МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розглянуто та обговорено на засіданні ЦМК №8Міністерство освіти і науки України Київський енергетичний технікум
“ЗАТВЕРДЖУЮ” заступник директора з навчальної роботи _____________________Свириденко Т.І. “______”________________________2006
Методично-навчальний посібник для самостійної роботи по підготовки до іспитів студентів заочного відділення з дисципліни “Економіка енергетичного підприємства”
Складено викладачем ________ Бондаренко Л.Д.
Розглянуто та обговорено на засіданні ЦМК №8 Протокол № від “ ” 200 р. Голова ЦМК________Л.Бондаренко
ВСТУП
Методично-навчальний посібник призначено для самостійної роботи і підготовки до іспитів студентів заочного відділення технічних спеціальностей, а також для самостійного виконання домашньої контрольної роботи, якщо вона запроваджена навчальною програмою.
Методично-навчальний посібник написано відповідно до навчальної програми курсу “Економіка енергетичного підприємства”. Подання навчального матеріалу систематизовано: після викладання теоретичних основ (конспект лекцій) кожна тема доповнюється завданнями до самоконтролю знань, тематичними задачами з рішеннями. Для закріплення теоретичних знань включено контрольні питання, контрольні задачі, контрольна робота з методичними вказівками і приблизний перелік екзаменаційних питань. Така структура посібника дає змогу студентам не лише опанувати теоретичні основи дисципліни, а й набути практичних навичок, необхідних для майбутньої професії. Методично-навчальний посібник допоможе студенту самостійно робить розрахунки по визначенню вартості основних і оборотних фондів, нараховувати заробітну плату робітникам по різним системам оплати праці, визначити собівартість продукції, рівень рентабельності і ефективності капітальних вкладень, виконувати практичні розрахунки по визначенню техніко-економічних показників роботи підприємства, а також самостійно підготуватися до іспитів з дисципліни. Тема 1: „Розвиток енергетики України . Паливно-енергетичний комплекс. Особливості енергетичної галузі.” Верховною Радою України прийнята національна програма розвитку енергетики на період до 2010 року, яка передбачає стабілізацію роботи вугільної промисловості, реконструкцію діючого шахтного фонду і будівництво нових шахт, що дозволить збільшити видобуток вугілля к 2010 року до 170 млн. т. і забезпечити потребу української економіки у твердому паливі. Нова енергетична програма (НЕП) передбачає подальший розвиток нафтогазового комплексу за рахунок освоєння шельфу Чорного та Азовського морів і к 2010 року довести видобуток нафти до 7,5 млн. т., а природного газу – до 35,3 млрд.куб.м. Розвиток енергетичного комплексу України буде передбачено також за рахунок реконструкції і будівництва теплових і атомних електростанцій, а доля альтернативних джерел енергії буде складати до 10% , подальший розвиток набуде пошук і розвиток нетрадиційних джерел енергії, що дозволить залучити до паливно-енергетичного балансу 16 млн. т. умовного палива.
2. Розвиток нетрадиційної енергетики. Розвиток великомасштабних систем передбачає спиратися на : - ядерну енергію, але річ у тому , що сьогодні дуже не економно використовують запаси урану , та й технологія виробництва атомної енергії і поховання її відходів дуже небезпечні; - термоядерний синтез, як паливо тут використовується дейтерій , запаси якого майже необмежені, так як знаходяться у морської воді, трудність у тому, що людина досі не може підтримувати контрольовану реакцію термоядерного синтезу у достатньо тривалому часі; - освоєння сонячної енергії – це справа не стільки технологічно важка, скільки дорога, так як воно складається з тисяч великих колекторів, яки направляють тепло сонця в центральний котел, в якому виробляється пар, який обертає турбіну. Пере важність сонячної енергії у тому, що вона може використовуватися не тільки для забезпечення енергією одного будинку, але і для роботи електростанції потужністю більш ніж 1000 МВт; - фотохімічне перетворення енергії, тобто фотоліз води для виробництва водню; - магнітогідродинамічний метод – це метод безпосереднього перетворення теплової енергії в електричну за допомогою хімічного горіння. Трудність у тому, що зараз нема такого матеріалу, який би витримав температуру, що перевищує 2500о К . Системи енергетики малої потужності будуть забезпечуватись за рахунок поновлювальних джерел енергії, вони достатньо гнучкі, зручні, дешеві і повинні доповнювати систему великомасштабну енергетику. До енергетики малої потужності відноситься використання : енергії сонця, гідроенергії, геотермальної енергії, повітряної, енергії океану (припливів, відливів, енергія хвилі і т.п.), енергія біомаси. До нових, більш перспективних джерел енергії відносять космічну: перетворення силових магнітних ліній Землі, сонячна енергія, енергія космічного вітру, енергія частки, енергія вакууму, енергія чорних дир., і т.п., для цього передбачається побудувати супутник – електростанцію на геостаціонарної орбіті (36000 км) .
Читайте також:
|
||||||||
|