Сьогодні існує велика кількість комп’ютерних програм, які дають змогу розрахувати комунікативну й економічну ефективність медіа-плану. Але такі програми забезпечують формальне розв’язання проблем і не враховують такі важливі параметри, як розмір/тривалість рекламного звернення; місце розташування його в рекламному блоці чи на рекламній сторінці; кольоровість візуального ряду тощо, хоча ці чинники також здатні впливати на рівень запам’ятовуваності.
Для преси.
Розмір макету. Існує велика кількість досліджень про взаємозв’язок між розміром макету та рівнем запам’ятовуваності. Безперечно, рівень запам’ятовуваності зростає із збільшенням розміру оголошення, однак аж ніяк не пропорційно. Newspaper Society та JWT навіть стверджують, що «індекс запам’ятовування»поступово зменшується із збільшенням розміру [6].
Колір макету (повно кольоровий / чорно-білий). Колір має слугувати ідентифікації продукту і бренду. Як правило, він посилює «запам’ятовуванність» реклами та її вплив на споживача, особливо якщо йдеться про великі макети. Колір чи ч/б? має використовуватися, коли зовнішній вигляд продукту (етикетка, упаковка) важливі для формування єдиної стратегії бренду.
Розміщення всередині видання. Дослідження показали, що розміщення реклами на початку видання більш ефективне ніж всередині та наприкінці. Більш привабливими місцями для розміщення всередині видання вважаються полоси з новинами. У широкоформатних виданнях праві полоси певною мірою перевершують ліві, але розташування на самому початку видання нівелює цю перевагу. Більш ефективною для рекламодавця вважається реклама, що є єдиною на сторінці або розташована на сторінці з мінімальною завантаженістю.