Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Підсумкове заняття. Контрольне оцінювання

Мета: виявити рівень знань та практичних умінь студентів за зазначений кредит.

Робота має бути розрахована на 2 академічних години та містити не менш ніж три завдання.

Під час оцінювання повинні враховуватися: повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу

Перелік можливих завдань:

1. Місце і роль класного керівника у системі виховної роботи школи. Функції. напрямки, форми роботи класного керівника.

2. Методика проведення етичних бесід. Складіть план бесіди (тема за вибором студента).

3. Методика вивчення особистості учня. Складіть план індивідуальної бесіди з недисциплінованим учнем, спрямованої на вивчення його позашкільних інтересів.

4. Методика складання програм вивчення рівня вихованості учнів, складіть відповідну анкету.

5. Методика вивчення стосунків у класному колективі. Складіть питання анонімної анкети для вивчення відносин колективу з класним керівником.

6. Методика проведення пізнавальних вечорів. Складіть план вечора (тема за вибором студента).

7. Методика вивчення особистості учня. Складіть програму вивчення навчальної неуспішності школяра.

8. Методика проведення диспуту. Складіть план проведення диспуту на тему «Які сучасні проблеми сім'ї і шлюбу?»

9. Методика проведення бесіди "за круглим столом". Складіть план бесіди (тема за вибором студента).

10. Методика вивчення згуртованості колективу. Складіть програму вивчення учнівського колективу.

11. Методика вивчення сім'ї школяра. Складіть анкету для вивчення сім'ї школяра.

12. .Методика проведення вікторин. Складіть план проведення вікторини «Що? Де? Коли?»

13. Методика проведення класних зборів, складіть план їх проведення.

14. Методика використання виховних можливостей народних традицій. Складіть план проведення «Українських вечорниць».

15. Методика проведення тематичних конференцій. Складіть план тематичної конференції (тема за вибором студента).

16. Методика вивчення суспільної спрямованості особистості учня. Складіть анкету для вивчення ставлення школярів до класних доручень.

17. Методика проведення усного журналу. Складіть план усного журналу «Україна, рідна моя».

18. Методика формування культури поведінки учнів. Складіть план відповідного виховного заходу (тема за вибором студента).

19. Методика проведення предметних тижнів. Складіть план предметного тижня (за фахом факультету).

 

Основні підходи до визначення результатів вивчення кредиту

№ п/п Зміст матеріалу Критерії оцінювання Кількість балів
За одиницю Загальна кількість
1. Відвідування лекційних занять Відсутність пропусків 0-5
2. Відвідування лабораторних занять Відсутність пропусків, якість ведення конспекту 0-3 0-27
3. Результати контрольної роботи повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу 0-10 0-30
4. Виконання самостійної роботи – реферату «Методика проведення рухливих ігор» Логічність, повнота, оригінальність, практична спрямованість   0-30
5. Ведення тематичної папки Повнота, оригінальність, наявність логічної переробки матеріалу   0-8
Загальна кількість балів 0-100

 

 


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  4. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  5. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  8. Види оцінювання та процедура перевірки
  9. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  10. Гігієнічні вимоги щодо якості питної води та її санітарне оцінювання.
  11. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  12. Економічна система: її сутність та структурні елементи




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Облік та оцінювання результатів виховної роботи | Кредит ІІ. Технологія організації виховного процесу – 36 годин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.