Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НАЙБІЛЬШ РОЗПОВСЮДЖЕНІ ПОМИЛКИ ПРИ ВИКОНАННІ БКР


Щодо змісту БКР:

· відсутність необхідної кількості проаналізованих джерел (в т.ч. з урахуванням року видання) або ж використання джерел надто загального спрямування без “ув’язки” з темою та предметом дослідження БКР;

· відсутність чіткого зв’язку використаних і проаналізованих літературних джерел та нормативно-правових актів, що вказані у пояснювальній записці та наведені на графічних листах, з темою БКР;

· відсутність чіткого взаємозв’язку виявлених проблем/особливостей та шляхів вирішення/рекомендацій з предметом дослідження згідно теми БКР;

· занадто загальний, не конкретизований характер виявлених проблем/особливостей та шляхів вирішення/рекомендацій.

Щодо форми БКР:

· вживання русизмів, граматичні та орфографічні помилки;

· відсутність посилань на відповідні літературні джерела та нормативно-правові акти, таблиці, рисунки;

· використання неіснуючих літературних, законодавчих та Інтернет-джерел;

· використання неправдивої інформації щодо об’єкта дослідження згідно теми БКР;

· некоректність в оформленні таблиць і рисунків при виконанні, зокрема, аналітико-рекомендаційної частини та відповідного графічного матеріалу (відсутність чітко зазначеного об’єкту дослідження, діапазону аналізованого періоду, позначень осей та легенди до графічних засобів, одиниць виміру, некоректність у формулюванні заголовків тощо).


 


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  3. V. НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВІ ПОДІЇ І ДАТИ
  4. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  5. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  6. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  7. ВЕЛИКОБРИТАНІЯ НАЙБІЛЬШ РОЗВИНЕНА НІЖ ІТАЛІЯ
  8. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  9. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  10. Випишіть 3 партії, що на вибораз 1994р. набрали найбільшу кількість голосів, зазначте прізвища їх лідеорів, яку ідеологію вони ісповідували?
  11. Відносно фронтальної площини проекцій модель треба розташувати так, щоб на цю площину вона спроекціювалась найбільш наочно – це зображення є головним виглядом.
  12. Відомості про найбільші озера Світу та України.




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення додатків і графічної частини | РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ БКР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.