Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі

Мета:визначити важливість впровадження у практику виховної роботи сучасної школи національних традицій, методику роботи педколективу, основні форми її реалізації.

План

1. Народні традиції та звичаї як підґрунтя духовної культури особистості.

2. Народна та козацька педагогіка.

3. Сутність і особливості концепції національного виховання.

4. Основні шляхи та засоби реалізації національної системи виховання.

5. Методика організації та проведення виховних заходів з використанням національних традицій, звичаїв та обрядів.

Література:

1. Виховний потенціал народного календаря // Радянська школа. - 1990. - №9. – С. 12-14.

2. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

4. Кащенко А. Цілющий еліксир козацької педагогіки // Рідна школа. – 1995. – №6. – С. 10 – 14.

5. Концепція національного виховання // Рідна школа. - 1995. - №6. – С. 3-8.

6. Методика виховної роботи з використанням народних традицій: Методичні рекомендації /Укл. Соколова Л.Є., Соколова І.В. – Кр. Ріг, 2000. – 50 с.

Лабораторне заняття


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторне заняття 3 (за вибором) | Тема: Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.