Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кредит ІІ. Технологія організації виховного процесу – 36 годин

Модуль І. Методика формування політехнічної культури особистості – 10 годин

Екологія, екологічне виховання, екологічна культура, шанобливе ставлення до природи. Форми та методи формування в школярів шанобливого ставлення до природи, методика організації природоохоронної діяльності. Етапи роботи сучасної школи з виховання екологічної культури.

Профорієнтація, форми, методи, види профорієнтації на сучасному етапі розвитку суспільства. Методика та етапи роботи з профорієнтації з учнями різних вікових груп.

Економічне виховання, економічна культура, економічне мислення, риси економічного мислення: науковість, гнучкість, реалістичність, масштабність; матеріальні і духовні потреби, трудове виховання, Методика роботи педколективу з виховання економічної культури сучасного школяра в умовах ринку праці.

Методика проведення екскурсії в природу, вікторини, рольових та ділових ігор, презентації професії, анкети з визначення професійних інтересів учнів різних вікових груп, аукціону ідей, тижня екології, тижня профорієнтації.

Лекція 1

Тема: Методика організації екологічного виховання

Мета: уточнити понятійний апарат «екологічне виховання». «екологія», «екологічна культура», «шанобливе і бережливе ставлення до природи»; розкрити шляхи і засоби організації екологічного виховання учнів.

План

1. Суть, структура та зміст роботи з екологічного виховання учнів відповідно до сучасних вимог суспільства.

2. Форми та методи формування в школярів шанобливого ставлення до рідної природи.

3. Методика формування у школярів знань про правила поведінки у навколишньому середовищі.

4. Методика організації практичної діяльності школярів щодо вивчення і охорони природи, поліпшення природного оточення мікрорайону, міста, села.

5. Екологічне виховання за народними традиціями.

Література

1. Борейко В.Є., Грищенко В.М. Природоохоронна естетика в школі. – К.: Еколого культурний центр, 2005. – 80 с.

2. Волкова А.Р. Екологічне виховання школярів. – К.: Рідна школа, 1992. – 180 с.

3. Корж М.О. Наш спільний дім – природа. – К.: Радянська школа, 1989. – 120 с.

4. Крисаченко В.С. Екологічна культура: теорія та практика. Навч. посібник для вузів – К.: Заповіт, 1996. – 352 с.

5. Писарчук Є.А., Кухта А.М. Екологічне виховання учнів. – К.: Радянська школа, 1990. – 87 с.

6. Пустовіт Н.О., Плечова З.Н. Екологічні задачі, ігри та вікторини. – К.: Освіта, 1995. – 55 с.

Лекція 2 (за вибором)


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  6. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  7. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  8. IV. План навчального процесу.
  9. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  10. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Підсумкове заняття. Контрольне оцінювання | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.