Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправляння – поступове створення умов, в яких учень виконує певні дії з метою вироблення необхідних і закріплення позитивних форм поведінки.

Громадська думка– колективна вимога.

Педагогічна вимога– педагогічний вплив на свідомість вихованця з метою спонукання його до позитивної діяльності або гальмування його негативних дій і вчинків. Педагогічну вимогу висувають у прямій чи опосередкованій формі.

ІІ. Методи формування суспільної поведінки

Приклад.

Диспут.

Лекція.

Роз’яснення.

І. Методи формування свідомості

Основні категорії педагогіки. Методи навчання, виховання та самовиховання.

 

Основними категоріями педагогіки є виховання, навчан­ня, освіта.

ВИХОВАННЯ це цілеспрямований процес формування особистості під впливом педагогіч­ної діяльності.

Виховання завжди має конкретно-історичиий характер, воно виникло у первісному суспільстві і буде існувати зав­жди, як і потреба у пристосуванні підростаючих поколінь до умов суспільного життя.

Основним механізмом виховання є засвоєння та відтво­рення підростаючими поколіннями основних елементів соц­іального досвіду людства.

На кожному етапі історичного розвитку постають специфічний ідеал виховання, його форми і методи. Відомі іде­али "лицарського виховання", "виховання джентльмена", "ко­муністичного виховання", "українського національного виховання"та ін.

На зміст та результати виховання впливають такі фактори як:

- особливості державного устрою;

- культурно-національний контекст;

- система освіти і виховання, що вже склалася;

- загальний стан розвитку суспільства, його потреби, виховні ідеали, настрої, смаки і традиції.

Найбільш складною є виховна робота з молоддю в пер­іоди соціальних і економічних криз, швидких і кардиналь­них змін, коли старші покоління значною мірою втрачають свій авторитет у молоді, а отже їх виховуючий вплив змен­шується, а вічна проблема конфлікту "батьків і дітей" заго­стрюється. Суспільство шукає нові цінності і вже на їх ос­нові реформує систему освіти і виховання.

 

 

ОСНОВНІ ГРУПИ МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ:

2. Бесіда(фронтальна або індивідуальна).

 

· пряма (чітко сформульована),

· опосередкована:

- позитивна – пов’язана з виявом позитивного ставлення педагога до вихованця (довір’я, прохання, схвалення);

- нейтральна – ґрунтується на існуючому ставленні вихованця до стимульованої діяльності (порада, натяк, умовна вимога, вимога в ігровій формі);

- негативна – демонструє негативне ставлення педагога до діяльності вихованця, до прояву певних його моральних якостей (осуд, недовіра, погроза).

4. Привчання –вимога до учня виконувати певні дії.

5. Доручення– передбачає вправляння учня в позитивних діях і вчинках. Доручення можуть бути:

· постійні,

· епізодичні.

6. Створення виховуючих ситуацій:

· творчі прийоми (доброта, увага і піклування; вияв уміння і переваги вчителя; активізація прихованих почуттів; пробудження гуманних почуттів; вияв засмучення; зміцнення віри у власні сили; довіра; залучення до цікавої діяльності);

· гальмівні прийоми (паралельна педагогічна дія, наказ, ласкавий докір, натяк, показна байдужість, іронія, вияв обурення, попередження, вибух).


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  4. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. V. Закріплення знань
  7. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  8. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  9. А. Створення власної папки.
  10. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  11. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 1004

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.