МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
РОЗДІЛ 1. Структура курсу.Міністерство аграрної політики України Вінницький національний аграрний університет
Навчально-науковий інститут менеджменту, Адміністрування та права Факультет менеджменту
Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності ІСТОРІЯ ЕКОНОМІКИ ТА ЕКОНОМІЧНИХ УЧЕНЬ Методичні рекомендації до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів напряму підготовки 6.030601 – « Менеджмент» денної форми навчання Вінниця-2011 УДК.
Логоша Р.В., Котик Ю.В., Левченко О.О.
Історія економіки та економічних учень. Методичні рекомендації до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів я напряму підготовки: 6.030601 – « Менеджмент» денної форми навчання – Вінниця: ВНАУ, 2011. – 60 с.
Навчальне видання містить методичні рекомендації для проведення семінарських занять та самостійної роботи студентів з дисципліни «Історія економіки та економічних учень».
Розраховане на студентів факультету менеджменту денної форми навчання напряму підготовки: 6.030601 – « Менеджмент» професійне спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування » фахова програма «Менеджмент організацій і адміністрування в АПК», професійне спрямування «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» фахова програма «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності в АПК», «Менеджмент у митній справі» Рецензенти: Жовнір М.П., кандидат економічних наук, доцент, Вінницький державний педагогічний університет ім. М.М. Коцюбинського Красняк О.П., кандидат економічних наук, доцент, Вінницький національний аграрний університет.
Рекомендовано навчально-методичною радою Вінницького національного аграрного університету (протокол № від ).
ЗМІСТ Вступ 4
1. Структура курсу 6
2. Теоретичний зміст курсу 9
Тестові завдання для перевірки знань з курсу 21
Запитання для підготовки до заліку 43
Рекомендована література з курсу 50
Перелік джерел рекомендованих для конспектування 57
ВСТУП
Сьогодні економічну історію та історію економічних вчень зараховують до фундаментальних наук, оскільки вони розкривають сутність функціонування економічних систем, дають їм відповідне теоретичне пояснення, застерігають від помилкових кроків у практично-господарській діяльності. Для розбудови господарської системи України, визначення перспектив її розвитку особливого значення набуває пізнання економічного досвіду попередніх поколінь. Досягненню поставленої мети сприятимуть методичні рекомендації з курсу «Історія економіки та економічної думки», призначені для студентів факультету економіки та підприємництва денної форми навчання. Головна мета методичної розробки – допомогти студентові у здобутті знань про історичний розвиток господарських занять, форм та відносин цивілізацій, країн та націй, формування світової економічної думки, особливості цих процесів в Україні. Основне завдання методичного видання – сприяти процесу набуття студентом теоретичних знань з курсу та умінь застосувати їх у вирішенні практичних економічних завдань.
Після завершення вивчення курсу студент повинен знати: 1. Методологічні засади цивілізованого суспільства. 2. Принципи функціонування економічних систем. 3. Економічні моделі організації господарської діяльності людини, механізми функціонування, взаємодії та взаємовпливу економічних систем. 4. Закономірності, етапи та тенденції розвитку економічної думки.
Студент повинен вміти: 1. Проаналізувати внесок окремих шкіл і напрямів у збагачення економічної теорії. 2. Оцінити економічний розвиток окремих країн та регіонів на кожному історичному етапі, їх внесок у господарські досягнення цивілізації. 3. Пояснити причини формування світового економічного ринку та ринку праці. 4. Виокремити місце української економіки у світовому господарстві.
Методичні рекомендації містять у собі два розділи. У першому розділі наведено структуру залікового кредиту курсу та структурно-модульну схему дисципліни: плани семінарських занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів над темою, основні терміни і поняття, теми рефератів, запитання для підготовки до екзамену та перелік літератури.
РОЗДІЛ 1. Структура курсу. Читайте також:
|
||||||||
|