МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯНавчальними планами підготовки фахівців економічного спрямування поряд з аудиторними заняттями передбачається самостійна робота студентів, метою якої є закріплення знань, здобутих на лекціях та аудиторних заняттях, самостійне оволодіння теоретичними знаннями з фахових дисциплін і набуття навичок розв’язання практичних завдань. Одним із видів самостійної роботи студентів є виконання курсової роботи. Курсова робота з дисципліни «Організація обліку» дає змогу студентам краще і глибше опанувати даний курс; зрозуміти сутність організації обліку, її роль у системі економічної інформації й управлінні виробництвом; засвоїти основні облікові категорії, їх призначення; набути практичного досвіду з ведення бухгалтерського обліку; засвоїти основні положення законодавчих актів, нормативно-інструктивних документів, що регулюють систему бухгалтерського обліку; опанувати методику практичного оформлення документів, облікових реєстрів та систематизації облікової інформації для складання фінансової звітності. Курсова робота має на меті розширення та поглиблення знань студентів із дисципліни «Організація обліку»; формування базових знань і практичних навичок з організації бухгалтерського обліку в кожному структурному підрозділі та галузі діяльності, починаючи з організації документування господарських операцій і закінчуючи організацією складання та подання фінансової звітності. Курсова робота виконується відповідно до завдання (додаток Б) і цих методичних вказівок. Для контролю за виконанням курсової роботи кафедрою призначається керівник, який надає студентам методичну допомогу шляхом проведення загальних та індивідуальних консультацій. Виконання курсової роботи складається з таких етапів: ознайомлення із завданням до курсової роботи й одержання на підприємстві необхідних для виконання роботи документів; складання плану курсової роботи, добір, систематизація та вивчення літературних джерел і документів підприємства; написання теоретичної частини; аналіз матеріалу, наведеного в курсовій роботі, обґрунтування й формулювання висновків; складання і підшивання до роботи додатків; підготовка роботи до захисту та захист. Читайте також:
|
||||||||
|