МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. N 1112Практичне заняття № 1
Тема : Оформлення акту про нещасний випадок на виробництві за формою Н - 1 Мета заняття: Вивчити Положення про розслідування і облік нещасних випадків на виробництві і набути практичні навички заповнення акту за формою Н - 1.
Матеріали: Положення про розслідування і облік нещасних випадків на виробництві, зразки актів за формою Н-1, бланки актів за формою Н-1.
Література :
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. N 1112 2. Законодавство України про охорону праці, збірник нормативних документів, Київ, в 1997 р., тому 1, (стр.344-383). 2. В.І. Кузьмін " Охорона праці і протипожежний захист", Легпромбитіздат, 1991р.
Завдання
1. Вивчити Положення про розслідування і облік нещасних випадків, 2. Вивчити правила заповнення акту про нещасний випадок на виробництві
Методичні вказівки Перед виконанням практичної роботи студенти вивчають Положення про розслідування і облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, знайомляться з переліком нещасних випадків, які підлягають розслідуванню, а потім беруться на облік. Необхідно також встановити ті нещасні випадки, по яких в результаті розслідування акт формі Н - 1 не складається. Студенти знайомляться із структурою акту про нещасний випадок за формою Н-1 і з правилами їх заповнення. Потім студенти продумують різні травмонебезпечні ситуації, можливі на виробництві, і заповнюють акти за формою Н - 1.
План звіту 1. Перерахувати нещасні випадки, які підлягають розслідуванню і обліку. 2. Вказати нещасні випадки по яких акт за формою Н- 1 3. Вказати особливість проведення розслідування групових нещасних випадків. 4. Заповнити акт за формою Н - 1 на імпровізований нещасний 5. Висновок по роботі.
Питання для контролю 1. Як класифікуються нещасні випадки? 2. Як здійснюється розслідування та облік нещасних випадків на виробництві? 3. Хто входить до складу комісії щодо розслідування нещасних випадків на виробництві? 4. На які нещасні випадки складаються акти за формою Н-1? 5. На які нещасні випадки складаються акти за формою НПВ ? 6. Коли і як проводиться спеціальне розслідування нещасних випадків на виробництві? 7. Хто входить до складу комісії щодо проведення спеціального розслідування нещасних випадків на виробництві? 8. Які основні причини виробничого травматизму? 9. Перелічіть основні заходи щодо попередження виробничого травматизму?
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. N 1112 Читайте також:
|
||||||||
|