МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задача № 18Групу туристів, під час літнього відпочинку у курортній місцевості, зобов’язали сплатити збір у розмірі 5 грн. з особи. До групи входили наступні категорії громадян: діти віком 10 та 16 років; інвалід І групи, ветеран ВВВ, учасник ліквідації наслідків на ЧАЕС. При цьому до моменту звернення щодо сплати збору, туристи перебували на 10 добі відпочинку. Оцініть правомірність ситуації.
Тестові завдання: 1. Громадянин - платник податку на нерухоме майна, відмінне від земельної ділянки, який не має постійного місця проживання в Україні, подає декларацію податковому органу: а) за місцем проживання; б) за місцем продажу товарів; в) за місцем проживання або за місцем продажу товарів (на вибір).
2. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки зараховується до: а) Державного бюджету України; б) місцевого бюджету за місцем проживання платника; в) місцевого бюджету за місцем придбання одноразового патенту.
3. Механізм нарахування та стягнення місцевого податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки вводиться в дію з: а) 2011 р.; б) 2012 р.; в) 2013 р.
4. Ставка податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки установлюється: а) не менше розміру 1 мінімальної заробітної плати; б) для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів, ставки податку не можуть перевищувати 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року; в) у розмірі 15%.
Рекомендована література: 1. нормативно правова: 1,2 2. основна: 1-4. 3. додаткова: 6-9, 21, 22, 62, 67, 68.
Семінарське заняття № 6 (2 години) Тема 10. Податковий контроль і правопорушення у сфері оподаткування Питання для обговорення. 1. Контроль за правильним обрахуванням та своєчасною сплатою податків та зборів чи інших обов’язкових платежів. Учасники податкових правовідносин. 2. Обов’язки платників податків. Повноваження за податковим контролем. 3. Податкове повідомлення-рішення та податкова вимога. 4. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень контролюючих органів. 5. Податкова застава та адміністративний арешт. 6. Види перевірок та порядок їх проведення. 7. Фінансові санкції. Адміністративні санкції. Повноваження щодо стягнення сум податків, пені та штрафів. 8. Типові способи скоєння злочинів у сфері оподаткування і методи їх виявлення. Основні напрямки реформування податкової системи з метою скорочення податкових правопорушень Теми рефератів:
Методичні вказівки: Контроль за дотриманням податкового законодавства покладений на податкові органи України. Чинне законодавство чітке розмежовує функції, права й обов'язки всіх учасників податкового процесу, відповідальність кожного з них. Учасниками податкового процесу є держава, податкові органи і платники податку. Держава в особі його вищих органів влади розробляє і приймає податкове законодавство. Податковий орган стежить за його виконанням. Платники виконують установлені законодавством обов'язку і несуть відповідальність. Апаратом державної виконавчої влади, на який покладені функції контролю в сфері оподатковування, є державна податкова служба, створена при Кабінеті Міністрів у виді Головної державної податкової адміністрації України і державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах, районах і районах у містах. Головними задачами державної податкової адміністрації є забезпечення виконання законодавства про податки, повний облік усіх платників податків і інших обов'язкових платежів у бюджет, здійснення контролю, забезпечення правильності вирахування і сплати цих платежів. Платники податків, зборів і інших обов'язкових платежів зобов'язані: - вести у встановленому порядку бухгалтерський облік і звітність про фінансово-господарську діяльність, подавати податковим органам бухгалтерські звіти і баланси, розрахунки по податках і інші документи і відомості, зв'язані з вирахуванням і сплатою податків; пред'являти, а в необхідних випадках подавати документи, що підтверджують право на пільги по податках; вчасно й у повному розмірі сплачувати належні суми податків; допускати податкових органів, що служать, для обстеження приміщень, де здійснюється діяльність, зв'язана з одержанням доходу або зі змістом об'єктів оподатковування, а також для перевірок за питаннями вирахування і сплати податків. Студенту необхідно визначити права та обов’язки платників податків, спираючись на норми чинного податкового законодавства. Особливо студенту треба звернути увагу на штрафні санкції, що передбачені як відповідальність у разу порушення норм податкового законодавства. Посадові особи, винні в порушенні податкового законодавства, залучаються до адміністративної відповідальності відповідно до законодавства. На керівників і інших посадових осіб підприємств, установ, організацій, винних у заниженні суми податку (іншого платежу, збору), прихованні (заниженні) об'єктів оподатковування, а також у відсутності бухгалтерського обліку або веденні його з порушеннями встановленого порядку, у перекручуванні бухгалтерських звітів, у неподанні, несвоєчасній подачі або подачі по не установленій формі бухгалтерських звітів, балансів, розрахунків і інших документів, зв'язаних з вирахуванням і сплатою податків у бюджет, податковими органами накладається адміністративний штраф Приховання (заниження) доходу або приховання інших об'єктів оподатковування, зроблені навмисне, спричиняють кримінальну відповідальність відповідно до законодавства України. Посадові особи підприємств, установ і організацій, а також громадяни — суб'єкти підприємницької діяльності, що виплачували доходи, винні в неутриманні, неперерахуванні в бюджет сум прибуткового податку з громадян, перерахуванні податку за рахунок підприємств, установ і організацій (крім випадків, коли такі перерахування дозволені законодавством), сплачують адміністративний штраф у розмірі 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідальність платників податків не обмежується лише штрафними санкціями, тому студенту необхідно провести аналіз фінансових, адміністративних та кримінальних санкцій. Форми податкового контролю визначаються вимогами державної податкової політики, що залежно від стану економічної кон'юнктури, можуть бути або стимулюючими, або стримуючими. Контроль за дотриманням податкового законодавства покладено, згідно із Податковим кодексом України на податкові органи України. Основною функцією ДПА України є розробка основних напрямків, форм і методів проведення перевірок, дотримання податкового та валютного законодавства, видання нормативно-правових актів та методичних рекомендацій з питань оподатковування. Надзвичайно важливим є питання про контроль за дотриманням порядку ведення операцій з готівкою. Студенти мають знати, що з метою контролю за схоронністю готівкових коштів на підприємствах у строки, встановлені керівником, на кожному підприємстві проводиться інвентаризація каси з покупюрним перерахуванням усіх готівкових коштів і перевіркою інших цінностей, що зберігаються в касі, для чого наказом керівника підприємства призначається комісія, яка після закінчення інвентаризації каси складає акт. Треба пам'ятати, що сума нестачі стягується з винної особи, а надлишок оприбутковується в касі та зараховується в дохід підприємства. Студентам слід називати органи, які мають право проводити інвентаризацію каси і перевіряти дотримання порядку ведення касових операцій. Студентам потрібно розібратися, що: під час перевірок з'ясовується структура підприємства, кількість відкритих поточних рахунків у підприємства (підприємця) в установах банків, наявність податкового боргу у підприємства (підприємця), результати раніше здійснених перевірок, дотримання ними порядку ведення операцій з готівкою. У разі виявлення порушень установленого порядку ведення операцій з готівкою органи державної податкової служби України застосовують до порушників штрафні санкції на підставі подання контролюючих органів. Студентам необхідно знати зміст та основні складові елементи, а також розділи акту перевірки.
Контрольні запитання та завдання:
Читайте також:
|
||||||||
|