Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль держави в інноваційному процесі.

В умовах української економіки стратегічна політика в першу чергу має на меті забезпечити можливість розвитку за інноваційним типом, а саме - інфраст­руктуру такого розвитку. Тому інноваційна стратегія розвитку повинна зосере­дитись, в першу чергу, на інноваціях інфраструктурного та організаційно-управ­лінського типу, які стосуються розв'язання багатьох важливих загальнодержав­них проблем.

Аналізуючи вітчизняний та зарубіжний досвід інноваційних стратегій, пропо­нуємо на ваш розгляд перелік пріоритетних напрямків стратегії інноваційного підприємництва, який можна уточнювати та доповнювати з урахуванням специ­фіки економіки окремих країн та регіонів:

– стимулювання існуючих регіональних компаній до створення та використан­ня нововведень за допомогою інтеграційної підтримки наукових, інноваційних і освітніх організацій;

– стимулювання створення малих інноваційних підприємств за допомогою регіо­нальної інфраструктури інновацій і методів прямої державної підтримки найбільш
перспективних проектів, відібраних на конкурсній основі;

– залучення, переважно у високотехнологічну сферу, іноземних інвестицій за рахунок створення на території сприятливого інвестиційного клімату;

– формування інфраструктури для підтримки нововведень, без якої неможли­вий успіх реалізації інноваційної стратегії регіону;

– залучення в регіон нових наукомістких виробництв і технологій з інших регіо­нів і країн;

– формування кластерів високотехнологічних підприємств за головними для регіону науково-технологічними, освітніми і виробничими напрямками;

– розвиток великих науково-технологічних комплексів державного значення;

– формування інноваційних територій, технополісів як територіально-вироб­ничих і поселенських структур, заснованих на постійно поновлюваних процесах одержання, виробництва і комерційної реалізації інноваційних продуктів і послуг.

Загальним принциповим підходом до формування розвитку стратегії іннова­ційного підприємництва є побудови регіональної інноваційної системи з викори­станням наступних системних принципів:

– раціонального сполучення та доповнення елементів інфраструктури з враху­ванням нелінійної структурної моделі інноваційних процесів;

– відкритості системи, використання міжрегіонального та міжнародного співробітництва в сфері трансферу технологій;

– формування точок росту в інноваційній сфері, досліджуючи наявні конкурентні переваги;

– сполучення ринкових механізмів з державною підтримкою інновацій;

– максимальної взаємодії між існуючими підприємствами та структурами;

– інформування та переконання всіх верств населення в необхідності заходів трансформації регіональної економіки на інноваційний шлях розвитку;

– використання регіонального замовлення підготовки кадрів для інноваційної сфери;

– моніторингу та управління ефективністю регіональної інноваційної системи на основі індикативних показників.

Вивчення та удосконалення принципів державної підтримки інновацій (вклю­чаючи розвиток понять і моделей інноваційної діяльності, формування регіональ­них інноваційних структур, удосконалювання методів відбору та інфраструктурної підтримки інноваційних проектів, стимулювання інвестицій в інноваційну сферу) дозволяє сформулювати наступні основні заходи з метою підвищення ме­тодів ефективності інноваційного підприємництва:

– щорічне проведення відкритих обласних конкурсів інноваційних і інвестицій­них проектів;

– створення, затвердження та управління комплексною програмою інновацій­ного розвитку виробництва, що інтегрує галузеві підпрограми, підпрограми діяль­ності регіонального інноваційно-технологічного центру та інших інфраструктурних об'єктів, а також підпрограму підтримки малого інноваційного підприємниц­тва;

– створення базових елементів інфраструктури регіональної інноваційної сис­теми (регіональний інноваційно-технологічний центр, що виконує функції бізнес-інкубатора та науково-технологічного парку);

– інноваційно-промислові центри галузевої спрямованості тощо;


Читайте також:

  1. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  2. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  3. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  4. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  5. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  6. Антиінфляційна політика держави
  7. Антимонопольна діяльність держави
  8. Антимонопольна діяльність держави.
  9. Антимонопольна політика держави.
  10. Античні міста-держави на півдні України, їх культурні традиції.
  11. Античні міста-держави Північного Причорномор'я
  12. Античні міста-держави Північного Причорномор'я




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система комерціоналізації наукових знань та інновацій. | Чинники, що формують підприємницьке середовище

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.