням і розрахунку потреб суспільства. Основними формами профорієнтаційної роботи у сучасній школі визначені – урок, позакласна і позашкільна робота. Основними складовими системи профорієнтації у загальноосвітній школі є: 1. професійна освіта; 2. професійна консультація; 3. професійний відбір; 4. професійна адаптація; 5. професійна діагностика; 6. практична спроба трудової діяльності. Фізичне виховання –– складова частина загального виховання; соціально-педагогічний процес, спрямований на зміцнення здоров’я й загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок та умінь. Зміст фізичного виховання об’єднує три основні компоненти: ü оздоровчий (оптимізація форм і функцій організму людини); ü розвивальний (підвищення рівня рухових здібностей); ü освітній (розширення й удосконалення обсягу знань, рухових навичок і вмінь). Функції фізичного виховання як соціально-педагогічного процесу: 1. виховна 2. освітня 3. розвиваюча 4. оздоровчо-гігієнічна 5. просвітницька Важковиховувані діти – категорії учнів, у яких під впливом несприятливих для їхнього розвитку соціальних, психолого-педагогічних та медико-біологічних факторів відбувається порушення моральних ставлень до навчання та норм поведінки, зниження або втрата почуття відповідальності за свої вчинки. Педагогічно занедбані діти – діти, за якими не має належного догляду в сім’ї та з якими погано впораються вчителі в школі Обдарованість – це системна інтегральна якість психіки людини, яка розвивається на протязі життя і визначає можливість досягнення нею більш високих (незвичайних, неабияких) результатів в одному чи декількох видах діяльності в порівнянні з іншими людьми. Талант – високий ступінь розвитку обдарованості, що дозволяє отримати продуктивний результат діяльності, який відзначається новизною, досконалістю, суспільною й особистісною значущістю. Геніальність – найвищій ступінь обдарованості, сутністю якого є відкриття, соціально-значущі для суспільства, розвитку науки і культури. Читайте також:
|
||||||||
|