Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторне заняття 3 (за вибором)

Тема: Методика організації виховної роботи у школах нового типу

Мета:визначити основні особливості у виховній роботі шкіл нового типу, структуру та зміст роботи з обдарованими дітьми та молоддю

Інформаційний блок

1. Зміст, мета та завдання виховної роботи в школах нового типу.

2. Структура, специфіка планування та організація виховного процесу у школах нового типу.

3. Методика формування відповідального ставлення до навчання.

4. Методика проведення інтелектуальної гри, пізнавального вечора, предметного тижня.

Практичний блок

1. Презентація досвіду організації виховної роботи у школі нового типу (ліцеї, гімназії, колегіумі).

2. Провести інтелектуальну гру. Орієнтовні форми проведення: «Що? Де? Коли?», «Дебати», «Брейн-Ринг», «Слабка ланка», «Найрозумніший» тощо.

3. Скласти розгорнутий план проведення пізнавального вечора з урахуванням специфіки факультету.

Рефлексивний блок

1. Оцінити найефективніші форми та методи роботи з обдарованими дітьми.

2. Визначити тематику виховних заходів щодо формування відповідального ставлення до навчання.

Блок вільного обміну інформацією

1. Чи відрізняється структура виховної роботи та функції класного керівника й заступника директора з виховної роботи у школах нового типу від відповідної діяльності у «звичайних» школах?

2. Відзначте найбільш важливі напрямки виховної роботи у школах нового типу, сформулюйте виховні завдання.

Блок самоосвіти

1. Алфімов В., Комісарова Г. Виховна система класу як засіб розвитку соцільної компетенції ліцеїстів. // Рідна школа. – 2005. – №5. – С. 3-8.

2. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

3. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с..

4. Резніченко Л.В. Ліцей – наш рідний дім. // Відкритий урок. – 2003. - № 7.8. – С. 12-14.

5. Рідна школа. – 2005. - № 5. – 30 с.

6. Слєсаренко О.В. Самоврядування як засіб формування особистості: З досвіду його організації в Одеському економічному ліцеї // Педагогіка толерантності. – 2002. - № 3. – С. 25-26.

7. Шукевич Ю. Основні вимоги до управління ліцеєм в умовах реалізації інноваційного проекту // Директор школи. – 2005. - №3.– С. 4-8.

Лабораторне заняття 3 (за вибором)


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Догляд.Хворі легкими формами можуть лікуватися вдома, але якщо забезпечується лабораторне обстеження. Показання до госпіталізації
  12. Друге заняття




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які сучасні проблеми сім’ї та шлюбу? | Тема: Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.