Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі

У той час, коли журі аналізує роботу студентів і готується оголосити результати, доцільно проаналізувати з групою хід виконання вправ на конкурсі і роботу на заняттях загалом з точки зору педагогічного спілкуван-

ня. Такий аналіз можна вести як на емоційному, так і на раціональному рівнях.

Важливо, щоб учасники поділилися своїми відчуттями, коли були в ролі вчителя, батька, учня; чи відчували вони бажання вести бесіду, в яких епізодах виникало особливе довір'я до співрозмовника, чи не пригнічувала активність партнера у спілкуванні? Такий обмін думками як емоційними враженнями допоможе об'єктивно оцінити взаємодію і стане підґрунтям аналізу на раціональному рівні: яку мету поставив учитель, чи інформативна його бесіда, чи логічно поставлені питання, чи вміє він слухати і розуміти співрозмовника, демонструючи зацікавленість у спільній справі, повагу до партнера? Звернути увагу на типові помилки: вимушена бесіда, авторитарна позиція (повчальний характер інформації, менторський тон), багатослів'я, невміння передати ініціативу співрозмовникові,

Загальний висновок повинен стимулювати студентів до активної роботи над собою в напрямі розвитку комунікативних здібностей, щоб забезпечити ефективність подальшого професійного навчання — майстерність учителя в полілозі. Особливої уваги потребують такі вміння майбутнього педагога:

а) реалізувати суб'єкт-суб'єктні стосунки, забезпечуючи двобічну активність у взаємодії;

б) цілеспрямовано передавати ініціативу співрозмовникові, викликати його спонтанні реакції;

в) забезпечувати єдність співрозмовників, знаходячи спільне поле взаємодії і створюючи почуття "ми";

г) орієнтуватися на відповіді співрозмовника, продовжувати його думки, а не відкидати їх;

д) доцільно використовувати поради, активізуючи прагнення слухача їх одержати.

Розділ 8. МАЙСТЕРНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У НАВЧАННІ

У сучасній системі освіти відбувається гуманізація навчання, шкільного життя "взагалі. Школа визначила цей процес як мету і стратегію діяльності. Як альтернативу авторитарному стилю педагогічного керівництва кращі

вчителі сприйняли ідеї педагогіки співробітництва, організації навчання на особистісно-гуманній основі спілкування з учнями. Сутність цих ідей полягає у створенні комунікативного забезпечення навчання шляхом встановлення контакту з учнями, ведення з ними діалогу.

Удосконалення системи взаємодії вчителя з учнями на уроках сьогодні сприймається як істотний резерв поліпшення якості шкільного навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхніх пізнавальних інтересів. Запрошуємо вас, майбутніх учителів, до роздумів щодо шляхів розв'язання цих завдань.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  6. SWOT-аналіз у туризмі
  7. SWOT-аналіз.
  8. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  9. V Засоби навчання
  10. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  11. V. Нюховий аналізатор
  12. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.




Переглядів: 866

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделювання педагогічної ситуації | УРОК ЯК ДІАЛОГ УЧИТЕЛЯ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.