Інформація про компанію: клієнт, бренд, назва продукту.
Детальний опис товару:зовнішнійвигляд, призначення, вартість, для кого доступний, марки-конкуренти.
Опис цільової аудиторії:регіон, стать, вік, рід занять, рівень доходу; клас, стиль життя, тип особистості, привід для здійснення покупки, пошук вигоди, статус споживача, інтенсивність споживання, ставлення до товару, ступінь готовності до сприйняття товару, уявлення про товар.
Територія проведеннярекламної кампанії (РК), яку рекламодавець визначає сам. Детальний опис цієї території необхідний для вибору медіа- каналу. Наприклад, якщо товар продається по всій території країни, найкраще вибирати національний телеканал.
Термін проведення РК:дата початку, тривалість. З урахуванням сезонності продажів та особливостей продукту.
Цілі та завдання РК в цілому,які не є власне цілями медіа-планування. Однак вони необхідні для визначення інтенсивності та цілей самого медіа- плану.
Бюджет РК.Відомості про суму, яку рекламодавець готовий витратити, необхідна і для планера, оскільки ця сума обмежує його можливості. Якщо рекламодавець не може назвати її, існує безліч способів допомогти йому в цілому, виходячи з рекламної активності конкурента, цілей компанії, запланованих обсягів збуту.
Формат рекламного звернення. Відеоролик/аудіоролик (тривалість), друкована реклама (макет – особливості поліграфії) тощо.
ЗМІ: використання ЗМІ; ЗМІ, що не рекомендуються; тривалість кампанії; попередні кампанії; запуск кампанії; відомості про конкурентів.
Відповідальні особи: з боку клієнта; з боку агенції; дата.