Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі

Мета:виявити напрямки роботи класного керівника з використання національних традицій, надати практичні навички студентам у реалізації сучасних виховних завдань.

Інформаційний блок

1. Народні традиції – один з основних напрямків сучасного виховання школярів.

2. Методика проведення окремих форм роботи з використанням народних традицій: вечорниць, етичних бесід, сучасних обрядів, вечорів фольклору, козацьких ігор, усних журналів тощо.

3. Методика проведення українських вечорниць.

Практичний блок

1. Підготувати та провести один із виховних заходів з використанням народних традицій. Орієнтовні теми:

- Усний журнал «Чарівний світ народних звичаїв, традицій», «Кетяги червоної калини».

- Вечір фольклору «Радуйся, земле, від віку до віку», «Ой у лузі калина».

- Етична бесіда «Ой не ріж косу», «Весільні обряди мого народу».

- Українські вечорниці.

2. Скласти розгорнутий план організації та проведення свята «Козацькому роду нема переводу».

Рефлексивний блок

1. Які найбільш цікаві традиції, звичаї та обряди свого народу Вам відомі? Чи не відчули Ви впродовж заняття необхідність у розширенні власного світогляду у цьому напрямку?

2. Чи потрібно, на Ваш погляд, впроваджувати вивчення народних традицій у практику виховної роботи сучасної школи? Що може дати ця робота для загального розвитку підростаючого покоління?

3. Чим відрізняється специфіка підготовки та проведення виховних заходів з використанням народних традицій від інших заходів, які відбуваються, начебто, за тим самим планом?

Блок вільного обміну інформацією

1. Чи брали Ви безпосередню участь у підготовці та проведення заходів з використанням народних традицій? Яких саме?

2. Назвіть етапи роботи школи з використанням народних традицій. Відзначте найбільш доцільні форми, підберіть тематику.

3. Визначте, керуючись народним календарем, найбільш важливі народні свята, які слід відмічати в класі, школі та разом з батьками. Оберіть для них відповідну форму проведення.

Блок самоосвіти

1. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

2. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

3. Концепція національного виховання // Рідна школа. - 1995. - №6. – С. 3-8.

4. Методика виховної роботи з використанням народних традицій: Методичні рекомендації /Укл. Соколова Л.Є., Соколова І.В. – Кр. Ріг, 2000. – 50 с.

5. Скуратівський В.Г. Свята українського народу. – К.: Либідь, 1993. – 480 с.

6. Сценарії народних свят / Упорядник Л. Курінчук. – К.: Шкільний світ, 2003. – 112 с.

7. Щербань П.М. Прикладна педагогіка: Навчально-методичний посібник для вузів. - К.: Вища школа, 2002. – 215 с.

Модуль ІУ

Фактори результативності виховного процесу - 6 годин

Педагогічне спілкування, стилі спілкування, навіювання, співробітництво, види спілкування, типи спілкування, рівні спілкування, педагогічний такт, комунікативна культура вчителя.

Критерії оцінки результативності виховного процесу, методика визначення результатів виховного процесу, облік, аналіз та оцінка результатів виховного процесу, діагностика вихованості.

Лекція


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 975

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі | Тема: Облік та оцінювання результатів виховної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.