МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторне заняття 3 (за вибором)Тема: Методика організації виховної роботи у школах нового типу Мета:визначити основні особливості у виховній роботі шкіл нового типу, структуру та зміст роботи з обдарованими дітьми та молоддю Інформаційний блок 1. Зміст, мета та завдання виховної роботи в школах нового типу. 2. Структура, специфіка планування та організація виховного процесу у школах нового типу. 3. Методика формування відповідального ставлення до навчання. 4. Методика проведення інтелектуальної гри, пізнавального вечора, предметного тижня. Практичний блок 1. Презентація досвіду організації виховної роботи у школі нового типу (ліцеї, гімназії, колегіумі). 2. Провести інтелектуальну гру. Орієнтовні форми проведення: «Що? Де? Коли?», «Дебати», «Брейн-Ринг», «Слабка ланка», «Найрозумніший» тощо. 3. Скласти розгорнутий план проведення пізнавального вечора з урахуванням специфіки факультету. Рефлексивний блок 1. Оцінити найефективніші форми та методи роботи з обдарованими дітьми. 2. Визначити тематику виховних заходів щодо формування відповідального ставлення до навчання. Блок вільного обміну інформацією 1. Чи відрізняється структура виховної роботи та функції класного керівника й заступника директора з виховної роботи у школах нового типу від відповідної діяльності у «звичайних» школах? 2. Відзначте найбільш важливі напрямки виховної роботи у школах нового типу, сформулюйте виховні завдання. Блок самоосвіти 1. Алфімов В., Комісарова Г. Виховна система класу як засіб розвитку соцільної компетенції ліцеїстів. // Рідна школа. – 2005. – №5. – С. 3-8. 2. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с. 3. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.. 4. Резніченко Л.В. Ліцей – наш рідний дім. // Відкритий урок. – 2003. - № 7.8. – С. 12-14. 5. Рідна школа. – 2005. - № 5. – 30 с. 6. Слєсаренко О.В. Самоврядування як засіб формування особистості: З досвіду його організації в Одеському економічному ліцеї // Педагогіка толерантності. – 2002. - № 3. – С. 25-26. 7. Шукевич Ю. Основні вимоги до управління ліцеєм в умовах реалізації інноваційного проекту // Директор школи. – 2005. - №3.– С. 4-8. Лабораторне заняття 3 (за вибором) Читайте також:
|
||||||||
|