Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Облік та оцінювання результатів виховної роботи

Мета:визначити критерії оцінювання результативності виховного процесу, надати практичні навички щодо обліку проведення та оцінювання виховної роботи, способів його коректування та удосконалення.

Інформаційний блок

1. Діагностика вихованості, її спрямованість та особливості.

2. Критерії вихованості та ефективності виховної роботи.

3. Методика діагностики вихованості. Коректування та удосконалення методики виховної роботи.

Практичний блок

1. Опрацювати анкету для визначення рівня вихованості учнів.

2. Скласти програму з діагностики рівня вихованості учнів різних вікових груп.

Рефлексивний блок

1. Чи слід вивчати ефективність окремих форм виховної роботи? Яким чином?

2. Які основні проблеми Ви вбачаєте у підвищенні рівня вихованості сучасного школяра?

Блок вільного обміну інформацією

1. Що є показником результативності виховного процесу?

2. Назвіть методи, які були застосовані для визначення рівня вихованості учнів.

3. Провести аукціон ідей або дебати. Орієнтовна тема: «Мій погляд на виховний процес у сучасній школі».

Питання для обговорення:

1) Які переваги та недоліки виховного процесу у сучасній школі?

2) Чи знаєте Ви приклади вдалої організації виховного процесу?

3) Чи відомі Вам системи виховання у зарубіжному досвіді? Чи можна їх застосувати у національній системі виховання? Чому?

4) Чи повинні змінюватися виховні завдання відповідно до змін у суспільному житті?

5) Якою Ви бачите виховну систему для своєї дитини? Яка роль батьків, суспільства, школи у формуванні в неї найважливіших рис особистості?

Блок самоосвіти

1. Бех І.Д. Моральний розвиток особистості // Рідна школа. – 2004. - №1. – С. 16-18.

2. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

3. Зосимовський А. Критерії моральної вихованості // Педагогіка. – 1992. - №11-12.

4. Зязюн І. А., Сагач Г.М. Краса педагогічної дії. - К.: Генеза, 1997. – 245 с.

5. Калечиц Т.Н., Кейлина З.А. Внеклассная и внешкольная работа с учащимися. – М.: Просвещение, 1980. – С. 78-83.

6. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

7. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

8. Кондрашова Л.В. Внеаудиторная работа по педагогике в педагогическом институте. – Киев-Одесса: Вища школа, 1988. – 260 с.

9. Красовицький М.Ю. Виховна робота в школі: досвід і проблеми. – Харків: Освіта, 1992. – С. 164-169.

10. Матьоша І.К. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Шкільний світ, 1995. – 110 с.

11. Сорока Г.І. Організація виховної роботи: планування, аналіз, методичне забезпечення. – Х.: Основа, 2005. – 128 с.

12. Яворська Г.Х. Педагогіка для працівників: Навч. посіб. – К.: Знання, 2004. – С. 179 - 223.

Лабораторне заняття 2


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  12. IX. Відомості про військовий облік




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі | Тема: Підсумкове заняття. Контрольне оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.